הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אורית ואלמוג
החתונה של אורית ואלמוג
קיץ 2020
הפוסט של אורית, חברת הקבוצה הסודית:
שמלות כלה

כשהגעתי למיכל הייתי רק בתחילת החיפושים, וממש לא תכננתי לקנות כבר שמלה באותה הפעם, אבל ברגע שמדדתי את השמלה - היה לי ברור שזה זה. היה לי כיוון מאד מסויים בראש והשמלה הזאת היתה בול מה שדמיינתי, ואפילו יותר. היא היתה פשוט מושלמת בשבילי. הרגשתי בה נסיכה, אבל עדיין עצמי. היא היתה מאד נוחה ונשארתי איתה כל הערב! קיבלתי עליה כל כך הרבה מחמאות, גם במהלך האירוע וגם אחרי! פשוט עפו עליה! גם בתמונות השמלה הצטלמה מהמם. מיכל מקסימה והתהליך היה מאד נעים איתה. ממליצה ממש!

הזמנות לחתונה ומיתוג

בחרנו לעצב דרכם גם את ההזמנה לחתונה וגם את התפריטים האישיים. בשני המקרים היתה לנו חוויה מעולה! האתר עצמו מאד נוח לשימוש ויש בו מבחר גדול של אלמנטים וסגנונות. היינו מאד מרוצים מהתוצאות - גם מהנראות וגם מהאיכות. חווית השירות היתה פשוט מדהימה! מעבר לכך שהם היו סופר זמינים ותוך כלום זמן מרגע ההזמנה כבר הכל תוקתק, הם גם באו לקראתנו ועשו מאמץ גדול כדי שההזמנות יגיעו מהר מהרגיל. לא האמנתי שזה בכלל אפשרי, אבל הם עשו את זה, ועוד פעמיים:) וגם המחיר ממש שווה, במיוחד ביחס לתמורה. מומלץ!!

תכשיטים ואקססוריז

סיכת פרח מהממת, בול כמו שחיפשתי, שממש שדרגה את התסרוקת לדעתי 

צילום סטילס

צלם - דביר רוזן

דביר היה מאד נעים, קשוב וסבלני ובאמת הצליח להוציא מאיתנו את המיטב, והכל באווירה טובה וזורמת. אמרנו לו מראש שהצילומי זוגיות פחות טבעיים בשבילנו, שאנחנו לא רגילים להצטלם ושאני לא פוטוגנית, ודביר הדריך אותנו בעדינות וצילם אותנו בפוזות מאד טבעיות ונינוחות, בלי שזה הרגיש מבויים או מאולץ. לגבי התמונות עצמן - באמת שאני סופר ביקורתית כלפי עצמי בתמונות ומאד חששתי שלא אהיה מרוצה, אבל יצאו תמונות מדהימות!! זה כל כך כיף שיש לנו מזכרת מהממת מהיום הזה. ממליצה עליו גם מבחינת החוויה עצמה וגם מבחינת התוצאות 

צלמת נוספת - דינה טננבאום

וואו, אין מילים לתאר כמה דינה היתה בלי נשכחת! ברמה כזאת שהאורחים פשוט לא הפסיקו לדבר עליה, אפילו חודשים אחרי החתונה! דינה היתה פצצת אנרגיה, מצחיקה ומרימה ופשוט הכניסה פלפל לצילומים ואווירה כיפית! והתמונות יצאו מהממות  ממליצה מאד!

איפור

וואו, אין לי מילים לתאר כמה כרמל מוכשרת ומדהימה!!! חששתי מאד מעניין השיער (תלתלים וזה), אבל היא באמת לא סתם ידועה כמלכת התלתלים - השיער שלי עלה על הציפיות מאיך שדמיינתי אותו! וגם האיפור היה מושלם ומחמיא. הרגשתי מעולה עם עצמי וכמות המחמאות שקיבלתי היא משוגעת!! גם במהלך האירוע וגם אחרי ואפילו עד היום. גם אהבתי את זה שכן נראתי כמו עצמי, פשוט מאד משודרגת. גם השיער וגם האיפור החזיקו כל היום באופן מדהים (אפילו שהייתי עם שיער פזור ואפילו שאני מאלו שמתפרעות בריקודים), לא הייתי זקוקה לשום טאץ' אפ (העלתי תמונה מסוף החתונה להמחשה). מעבר למקצועיות שלה, גם ברמה האישית היה ממש כיף להיות איתה במהלך היום והיא ממש הרגיעה והצחיקה אותי. בהתחלה חששתי מכך שאין פגישת נסיון איתה, אבל באמת שאין צורך! מדברים איתה ושולחים לה דוגמאות לדברים שאהבתם, וזהו - היא קולעת בול, אפשר פשוט לסמוך עליה  גם בתמונות הרגשתי שנראתי מעולה, ואני לא בנאדם פוטוגני בכלל, ככה שזה לגמרי בזכותה. בקיצור - אני הכי שמחה בעולם שבחרתי בכרמל ואני לגמרי ממליצה עליה בחום!!!

אטרקציות

בחרנו את מגנטינה, אחרי שסקרנו את המוני המגנטים על המקרר שלנו - שלהם שרדו הכי הרבה זמן, בלי לאבד איכות. שמוליק היה הצלם שלנו ויצאנו מאד מרוצים גם מהאיכות של המגנטים וגם מהתמונות עצמן! הן יצאו ממש ממש יפות! את חלק מהתמונות של המגנטים אפילו לא היו לנו מהצלמים האחרים, ככה שזה ממש כמו עוד צלם סטילס בחתונה. מומלץ!

רב לחתונה

חגי כהן. את חגי יצא לנו לראות בפעולה בשתי חתונות אחרות ומאד התלהבנו ממנו - הוא היה כל כך מצחיק ולא שגרתי, אחד כזה שקשה לשכוח. כשהגיע תורנו לבחור רב, ישר שריינו אותו. היתה לנו חוויה מעולה איתו. התקשורת והההתנהלות מולו היתה באווירה מאד טובה ונעימה. חגי מאד פתוח, קשוב וגמיש והסביר לנו בדיוק מה הפרוצדורה. והטקס היה מעולה - קליל, מצחיק ולעניין. קיבלנו המון מחמאות  ממליצה בחום!

קייטרינג ושירותי בר

וואו, אחת הבחירות המוצלחות שלנו! ממש נדלקתי מההתחלה על הקוקטיילים עם ההדפסים ובאמת זה היה מהמם!!! וגם טעים!! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות אחרי החתונה, אפילו חודשים אחרי. אפשר לבחור איזה הדפסים שרוצים, גם מדגמים קיימים (מהממים) וגם משהו משלנו. אנחנו בחרנו גם וגם והיה ממש מוצלח - הדפסנו אלמנטים מההזמנה לחתונה שלנו וזה יצא ממש מיוחד. העמדה עצמה גם נראתה מעולה וממש הוסיפה צבע ואווירה למקום  ממליצה ממש!!!

מעצבי טבעות

נעליים עדינות, מהממות וסופר נוחות!!! בול מה שרציתי. ושירות מעולה

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
WildFlower
+

עינת היתה ממש נחמדה והזר היה מהמם ונכח ברוב התמונות:)

מקווה - מקווה פקיעין, תל אביב

המקום נקי והתהליך היה קצר לעניין, תוך 10 דקות נגמר הסיפור.

רבנות - רבנות תל אביב

היינו ממש מרוצים מהתהליך, הכל היה מתוקתק וכולם היו מאד נחמדים.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תל-יה | גן אירועים+
תל-יה | גן אירועים
71 ממליצים
מקום לאירוע
WildFlower+
WildFlower
19 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
תכשיטים ואקססוריז
צילום סטילס
איפור
אטרקציות
רב לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים