הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה ויוני
החתונה של הילה ויוני
סתיו 2020
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן!

אמנם עברו כבר חודשיים מהחתונה [התאוששות ארוכה..] אבל עדיין שמחה לפרגן ולשתף בספקים המושלמים שהיו איתנו ביום המיוחד שלנו.

לפני שנה בערך התארסנו, ממש רגע לפני שהקורונה נחתה בארץ, ועד שעיכלנו את ההתרגשות והתחלנו לתכנן את האירוע התחילו כל המגבלות ואי הוודאות לגבי מה הולך להיות..

החלטנו לקחת רגע לנשום ולתת לדברים לקרות כדי להבין איך כדאי ונכון להתחתן בתקופה מאתגרת שכזאת. אז חיכינו בסבלנות לסיום הגל הראשון ובסביבות יוני – יולי כשהתחילו לחזור לשגרת אירועים עשינו סבב אולמות וסגרנו עם אולם מושלם לתאריך מיד אחרי החגים. הכל כדי לא לקחת סיכון שנצטרך לעשות חתונה מצומצמת עם מסיכות וחשש מהדבקות [בכל זאת, לשנינו יש הורים מבוגרים בקבוצת סיכון והבריאות לפני הכל!]

חלומות לחוד ומציאות לחוד..

מיד אחרי החגים החתונה כמובן לא התקיימה, מאחר והיה סגר עם מגבלת מרחק ולא רצינו לקיים את האירוע בניגוד להנחיות. חיכינו לפתיחה מחודשת של המסחר כדי לסגור חליפת חתן ועוד כמה דברים אחרונים והודענו למשפחות שיהיו מאורגנים כי ככל הנראה נקיים את האירוע בהתראה קצרה ברגע שיתאפשר.

וכך היה.. ברגע שהתירו קיום אירועים מצומצם עם 10 משתתפים בפנים ו-20 בחוץ צמצמנו רשימות וחיפשנו את המקום שבו נוכל לקיים חתונה יפה ומכובדת בהתאם להנחיות. תוך פחות משבוע ארגנו מקום, הזזנו ספקים לתאריך החדש בהתראה קצרה [מזל שכולם היו פנויים!], והשלמנו את ההכנות האחרונות עד ממש יום לפני האירוע.

בסופו של דבר היתה באמת חתונה יפה, מרגשת ומיוחדת. עשינו סבב של חופה [שהועברה גם בשידור חי] עם ארוחה למשפחות הגרעיניות שלנו ולאחר מכן הם הלכו והגיעו החברים הקרובים ממש ממש לסבב נוסף. נהנינו מהיכולת לשבת עם החברים שלנו, לדבר, ובאמת להיות יחד ביום המרגש הזה. זאת היתה חוויה מיוחדת.

עדיין.. לא יכולה להגיד שלא התבאסנו מכך שהיינו חייבים לצמצם המון במוזמנים מהמשפחה ומהחברים שרבים מהם לצערנו לא יכלו להשתתף איתנו בפועל בחתונה. אבל.. הכל לטובה ואני בטוחה שנשמח יחד באירועים עתידיים, אמן!

ולרשימת הספקים שלנו:

מקום לאירוע

כשסגרנו ביולי את התאריך בחרנו באולם היחיד שנתן לנו תחושת ביטחון בכל חוסר הוודאות שהיתה בתקופה הזאת. מבלי שהיינו צריכים להתחנן הם היו גמישים לגבי תשלום המקדמה [שהיתה ריאלית לחלוטין] וכמובן הודיעו לנו שהכסף כולו יוחזר במידה ולא נוכל לקיים את האירוע בתאריך הנבחר. לא חייבו לדחות לתאריך אחר או משהו כזה, פשוט הבינו את המצב והיו הכי הוגנים וישרים שיש. הכל כמובן היה מגובה בחוזה וההתנהלות מולם היתה מעולה. ברגע שהבנו שלא נוכל לקיים את החתונה וגם לא רצינו להמתין יותר מידי לפתיחת אולמות, פנינו אליהם ויום אחרי הכסף של המקדמה ששילמנו היה אצלנו בחזרה. ממליצה ממש!

מקום לאירוע

מאחר ובכל זאת היינו צריכים מקום להתחתן בו, בהמלצת מפיק אירועים הגענו ל
Émile Botta - אמיל בוטה בית לאירועים ששוכן במבנה יפיפייה בשכונת ימין משה בירושלים, עם מרפסת תצפית על חומות העיר העתיקה. מקום שמעוצב בטוב טעם ומתאים לאירועים קטנים. בקיצור, המקום המושלם! אבינועם הבעלים של המקום היה גמיש ולגמרי הבין את המצב, עזר לנו בכל מה שניתן ואפילו ויתר על מקדמה [מאחר וסגרנו פחות משבוע לפני..]. מומלץ בחום!

קייטרינג ושירותי בר

בגלל ההנחיות, לא יכולנו להשתמש במטבח ובאוכל של המקום ונאלצנו לקחת קייטרינג חיצוני. הורים של חבר טוב שלנו הם הבעלים של קייטרינג אנטקא והם מעולים וטעימים בטירוף! סגרנו איתם הכל תוך יומיים, בלי טעימות, ואחרי המון שיחות של שינויי תפריט והתאמות למצב [לדוגמה – אסור בופה, אז הם סיפקו לנו צוות של מלצרים מסתובבים שהגישו מנות מותאמות] האורחים לא הפסיקו לשבח את האוכל הטעים שהיה בחתונה ואת השפע ומבחר המנות. מומלצים עד מאד! לא תתחרטו!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המקום עצמו מהמם ולא היה צורך ביותר מידי מעבר, אבל לא היתה להם חופה והעדפתי חופה עומדת וגם רציתי כיסא כלה ועציצי תבלין לאורחים. אחותי מצאה לי את שוזרת החלומות והיא הרכיבה לי חבילה מתאימה במחיר הוגן וגם בסוף הפתיעה אותנו עם קשתות של פרחים שזורים במתנה לאחייניות. מקסימה ומומלצת!

רב לחתונה

חיים אלטלף מצוהר, בכלל, נרשמנו דרך צוהר והכל התנהל בצורה מעולה. הם הקלו עלינו מאד בתהליך ועשו הכל מרחוק באימיילים/זום כולל עדות רווקות ופגישת היכרות עם הרב. הם קיבלו בהבנה את דחיית התאריך המקורי ומצאו לנו רב מחתן בתוך יומיים אחרי שהודענו על התאריך החדש. הרב חיים היה ענייני, עשה את החופה בצורה יפה, עם הסברים קצרצרים על מה שקורה לטובת מי שפחות מכיר כך שממש יצא מעולה וקיבלנו המון מחמאות על הטקס המרגש והרב!

עשינו הדרכה זוגית אצל ענת אונגר מתל אביב [צוהר הפנו אותנו אליה] וזה היה מעולה. לעצור רגע בכל המרוץ לחתונה ולהתרכז בנו ובקשר שלנו. היה מעמיק, מרגש ומלא בתוכן. ענת מעבירה הכל בצורה יפה ונעימה ומתרכזת בעיקר בקשר הזוגי כך ששנינו יצאנו מרוצים. אפשר לעשות בזום אבל יותר מומלץ ואינטימי להיפגש.

שמלות כלה

אחרי יומיים של חיפושים הגעתי לקלייר ומצאתי שם את השמלה המהממת שלי. מדדתי כמה דגמים ושמלה אחת בלטה מעל כולן. אהבתי שהיא מיוחדת גם בחלק התחתון של השמלה ולא לבנה חלקה וכמובן שהיא היתה נוחה ולא כבדה. עשיתי שינויים במפתח הגב/מחשוף וגם בשרוולים ובסוף יצאה לי שמלה ייחודית משלי שנתפרה למידותיי בדיוק ואח"כ גם נשארה אצלי במחיר הוגן ממש! אני ממליצה עליהן, היו מקסימות לאורך כל התהליך ונתנו לי יחס חם ומלא הבנה גם בתקופה מאתגרת שכזאת

לחתן

בירושלים, חנות עם מגוון מותגים. יש להם חליפות של בגיר שעולות חצי מחיר מפולגת. לקחנו מהם חליפה, חולצה, חגורה, גרביים ועניבה במחיר מעולה. מומלץ!

איפור

איפור ושיער- האלופה! קראתי עליה המלצות כאן ובקבוצות של מתולתלות והחלטתי לסגור איתה כבר לתאריך המקורי. כשהחלטנו לדחות היא היתה סבלנית ומבינה והיה פשוט מרגיע לשמוע שהיא פנויה בתאריך החדש. אמנם לא הספקתי לעשות ניסיון [והיא הורידה לי במחיר בגלל זה] אבל היא הגיעה מוקדם ותוך כדי האיפור והעיצוב שיער שאלה אותי מה הסגנון שלי, הראתה לי כמה אפשרויות ונתנה לי את כל החופש לבחור ולהסביר מה הכי נוח לי ורצוי בעיניי. היא מלאת אנרגיות וכייפית ומצד שני יודעת גם להשרות רוגע ונחת. פשוט כיף לבלות איתה את השעות של ההתארגנות, היה לנו זמן קסום ביחד וזה ממש חשוב להתחיל ככה את היום. בסוף היא נותנת ערכת טאצ'-אפ קטנה עם כל מיני דברים חשובים לכלה וגם הסבירה לאחותי איך לסדר במקרה ויש צורך. כמובן שהאיפור והתסרוקת החזיקו מעמד עד לסוף החתונה ולא הייתי צריכה לתקן כלום כי היא עשתה עבודה פשוט מושלמת! ממליצה כל כך ובמיוחד למתולתלות!

צילום סטילס

למרות שצמצמנו בהמון נושאים, דווקא בצילום היה לי חשוב להישאר עם ליווי לאורך כל היום כי בסוף זאת המזכרת שנשארת לנו מהיום הזה.. והעדפתי ממש שתהיה איתי מישהי [בדגש על אישה] כדי שיהיה לי יותר נעים בצילומי התארגנות ובכלל. קיבלתי המלצה חמה על ליאת אלדר וזאת היתה בהחלט החלטה מצוינת! ליאת מדהימה, זורמת, קלילה, נותנת תחושה טובה והכי חשוב – מצלמת מהמם מהמם!! יש לה כמה חבילות צילום בהתאם לשעות ולמספר הצלמים. אנחנו בחרנו לקחת אותה לכל היום כדי שיהיה לנו מזכרת גם משלב ההתארגנות וגם כי היו לנו שני סבבים שגרמו לאירוע להסתיים מאוחר על אף כמות המוזמנים הקטנה. מומלצת מכל הלב!

לגבי וידאו, החלטנו לא לקחת מישהו לכל היום ורק לדאוג שיהיה צילום של החופה שישודר במקביל ביוטיוב [לא עשינו זום כי רצינו שאנשים יוכלו לראות את החופה גם מאוחר יותר מאחר ועשינו אותה די מוקדם כדי להספיק 2 סבבים בנחת..] חבר טוב של החתן שעסק בצילום הביא ציוד וצילם את החופה והאחיין האלוף שלי [בסה"כ בן 14 אבל פעיל מאד ביוטיוב] הכין לנו קישור מראש שנוכל לשלוח בווצאפ עם ההזמנה וגם יצר קדימון מגניב למי שנכנס לפני שהתחיל. יצא מושלם!

אטרקציות

תכלס נזכרתי ברגע האחרון ממש יום לפני האירוע.. קיבלתי המלצות מחברים על צלם אחר שלא היה פנוי אבל הוא הפנה אותי לנתנאל בן נון  שנתן לי הצעה מעולה לצילום מגנטים, כולל עיצוב מסגרת ועוד כמה הפתעות. היה משתלם ושווה ממש! המגנטים יצאו איכותיים ואנחנו יצאנו מרוצים!

Dj לחתונה

על אף שבחרנו לעשות אירוע קטן ומצומצם בשל המצב, החלטנו לא לוותר על המוזיקה. בעיניי זה מאד מוסיף ומרגש כשיש שירים שאוהבים ברקע ובמיוחד שיר כניסה לחופה לחתן/כלה ושיר לאחרי החופה. היינו בחתונה לפני שנה עם אייל בתור מוזמנים וראינו איך הוא קורא את הקהל ויודע לשים שירים מעולים, בשילובים מיוחדים ובמגוון סגנונות וכבר אז ידעתי שהוא יהיה גם אצלנו בחתונה. אז אמנם בסבב הראשון לא רקדנו והוא בעיקר דאג לשירי כניסה לחופה בתזמון מושלם ולפלייליסט רקע נעים בארוחה המשפחתית, בסבב השני החברים כבר לא נתנו לו לנוח והכריחו אותנו לרקוד קצת עם המסכות ובלי להחזיק ידיים.. העיקר שיהיה שמח! והוא זרם והקפיץ את החבר'ה עד אפיסת כוחות ממש. ממליצים עליו ממש ממש!

מתנות לאורחים – אז כמו שכתבתי כבר, היו עציצי תבלין ששמנו במרכז שולחן עם מדבקות מיתוג שהכנתי בעליאקספרס והעברתי למעצבת [היא כבר הדביקה על העציצים]. חוץ מזה קניתי עוד כמה שטויות מעליאקספרס.. מבחנות ששמנו בהם קוביות לתה וקופסאות שבהם מילאנו עוגיות כך שיצא מתאים – תה ועוגיות. ועוד קופסאות בצורת חתן-כלה ששמנו בהם שוקולדים שיהיה מתוק וטעים.

קנינו אלכוהול מחנות של חבר [שלקח בסוף את כל מה שסגור וחייב רק על מה שנפתח] וסידרנו הכל על הבר ליד צלחות של גומי וסוכריות. כל אחד שתה מה שבא לו וזה יצא מעולה!

****************************

בקיצור, אנחנו בתקופה משוגעת והיה לנו המון חוסר וודאות בתכנון החתונה. בגלל המצב החלטנו לא לדחות ולקיים את החתונה בצורה מצומצמת ושמחה שזה יצא כך! באמת מה שהכי חשוב זה לעבור את התקופה הזאת ביחד ולא לשכוח שהחיים המשותפים שאחרי הם העיקר.. 

זאת גם הזדמנות טובה להיעזר בחברים ומשפחה, אם בתור ספקים ואם ביכולות שלהם לסייע בנושא מסוים ובכך גם לספק פרנסה לאהובים והקרובים שלנו.

הלוואי שעוד קצת הקורונה תהפוך לחלום רחוק ונוכל לחזור לחגוג יחד ללא מגבלות! 

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
שמלות כלה
לחתן
איפור
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה