הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל ועמרי
החתונה של יעל ועמרי
חורף 2021
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

כותבת ולא מאמינה שאני אחרי... אין ספק שבכל שלב בתהליך לא דמיינתי את החתונה שלנו ככה.. אבל אולי זה דווקא מה שמיוחד!

אתחיל בקצת סיפור רקע.. סורי על החפירה מי שרוצה יכולה לדלג ישר לקרדיטים כי היה לנו פשוט צוות מושלם!

אני ועמריקי היינו אמורים להתחתן ב-3/7/2020 בכוכב הים, אי שם במאי שנה שעברה הבנו שזה לא יקרה כמו שתכננו והחלטנו לדחות הכל ל-30/04/21. באוקטובר הבנו שחתונה של 400 איש בכוכב הים זה לא משהו שיקרה בזמן הקרוב ולכן החלטנו להפרד מהחלום להתחתן בכוכב הים (שהיו הכי מבינים והכי מדהימים בעולם). הבנו שכדי להתחתן על הים ומבלי חששות אנחנו צריכים להרים חתונת שטח וכך הגענו למפיקים הכי מדהימים בעולם- surf and turf. שבוע אחרי שסגרנו איתם חתונה ל-30.4.21 גילו לאבא שלי סרטן והבנו שאסור לנו לחכות וצריך לפצל את החתונה- לעששות אירוע מצומצם ומסיבה בהמשך.

את החתונה החלומית שלנו בבית של ההורים שלי ארגנו באמצעות הצוות המדהים תוך שבועיים, לפי ההנחיות ובמזג אוויר הכי קיצוני שיש.

הפקת אירועים

הפקה וקייטרינג- מדובר ב-3 אחים שמנהלים את החברה ביחד, ההתנהלות שלנו הייתה מול ישראל שהוא בנאדם כל כך טוב והגון, היה לו כל כך חשוב לשמח אותנו בחתונה למרות שהם בד"כ לא עושים אירועים ל-20 אנשים הוא פשוט נרתם לזה באופן מלא. והאוכל.. אחחחח שלא נדבר על האוכל.. האורחים היו בטוחים שהגיעו למסעת שף עם כוכבי מישלם- האוכל הכי איכותי וטעים שיש ובכמות עצומה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

שני המהימה בעצמה מפיקה והגענו אליה עוד שחיפשנו מפיקים לחתונה באפריל אבל לצערנו היא הייתה תפוסה.. כשקרה כל המקרה עם אבא שלי ישר התקשרתי אליה כדי שתעשה לנו את העיצוב והיא כמובן נרתמה למשימה בלי בעיה. בגלל לחץ הזמן והסגר שני אפילו לא הספיקה לראות את המקום לפני האירוע.. מהתמונות אפשר לראות שהחצר של ההורים שלי הפכה לאולם אירועים מהיפים בארץ והכל בזכותה! כמובן שמזג האוויר הגשות הכריח אותנו לקחת אוהל גשם ושני פשוט הפכה אותו למקום הכי יפה וקסום שיש.

תכשיטים ואקססוריז

שמלה ותכשיטים- ברטה ודנה מנצור. מושלם, אין לי מילה רעה אחת להגיד!

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

את בוריס המושלם סגרנו עוד בדצמבר 2019 והוא ליווה אותנו בכל גלגולי החתונה. כתבתי עליו פה המלצות בקבוצה גם אחרי הצילומי זוגיות שהיו פשוט מושלמים. אבל אני חייבת פשוט לשבח את הכישרון של הבנאדם הנדיר הזה. בוריס פשוט יודע לתפוס כל רגע וכל הבעת פנים ולהפוך אותה ליצירת אומנות! כבר יומיים אחרי החתונה הוא התחיל להציף אותי בתמונות מדהימות מלאות אושר ושמחה ופשוט לא האמנתי כמה תמונות יכולות להחזיר אותך לרגעים שבכלל לא שמת שהיו. כמובן שבכל הקורנה בוריס היה הכי הוגן שיש. מעבר לזה הוא אדם כל כך כיפי ומצחיק שאם אתם זוג שלא יודעים להצטלם (כמונו) לגמרי ממליצה לקחת אותו כי כל הצילומים הופכים לחוויה קלילה וכיפית בזכותו.

רב לחתונה

לעמיהוד הגענו דרך הקבוצה המדהימה הזאת ואין ספק שכל מה שכותבים עליו כאן לא מספיק! הרב הכי מדהים שיש, כל כך קליל ומצחיק ועם זאת מרגש. את מעמד הכתובה עשינו בסלון של ההורים שלי שגם אני וגם האמהות נוכחות וואני פוט לא יכולה להסביר את העוצמות שהיו ברגע הזה.

Dj לחתונה
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay
+

ם על בן כתבתי פוסט נפרד כי הבנאדם הזה הוא פשוט מלאך בדמות אדם! בן הדיגי שלנו עוד מהחותנה שהייתה אמורה להיות ביולי, התקשרתי אליו רק כדי לבקש פלייליסט להשמיע והוא פשוט אמר לי שהוא בא לשמח אותנו בהתנדבות. בן המושלם הפך לנו את החתונה למקום הכי שמח שיש קרא את האורחים וידע בדיוק איזה שיר לשים ומתי. אין הרבה אנשי כאלה מיוחדים ואני כל כך מחכה למסיבה איתוו כי אם ככה הוא הצליח להקפיץ 20 אנשים אני רק מנסה לדמיין מה יהיה במסיבה הגדולה.

הופעות חיות

את גיא סגרנו יומיים לפני החתונה וזה אחת ההחלטות הטובות שעשינו! אדם כל כך אדיב ומוכשר שאין דברים כאלה. ביד עם בן הוא ניגן לנו עם כינור וסקסופון live on dj וזה פשוט עשה את החתונה!

איפור

רוני המושלמת הייתה כל כך נעימה וכיפית, הרגשתי שחברה הכי טובה שלי מארגנת אותי! מעבר לזה היא אחת המוכשרות שפגשתי, הפכה אותי תוך זמן קצר לנסיכה ליום אחד. רוני גרמה לי להרגיש כל כך אני, איפור ושיער כל כך מדוייקים שפשוט לא יכולתי לחלום על זה!

לכל שאלה והתייעצות מוזמנות לדבר איתי:)

ולכל הכלות בתקופה הקרובה- זאת תקופה כל כך לחוצה ועמוסה רגשית, תנסו להיות עם בן/בת הזוג ופשוט לראות את הרגעים הטובים ולהגיד לעצמכן איזה זכות יש לי שמצאתי את האחד/אחת שלי.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay+
דיג'יי בן אזולאי | DJ Ben Azoulay
2 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
תכשיטים ואקססוריז
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
הופעות חיות
איפור