הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עינת וחגי
החתונה של עינת וחגי
סתיו 2020
הפוסט של עינת, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב16.9.2020 לאחר דחייה אחת ממאי, המון אי וודאות (כמו של כולן בתקופה הזו) ושינויים.

נתחיל בספקים שהיו אמורים להיות בתאריך המקורי ולצערנו בסוף לא יצא.

מקום לאירוע

מקום מהמם, פשוט וירוק. איתי, בעל המקום, מאוד נחמד ועזר לנו בכל התקופה (הכנסנו סעיפי קורונה אחרי הגל הראשון) וכן החזיר לנו את המקדמה, דבר שמסתבר לא מובן מאליו בתקופה הזו.

קייטרינג ושירותי בר

איסי, בעל הקייטרינג, היה מקסים, התחברנו אליו מאוד. הוא בא לקראתנו בהמון דברים וגם כמובן הכניס סעיפי קורונה מיוזמתו. האוכל בטעימות היה פשוט מעולה. לצערנו, הכמות מוזמנים הסופית הייתה קטנה והיינו צריכים להוזיל עלויות ולכן לא לקחנו את שירותיו. אך עדיין היה חשוב לנו להמליץ ולפרגן. חשוב לנו לציין שהמקדמה עדיין לא הוחזרה לנו (בשל המצב), אבל כן כתוב בחוזה ואנחנו בטוחים שהוא יחזיר לנו.

צילום ועריכת וידאו

 הגענו אליו בעקבות המלצה של חברה. לצערנו הוא לא היה פנוי בתאריך החדש. הוא החזיר לנו את המקדמה בלי שום בעיה.

מקום לאירוע

נעבור לספקים שהיו איתנו בתאריך החדש שעל כולם אני לגמרי ממליצה-

התחתנו בבריכה בקיבוץ של בן זוגי. תוך שבועיים הרמנו חתונה של 100 איש (המגבלות שהיו באותה תקופה) והיה מהמם, אינטימי ומרגש! (אם הייתי יודעת שכך יהיה בסוף כנראה זה היה חוסך המון בכי חח).

שמלות כלה

לקחתי שמלה בהשכרה (+ הינומה). הגעתי מספר פעמים למדידות. בכל אותם פעמים אביטל הייתה מאוד נחמדה, פתוחה לשינויים ותוספות והשמלה יצאה ממש עדינה ומהממת, כמו שרציתי (ואפילו יותר ממה שחשבתי).

בגדי חתן- חולצה מzara, וסט מH&M, מכנסיים, חגורה ונעליים- רנואר.

תכשיטים ואקססוריז

הגעתי אליה דרך המלצה בקבוצה. היא ידעה ישר להתאים לי את התכשיטים ויצאתי מאוד מרוצה

איפור

יעל מהממת! רציתי איפור עדין וגם שיער פשוט. כבר בניסיון הבנתי שהיא אחת, שידעה בדיוק מה אני רוצה ומה פחות (אפילו שאני לא ידעתי לבטא זאת במילים). עוד יותר אהבתי שהיא הציעה שהניסיון יהיה לפני אירוע או צילומי זוגיות כדי שאוכל לבחון אותו וכדי שיהיה מועיל. ביום עצמו, היא הייתה מקסימה, הוסיפה וייב כיפי ורגוע ואפילו הביאה פרחים לשיער שיתאימו לזר כלה . ממש אהבתי את התוצאה הסופית, הכל פשוט לא זז ושרד למשך כל הערב - אפילו קפיצה לבריכה

קייטרינג ושירותי בר

הגענו אל יוני דרך המלצות בקבוצה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שיש על מי לסמוך. לאורך כל התקופה, יוני היה פנוי לכל שאלה (והיו המון) והתייעצות. אפילו שלא יכולנו ללכת לטעימות (בשל הקורונה), יוני נתן לנו את התחושה שיהיה טעים ומעולה! ואכן כך היה! באירוע עצמו, יוני פינק אותנו ממש בהמון מנות על חשבונו (מנות פתיחה, סלטים, תוספות) והאוכל (גם אנחנו טעמנו :)) היה מעולה!!. לגמרי הרגשנו שיש תמורה שווה למחיר!

בנוסף, שכרנו דרכו גם ציוד (שולחנות, כיסאות, סכום, מפות, מפיות וכו') והכל במחיר ממש משתלם.

הוא גם קישר אותנו לבר שהיה באירוע (לא זוכרת את שמו) אבל היה ממש סבבה.. לקחנו בר מצומצם (יין ובירות, שתייה קלה, קוקטיילים, שתייה חמה).

הפקת אירועים

גילוי נאות, יוני מנהל החברה, הוא אחת הסיבות שבעלי ואני הכרנו. הוא חבר קיבוץ שלו וכן היה הבוס שלו באותה תקופה. כשעברנו לאירוע בבריכה, לא היה לנו ספק שהוא יהיה חלק מהיום שלנו, גם באופן מקצועי. לא האמנו איך אפשר להפוך בריכת קיבוץ רגילה לגן אירועים מושלם. ברמה כזו, שכולם הופתעו שזו הפעם הראשונה שזוג התחתן שם ושלא מדובר בגן אירועים שעובד באופן קבוע. לנו לא היה מושג איך זה יקרה, אבל יוני ידע כבר לאחר פגישה אחת וסיור במקום בדיוק מה אנחנו רוצים ואיך לעשות את זה!

הפקת אירועים

איתי נפגש איתנו בבריכה בקיבוץ, הבין את הראש שלנו ומה אנחנו צריכים והרכיב לנו מפרט תוך יום (שכרנו דרכו פינות ישיבה, חופה, כיסאות לחופה, כספת, שולחנות בר). הדברים שלו ממש הוסיפו לעיצוב של המקום וכן לפיזור של האורחים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הייתי בקשר עם שגיא ודיברתי איתו גם לגבי התאריך המקורי. לאחר שינויי הקורונה, הוא שינה את ההצעה בלי שום בעיה (כמה ימים ספורים לפני החתונה) וכן עזר לנו לחשוב אילו סידורי פרחים יתאימו למקום. לקחנו עיצוב חופה, זר כלה וסיכה תואמת לדש וכן סידורי שולחן (בנוסף, זכינו ב100 עציצי תבלין מתנה בהגרלה שהייתה עוד לפני הקורונה). המקום היה פשוט מהמם!!!! עד כדי כך שהאורחים לקחו גם את הסידורי שולחן בסוף

מעצבי טבעות

רציתי נעליים שיתנו קצת צבע ויהיו נוחות. שוב, בעקבות המלצות בקבוצה הגעתי אליהם. היחס בחנות היה מהמם ובחתונה עצמה הן היו ממש נוחות! (אני לא נועלת נעלי עקב באופן רגיל, ולחתונות בדר"כ מורידה ישר אחרי החופה, לאחר כאבים ופלסטרים). הייתי איתם כמעט כל הערב. כן אבל אני ממליצה להקשיב להם ולנעול אותם לפני, כדי להתרגל.

רב לחתונה

יאיר אריאלי. את כל התהליך עשינו דרך צהר. היה פשוט וקליל. אל הרב הגענו דרך המלצה של חברה. והוא היה מקסים וקליל! (הקראנו אחד לשנייה בחופה, הענקתי לו טבעת, הייתי בלי כיסוי).

אטרקציות

סגרנו איתם כמה ימים לפני האירוע (לאחר שכמעט התייאשתי מהחיפושים). המחיר שלהם ממש משתלם, וכן קיבלנו גם הגדלות של מגנטים ובלוקים. באירוע עצמו, הצלם ממש הוסיף לאווירה (באיזו שלב, בריקודים, הוא אפילו הרים אותי על הכתפיים) וכולם דיברו עליו אח"כ. הם היו ממש נחמדים, זמינים ופנויים לכל שאלה ובקשה :)

צילום סטילס

הגענו אליו דרך המלצה מהצלם סטילס. דיברנו איתו בטלפון והרגשנו שהוייב טוב. כמה ימים לפני, התלבטנו אם בכלל צריך וידאו, אבל אחרי שפגשנו את סוף וקיבלנו את התוצרים אנחנו לגמרי לגמרי לא מצטערים! ביום החתונה, סוף הגיע עם אנרגיות מדהימות, הרים ממש והיה כיף להעביר איתו את היום. לפני שבוע וחצי, קיבלנו את הוידאו והוא פשוט מושלם! (מאז אני פשוט רואה אותו בלופים חח)

צילום סטילס

אחרון חביב, או כמו שבעלי קורא לו "מיסטר פלאש". מהספקים הראשונים שסגרנו. דאג להתקשר כל פעם שהייתה איזו החלטת ממשלה והגבלות, כדי להזכיר שהוא איתנו ובכלל לשאול לשלומנו. כבר בצילומי זוגיות, הרגשנו שיש על מי לסמוך וממש אהבנו את התוצאה. ביום עצמו, הוא דאג כל הזמן להחמיא לנו ולעשות הכל כדי להוציא את התמונה הכי טובה שיש! קיבלנו את התמונות אחרי חודש בערך ואנחנו ממש מרוצים!

הזמנה לחתונה- הילה. היא חברה טובה של גיסתי (לאחר שראיתי את ההזמנה שהיא עיצבה להם, היה לי ברור שניקח אותה גם). היא עיצבה לנו הזמנה בדיוק לטעמנו! שיגעתי אותה מלא, והיא הייתה סופר נחמדה וסבלנית! כמובן גם אחרי שהיא שלחה לנו, היא שינתה לנו את התאריך והמיקום בלי בעיה. בנוסף, הזמנו ממנה גם עיצוב למספרי שולחן. אני לא יודעת אם יש לה דף עסקי, אז אם מישהי תרצה פרטים, אשמח להעביר בכיף.


בחתונה עצמה היו גם כל מיני דברי diy- בועות סבון, עמדת כפכפים, עמדת ברכות, עמדת קורונה (אלכוג'ל, מסכות צבעוניות), סלסלאות לשירותים, תמונות שלנו, ברווזי גומי ואצטרובלים לסידור שולחנות, מתנפחים לבריכה. זה הוסיף לאירוע והיה לי כיף להתעסק עם זה.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
איפור
קייטרינג ושירותי בר
הפקת אירועים
הפקת אירועים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מעצבי טבעות
רב לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
צילום סטילס