הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי שינדלר
החתונה של מאי שינדלר
קיץ 2021
הפוסט של מאי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט שלא קל לכתוב אני מודה! הערב המושלם שלנו מאחורינו, והיה כיף, וכן גם קצת מבאס להיות אחרי.

אני אנסה להפוך אותו לפרקטי עבורכן ולצד ההמלצות להעלות טיפים קונקרטיים/ חסרונות של ספק מסוים. עוד עניין חשוב – אני חושבת שבתור אורחת בחתונה יש גם המון דברים שאפשר לתת עליהם את חוות הדעת, כי ראיתן אותם מהצד. אז הייתי בעונה האחרונה ב- 10 חתונות (חוץ משלי) ככה שגם בעניין הזה יש לי מה לומר.

היינו צריכים להתחתן באפריל 2020, חווינו 4 דחיות (!) בגלל הקורונה, עד שדחינו והתחתנו בשעה טובה ב- 21.7.21. הדחיות היו לא קלות, מצד שני זה נתן עוד זמן שההתלהבות סביבנו וזה היה כיף.

התחתנו ממש ביום שנכנס התו השמח, שחייב הצגת בדיקה שלילית/ הצגת תעודת מתחסן. הוזמנו כ- 640 אורחים, בפועל הגיעו 462 אורחים.

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

 ירין טרנוס. גם אחריו התחלתי לעקוב עוד לפני שהתארסנו  הייתה לו תמונה אחת בעמוד האינסטגרם ששבתה את ליבי והיה לי ברור שנסגור איתי. מתן בן הזוג שלי חובב צילום כבר המון שנים, והתרשם ממנו ממש. התמונות שלו פשוט אומנות. ממליצה מאוד להציץ באינסטגרם שלו ולהתרשם. ירין פשוט יודע לתפוס רגעים קטנים, מרגשים ומושלמים. ירין בחור מקסים, עבר איתנו את כל הדחיות שלנו, והיה רגיש תמיד לסיטואציה. ביום החתונה היה פשוט כיפי. הוא הגיע לצלם אותי במלון החל מההתארגנות, וכשהגענו לאולם הצטרף צלם נוסף מטעמו. אחרי החתונה אמרתי לחברות שלא הרגשתי אותו ברחבה, פשוט כי הוא ידע להיות רואה ולא נראה – צילם כ"כ הרבה תמונות הורסות, אבל בלי לדחוף את המצלמה בפרצוף או להזיז את האורחים שרקדו איתנו.

התמונות מהחתונה מושלמות, עפנו עליו ועל התמונות, התמונות הגיעו אלינו ממש מהר. שמחים מאוד לשחקנו אותו וממליצים מאוד!

אגב – לא עמדנו לגמרי על הזמנים בבוקר ההתארגנות, ירין הציע שנוותר על הלוקיישן שתכננו להצטלם בו, ונצטלם באולם, וזה בגלל שהגן של האולם שלנו נראה כמו לוקיישן מסרט (ארחיב על הגן בהמשך). גן ענק, סופר מטופח, מלא מדשאות, פרחים צבעוניים. זה עבד טוב גם בשבילי כי בגלל החום לא רציתי להצטלם בחוץ הרבה. בדיעבד- הייתה החלטה סופר נכונה של ירין (שכמובן הכיר טוב את הגן ואת הלוקיישן שתכננו ללכת אליו). ככה אחרי הצילומים יכולתי להיכנס ישר לחדר חתן כלה ולהסתדר, וגם הרווחנו זמן צילום ארוך יותר בשבילנו לצילומי זוגיות וגם יותר זמן לתמונות עם המשפחה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

 עומר כחלון מאטיסוטו. יש לי רק מילים טובות וחמות להגיד עליו ועל אטיסוטו בכללי. כחברה זה ידוע שהם באמת הכי טובים ומובילים בשוק. עושים מסיבות משוגעות. עומר פשוט העיף אותנו, הייתה מסיבה משוגעת!

עוד לפני שהתארסתי שמעתי את עומר בחתונה מטורפת, לקחתי ממנו פרטים, וסגרתי אותו בבוקר למחרת שסגרתי את האולם. רק אחרי שהתארסתי והתחלתי לחפש פה בקבוצה הבנתי שאטיסוטו באמת מספר 1 אז זו הייתה בחירה סופר קלה. כאמור דחינו 4 פעמים – את כל התאריכים קבעתי רק לפי הזמינות של עומר, לא היה סיכוי שאוותר עליו. עומר מקסים, סמכתי עליו לגמרי. אטיסוטו כמובן מאוד מקצועיים. רוצו לסגור איתם.

 

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

אדם שמשי. כמו ירין, מדובר באומן. אגב הם גם חברים ככה שהאינטראקציה ביניהם ואיתנו הייתה מעולה. אדם מאוד מקצועי, מאוד נחמד, ופשוט עפנו על ההיילייט והסרט (כ- 50 דק'). קיבלנו גם את כל חומרי הגלם. ההיילייט נמצא בעמוד שלי והוא פתוח לצפייה לכולם – מוזמנות לצפות. העריכה הייתה בדיוק לטעמנו, אדם שלח לנו מסמך שביקש שנפרט בו בדיוק מה אנחנו רוצים שיהיה בסרטון, אילו רגעים חשובים לנו, איזה שירים, אם יש אנשים שחשוב לנו שיהיו וכו'. כמו שאמרתי ממש מקצועי. את החומרים קיבלנו תוך חודש- חודש וחצי מאז שהעברנו לו את המסמך. אגיד שהוא לא מטווח המחירים הנמוכים בכלל, אבל ברגע שראיתי את הסרטונים שלו כל דבר אחר שראיתי היה נראה לי פשוט הרבה פחות טוב.

טיפ- השקענו בחופה כי ידעתי שנצטלם שם הרבה. התמונות מדברות בעד עצמן. שאלו אותי המון על החופה אח"כ. אם אתן מתלבטות איפה לשים את הכסף, או האם להשקיע בעיצוב, הייתי מציעה לשים דגש על החופה. בעיניי לעיצוב פנים פחות שמים לב.

עמדת כניסה – הכנו בעצמנו, הסטנד לתמונות (תמונה מצורפת) למכירה 

*

טיפ – צריך לומר: חתונות עולות המון. אפשר לצמצם בהרבה דברים. המשפחות שלנו רצו שנהיה רגועים מבחינת כסף, ולכן אמרו לנו מראש מה המתנה שהם מתכוונים לתת לנו. זה גרם לנו להבין סדר גודל של מתנות שנקבל. בהתאם גם ידענו שאנחנו יכולים לקחת ספקים יותר יקרים ממה שתכננו. אם אתן יודעות שהמשפחה יכולה ורוצה לתת מתנה, אולי כדאי לנסות להבין לפני סדר גודל. זה ייתן שקט נפשי, וגם יעזור להבין אם אפשר לשחרר או להיות יותר מחושבים בהוצאות.

טיפ – התבאסתי נורא שלא הספקתי בכלל לטעום מהקינוחים! היו המון קינוחים וכמובן שלגמרי שכחתי מזה בזמן החתונה. לחובבות הקינוחים – ממליצה מאוד למנות חברה אחראית שתביא לכם כמה ביסים  כמובן שלא היה מפריע לטעום מהקינוחים בזמן הריקודים.

טיפ – לקחנו מהאולם חבילה בסיסית של אלכוהול, ואת רוב האלכוהול הבאנו בעצמנו. התלבטנו הרבה אם לעשות את זה, בדיעבד טוב שעשינו, חסך הרבה כסף, כי זה עלה פחות מכמה שהיה עולה מהאולם+ בסוף קיבלנו עוד כסף מהחזרה של האלכוהול שלא השתמשנו בו ונשאר סגור. חשוב לקחת בחשבון שצריך מישהו שיביא את האלכוהול לאולם ביום החתונה/ לפני. אם אתן הולכות על להביא אלכוהול בעצמכן, תוודאו קודם שיש לכן מישהו כזה.

טיפ – לחשוב טוב לפני מי אתן רוצות שיהיה בחופה. אצלי ידעתי שנהיה יחסית הרבה (לחתן יש 3 אחים, והיה חשוב לנו שיהיו גם סבים וסבתות), בהתאם גם היינו חייבים להרחיב את החופה. אם לא היינו מרחיבים היה צפוף וממש רואים בתמונות כשהחופה צפופה. ואגב אם יש מישהו שחשוב לכן שלא יהיה בחופה (וכן גם זה קורה אנשים שמשום מה חושבים שהם צריכים להיות בחופה ומבחינתכן לא) להדגיש בפני מנהלת אירוע!

טיפ נוסף – חייב להיות לצדכן בזמן מו"מ מול האולמות מישהו אסרטיבי מטעמכן. אח, אבא, דוד. אצלי היה אבא שלי שהתמקח על המחיר המון עד שהגענו למחיר שרצינו.

טיפ סופר חשוב! – סגרנו את האולם רק בפעם הרביעית שבאנו לבקר בו! למרות שידעתי מלכתחילה ששם נסגור. למה? כי כל הגעה שלנו אליהם לוותה בעוד "ויתור" מצידם. כל פעם שביקרנו לפני שסגרנו בעצם קיבלנו עוד משהו, כמו הורדה במחיר המנה, הורדה במחירים של כל המסביב (הנחה על מחיר ההגשה לשולחנות, הנחה על העיצוב, הנחה על שתיה, וכו' וכו'). זה רק משרת אתכן.

זהו.

שיהיה המון מזל טוב למאורסות, איזה כיף לכן שהיום שלכן עוד לפניכן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
ערוגות בושם+
ערוגות בושם
413 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו