הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר וניצן
החתונה של אופיר וניצן
סתיו 2019
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

*חתונת שטח *חתונה מחוץ לרבנות *חתונה שונה *DIY

ניצן ואני התחתנו ב- 19.9.19 בחצר הבית של ההורים שלי במושב אחרי כמעט שנה של אירוסין. באותה תקופה גרנו באיזור קרית שמונה והחתונה הייתה במרכז. היה לנו פנאי להיפגש עם ספקים רק בסופי שבוע ולכן החלטנו לקבוע תאריך רחוק. זה כמובן לא מנע את הלחץ מארגוני החתונה בחודש שלפני, אבל באמת היה לנו מספיק זמן ויכולנו לבחור את הספקים שאנחנו רוצים מבלי להתפשר.

היו לנו 310 מוזמנים, הגיעו כ-275. לא לקחנו חברה שתעשה אישורי הגעה. היה נראה לנו מיותר ואנחנו שמחים על זה. במקום זה, גייסנו 3-4 חברות שעשו טלפונים ושלחו אסמסים ואת התשובות הם העלו לקובץ דוקס משותף. זה היה פתרון ממש מצוין.

עכשיו לספקים שמרובם היינו מאוד מאוד מרוצים!

קייטרינג ושירותי בר

גילוי נאות: עדי היא חברה טובה. היא הכינה את הקאפקייקס ע"פ המיתוג של האירוע שאחותי עשתה. היא קונדיטורית במקצועה שעשתה גם את הקינוחים (המטורפיםםם) במסיבת הרווקות שלי (צירפתי ווידאו ותמונה). היא עושה עוגות מעוצבות וקינוחים מדהימים לכל אירוע. היא מהממת, מדהימה ומוכשרת כל כך!

הפקת אירועים

כשהתחלנו לתכנן את האירוע, קודם כל חיפשנו חברת הפקה. עשינו מחקר מאוד רציני בעניין שכלל שיחות עם הרבה מאוד חברות שהגענו אליהן דרך המלצות בפייסבוק ועם חמש מהן גם נפגשנו. מי שרוצה פירוט על התהליך- בפרטי.

בסוף החלטנו לבחור בשיר מחתונה שונה - חתונות בטבע בתקציב שפוי

. כבר במפגש הראשון הייתה לנו כימיה מצוינת והרגשנו שהיא לגמרי מבינה את הראש שלנו. שיר צוותה לנו את דניאלה אחרי פגישת ההיכרות בנינו מתוך הבנה שדניאלה הכי מתאימה עבורנו, ואין ספק שהיא צדקה!! דניאלה לוותה אותנו במשך שמונה חודשים בכל ההכנות לחתונה. נפגשנו כמה פעמים וחשבנו ביחד על התקציב ועל הספקים שהכי יתאימו לנו. היא הביאה לנו המלצות וגם הצעות מחיר מספקים וחסכה לנו אלפי שקלים! היא הנחתה אותנו בדיוק מה צריך לעשות מתי ובאופן כללי הייתה ממש מסודרת ועל זה. עבדנו עם טבלת אקסל מסודרת והיה ממש נוח ונעים להתנהל מולה. בנוסף, היא הייתה כל הזמן זמינה עבורנו לכל שאלה והתייעצות. באירוע עצמו היא הייתה מדהימה, ניהלה הכל בקור רוח ובחיוך, בשביל שני קונטרול פריקס כמונו, הרגשנו ממש רגועים והצלחנו להנות מהאירוע. מבחינת לוגיסטיקה, חתונה שונה עובדים עם חברת אדמה שעשו לנו תאורה וחשמל, סך הכל גם הם היו אחלה.

קייטרינג ושירותי בר

למרסלו הגענו דרך המלצה של דניאלה. כבר בתחילת התכנונים ידענו שהדבר הכי חשוב לנו זה האוכל ושאנחנו לא מתפשרים על זה. החלטנו לעשות חתונה הפוכה ("חתונה נכונה" ע"פ מרסלו). ללא ספק הבחירה במרסלו והצוות הייתה נכונה. מרסלו בחור מקסים עם לב זהב, תמיד נכון לעזור בכל דבר, בא לקראתנו בבקשות המיוחדות שלנו ונתן תחושה שיעשה כל מה שצריך כדי שנהיה מרוצים. השיא היה באירוע עצמו כשמרסלו והצוות תקתקו הכל עד לפרט הכי קטן. הדוכנים היו מעוצבים ויפהפיים, נקיים כל הזמן, השירות של המלצרים היה כל כך אדיב בדגש על הדברים הקטנים (להיות שם לאסוף צלחות וכלים, לפתוח בקבוק יין שעל השולחן, ועוד..) וגולת הכותרת: האוכל! אנשים לא מפסיקים להחמיא, אמרו לנו שזה האוכל הכי טעים, משובח, מעולה ואיכותי שאכלו באירוע. בקיצור, ממליצים בחום!

Dj לחתונה

אל נעמה הגענו דרך המלצה של חברה, ובאמת שזו הייתה אחת הבחירות הקלות. נעמה סופר מגניבה וזורמת, יש לה ראש מעולה למוזיקה והיא ישר קלטה את הוייבים שלנו, ידעה לכוון אותנו למקומות הנכונים וכמובן גם לייעץ בנושא שיר שבירת הכוס שמאוד התלבטנו לגביו עם הרבה מאוד סבלנות וגישה כיפית. אנחנו בחרנו בקו מוזיקלי סגנון שנות ה-90', היה מאוד כיף ומדויק. נעמה חיברה אותנו לאיש הגברה בשם מתן שגם היה מקצועי מאוד, הגיע ביוזמתו לפגישת הספקים כדי לראות את השטח והצרכים, וגם אצלו הכל תיקתק באירוע ועבד מצוין.

צילום סטילס

בתור זוג שלא אוהב להצטלם, היה לנו חשוב שהצלמים שלנו יהיו כאלו שתופסים את הרגע, לא מביימים ועד כמה שאפשר לא מורגשים. דנה צילמה בחתונה של חברים שלנו וכך הגענו אליה. קצר ולעניין, הבחורה פשוט מוכשרת. היא תפסה רגעים הכי מרגשים, תמונות אותנטיות שמדברות בעד עצמן, לא הרגשנו אותה מהרגע שהגיעה (בקטע טוב), היא עשתה אווירה טובה, מצחיקה וכיפית, נתנה הרגשה הכי טבעית בעולם. יחד איתה הגיע לאירוע עצמו צלם נוסף מטעמה, ושניהם ביחד היו באיזון מושלם, יצאו תמונות מדהימות, ומעל הכל דנה פשוט נשארה חברה.

צילום סטילס

אל יואב הגענו דרך המלצה של דנה, הוא היה ממש נעים, גם אותו לא הרגשנו לאורך האירוע. בצילומי הזוגיות הוא זרם איתנו, לא ביים אותנו והרגיש לנו טבעי ונכון. אמנם עוד לא קיבלנו את החומרים ואת הסרט, אבל אין לנו ספק שזה יהיה מצוין.

איפור

אל נטע הגעתי דרך המלצות מקבוצות שונות. כשראיתי עבודות שלה פתאום זיהיתי פרצופים מוכרים של חברות. ישר התייעצתי וכולן אמרו בלי לחשוב פעמיים ללכת עליה. כבר אחרי שיחת הטלפון הראשונה לא הייתה לי התלבטות וכמה שזכיתי!! נטע היא השילוב המושלם של מקצועיות ללא פשרות ואנרגיות מדהימות שהיא מביאה איתה! היא עשתה לי גם איפור וגם שיער ויצא פשוט מושלם!!! ביקשתי שיער אסוף מרושל וכך זה בדיוק היה נראה ואף שערה לא זזה ממקומה כל האירוע! איפור עדין וטבעי, הכי אני שיכול להיות!!! ולכל אורך היום שנטע הייתה איתי היא לא הפסיקה להרים, להחמיא, לעשות צחוקים ואווירה כיפית כל כך!!! היא איפרה גם את אמא שלי ואחותי ועשתה לאחותי גם תסרוקת וכולנו היינו הכי מרוצות ומוקסמות ממנה!!! נטע עושה בדיוק מה שהיא אוהבת (וגם ממש ממש טובה בו) וזה בלי ספק ניכר ומורגש.

רב לחתונה

עורכת טקס - תמר גור קראוזה – מבחינתנו, הטקס היה הדבר הכי חשוב בערב הזה, הדבר שלשמו נתכנסנו. אל תמר הגענו אחרי שהיינו בחתונה של חברים טובים שהיא חיתנה אותם. המפגשים איתה, תהליך לימוד הטקס, הנחת אבני הדרך של הערב הזה וחידוד אבני היסוד של הזוגיות בינינו, לא רק שהפכה את התהליך כולו למשמעותי ומרגש אלא גם באמת קירבה בינינו כזוג. כחלק מהתהליך וע"פ הנחיות של תמר, כתבנו את הכתובה שלנו, וזה אולי הדבר הכי משמעותי ומרגש בכל התהליך. זכינו לשבת ולדבר על איך אנחנו רואים את החיים המשותפים שלנו ביחד, וזו חוויה שלא היינו עוברים כנראה בשום סיטואציה אחרת. ביום האירוע הטקס היה מרגש, מדויק והכי אנחנו. לסיכום, אנחנו ללא ספק ממליצים על תמר בחום לכל מי שרוצה לעבור תהליך משמעותי ומקרב, ובעיקר לבחור מה נכון עבורו.

שמלות כלה

את מלי אני מכירה כבר כמה שנים.. בפעם הראשונה שנפגשנו היא תפרה לי שמלה לחתונה של אחותי אחרי שחיפשתי שמלה בכל חנות אפשרית והייתי כבר עצובה ומיואשת. כבר אז ידעתי שכשאתחתן אבוא ישר אליה בלי שיטוטים מיותרים. כבר בשיחת הטלפון הרגשתי את האנרגיות החיוביות של מלי, את החיוך הגדול שלה ואת שמחת החיים הכל כך אופיינית לה וידעתי שאני בידיים הכי טובות שיש! בפגישה הראשונה עשינו סקיצה של השמלה וישר אחרי הלכנו יחד לקנות את הבדים. מלי עברה חנות חנות ולא התפשרה עד שמצאנו את בד התחרה שיהיה בדיוק כמו שדמיינו! כל התהליך של הכנת השמלה והמדידות היה ממש נעים וכיפית ומלי הקפידה על כל פרט וכל תפר. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה והרגשתי ממש יפה בה!! בקיצור, מלי אמנית, מוכשרת, מגשימת החלומות! ממליצה מכל הלב!

מעצבי טבעות

גם אמא שלי וגם אני קנינו משם את הנעליים בעיצוב אישי. היה לי חשוב שהנעל תהיה נוחה וגם שהצבע יהיה מיוחד ויוסיף ייחודיות. המוכרות בחנות היו ממש נחמדות! אפילו שהיה קצת עמוס בחנות, הן נתנו הרגשה טובה והיו איתנו. שתינו בחרנו לקחת נעליים מסאטן וקצת חששנו מאיך שזה יצא כי לא מדדנו משהו דומה. שתינו היינו מאוד מאוד מרוצות מהתוצאה הסופית, הנעל הייתה ממש נוחה, שתינו לא הורדנו את הנעליים כמעט עד סוף האירוע. גם המחיר ממש סביר, בקיצור ממליצה מאוד!

הזמנה ומיתוג –  Noam Nachon Meir - מי שעיצבה לנו את ההזמנה היא אחותי המוכשרת שהיא מעצבת גרפית וצלמת אמנית, בלי הרבה מילים היא הבינה בדיוק מה אנחנו רוצים ועיצבה הזמנה מדויקת ויפה. היא עשתה לנו גם את הsave the date, את המיתוג לאירוע (מספרי שולחן, פתקי הושבה, שילוט וכו') וגם דאגה לעיצוב, מיתוג והפקת מסיבת הרווקות שלי. בנוסף, היא גם מעצבת אלבומים. אמנם אני לא סופר אובייקטיבית אבל היא באמת מביאה משהו אחר ומיוחד!

תכשיטים - את הטבעת של ניצן קנינו בחנות "פלר" בקרית שמונה. את הטבעת שלי קנינו ב"קאשי" ליד כיכר דיזנגוף אחרי שיטוטים רבים בכל חנויות התכשיטים בבורסה בר"ג. חיפשתי משהו מאוד עדין ולא מסחרי, יותר מיוחד. הם היו מאוד סבלניים ונחמדים, ובסוף יצאתי עם טבעת מהממת. שרשרת קניתי אצל
HadasGross - Jewelry Design הדס גרוס- עיצוב תכשיטים בקינג ג'ורג' בתל אביב. קניתי שרשרת נוספת שבסוף לא ענדתי ועגילים אצל  She-Ra Jewelry בנווה צדק. שתי חנויות עם תכשיטים מהממים, עדינים ומיוחדים ממש כמו שחיפשתי.

עיצוב DIY– את העיצוב עשינו לבד. הזמנתי המון דברים מאלי אקספרס. בגדול לא היה הרבה עיצוב. הייתה תאורת אווירה שהזמנתי מאלי, מרכזי שולחן, עמדת ברכות, ערכות התרעננות לשירותים... חוץ מזה, הושבתי את המשפחה למלא 200 שקיות נייר בחול לפנסינים והם סימנו את השביל מהחנייה לאירוע, זה היה יפייפה! את סידורי הפרחים גם כן הכנו לבד. אמא שלי וחברה שלה קנו את הפרחים אצל בוקי יומיים לפני האירוע, הפרחים נשמרו בקירור והיו מאוד טריים ביום האירוע. אמא שלי הכינה לי גם את זר הכלה בהשראת הזר מההזמנה. מי שרוצה פירוט על העיצוב - בפרטי.

מתנות לאורחים DIY – מרקחות ריבה הום מייד. אמא שלי הכינה ריבות כמה חודשים לפני האירוע. קנינו צנצנות בגדול בינוני בהוברמן, אני הכנתי כמה חודשים מראש לבבות מקרמיקה שעליהם חתמנו עם חותמת שהכינה לנו בחורה בשם מרים מחברת "גומיגרפיה" בפתח תקווה- חותמות ממש פשוטות. בצד אחד חתמנו "תודה ששמחתם איתנו" ובצד השני "אופיר וניצן, 19.9.19" וחותמת של שתי טבעות זו בזו. האורחים ממש התלהבו ואני שמחתי שהכנו משהו בעצמנו שהוא לגמרי אנחנו.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה
מעצבי טבעות