הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ויניב
החתונה של ליאור ויניב
סתיו 2021
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

יניב ואני התחתנו ב12.09 אחרי תשע שנות זוגיות, שנה של אירוסין מתוכן ותודה לאל בתאריך המקורי ללא דחיות ושינויים חייבת לתת לכן המלצות, כי אין ספק שסגרנו שהיה פחות ממושלם.

מקום לאירוע

ברגע שדרכנו שם היה לנו ברור ששם נתחתן. לא דומה לשום דבר אחר שיש בארץ! הכל פתוח, בנוף המערות של בית גוברין פשוט עוצר נשימה! המקום מרווח, כל פינה שם מושלמת. כלכך מזמין למסיבה מטורפת. היה לנו אירוע מושלם והכל תקתק, האוכל היה מדהים (אחרי כמה הפחדות מצידנו) ולא היה אורח אחד שלא עף על המקום.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

אלי מתנה - לא יודעת אם יש מה להוסיף ושלא נאמר עליו כאן, פשוט הצגה! הבן אדם מטורף!!! קורא את האנשים בצורה פסיכית, הרחבה לא הייתי ריקה לשניה, כמה שדאגתי מיום ראשון, עדיין כולם עפו ברחבה עד כמעט 2 בלילה שאני ביקשתי מאלי להפסיק כי כבר נשבר לי הגב הספק הכי חשוב. מי שיכולה לסגור אותו זכתה!

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

מדהימה! המקום הראשון אליו הלכתי למדוד, הויז׳ן שלי היה ברור לי מאז ומתמיד, קלאסי ונצחי. רציתי מחשוף סירה וחששתי שיראה דתי, אבל היא דאגה לעשות את החלק העליון שקפקף, לשסע מושלם וזרמה איתי על הכל. מדהימה והייתה שווה לי את הנסיעות לחיפה. השמלה יצאה קלאסית ברמות ובול אני

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

בהתחלה חיפשנו בחנויות מוכרות בדיזינגוף ובעוד כמה מקומות ״מומלצים״, קיבלנו יחס לא ממש לא נעים ולא סבלני, לא היה להם גם מבחר. אצל דורון מצאנו תוך שניה, יחס אישי, נהננו מכל שניה שם באמת. החליפה יצאה מדהימה! החליפות שלו מיוחדות ובעבודת יד וזה ניכר. המוניטין שלו מוצדק.

צילום סטילס

אמאלה. איזה איש. סגרתי אותו תוך שניה אחרי שיטוט מהיר בעמוד האינסטגרם שלו, אין תמונה שלו פחות ממושלמת. האווירה הייתה מדהימה איתו, הרגשנו הכי פתוחים. הכי חשוב - הזכיר לי כל הזמן לחייך, להזדקף, ולכן אין תמונה שלי שאני לא מרוצה ממנה. הוא נתן עבודה עד השניה האחרונה בחתונה, שמי בכלל חושב על להצטלם. התעקש לצלם אותי עם השמלה השניה, לקח אותנו הצידה כדי לעשות תמונות מיוחדות, פשוט מושלם. ממליצה בטירוף!!

צלם וידאו - מתן עזר, עובד בשיתוף עם איתי, בחור פשוט מקסים. העלה את הרחפן בלי סוף במהלך האירוע, עשה סרטונים מהממים!

רב לחתונה

לא התחתנו דרך צהר ועדיין הכל היה כלכך קליל מולו.. הוא די מדובר כאן ולא סתם. נתן חופה קצרה קלילה ומצחיקה, ועדיין מרגשת - קיבלנו מלא פידבקים טובים אחר כך ולא מעט אנשים לקחו את המספר כדי לסגור אותו גם. מומלץ בחום!

איפור

מהשיחה הראשונה בטלפון היה לי ברור שאת הוייב שלה אני רוצה בבוקר החתונה. פשוט אנרגיות מושלמות!! היא אומנית, יודעת בדיוק מה מתאים לכל אחת, לא גרמה לי להרגיש בלתי מזוהה או שונה ממה שאני ביום יום ויצא פשוט מושלם!

שיער - Shaked Azar - וואו!! הורסת! היה איתה כיף בטירוף. השיער לא זז לשניה עד סוף הערב, הרגשתי פשוט נסיכה! ממליצה ברמות!!

אטרקציות

עשו לנו תמונות מושלמות, פרגנו לנו בכמה אינסטבלוק בשבילנו ונאמר כאן מספיק על האיכות שלהם. ממליצה ברמות!

בנימה אישית - תסתובבו בקבלת פנים, תשחררו לחץ, תקבלו את כל האהבה שמופצת אליכן ביום הזה. הוא טס!

בהצלחה לכולן ❤️

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
323 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור
אטרקציות