הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ורון
החתונה של ליאור ורון
אביב 2019
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים – כלות צפוניות**

היי אהובות, החתונה הייתה ב-11.4.19 וכיוון שנעזרתי מלא בקבוצה הגיע הזמן לחלוק גם מהחוויות שלנו ולפרגן לספקים שעשו לנו את הערב, מתנצלת מראש על החפירה, אבל באמת שמגיע לכל אחד ואחד מהם.

מקום לאירוע

לדעתי האולם לא מוזכר מספיק בקבוצה וחבל, הוא אומנם לא ענק כמו כל האולמות המוכרים בצפון אבל הוא בהחלט נותן פייט רציני, עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האולם, הוא מהמם בטירוף, שילוב של טיפה גן ואולם והאוכל מושלםםםםם

אם להיות כנה, אני בהתחלה הייתי ממש נגד האולם (כיוון שהוא לא מוכר) אבל טעיתי בגדול! הצוות באולם נתן לנו הרגשה מעולה מהפגישה הראשונה ועד לאחרי האירוע עצמו וליווה אותנו בכל צעד.

Dj לחתונה
DJ איתן כרמי
+

איתן התותחחחחחח, גם שם שמוזכר ומוכר פחות וחבל, איתן מקצועי בטירוף, יודע מה הוא עושה ויודע לקרוא את הקהל מעולה, הוא הדיג'יי הראשון והאחרון שנפגשנו איתו והאמת היא שסגרנו איתו אפילו בלי לראות אותו מופיע בלייב, יש שיגידו שזאת החלטה פזיזה אבל איתן השרה עלינו כל כך הרבה ביטחון ורוגע שכבר אז ידענו שזאת החלטה נכון והוא לגמרי הוכיח את עצמו, הוא הקפיץ את הרחבה בצורה שרק הוא יודע. אנחנו נתנו לו יד חופשית בעניין הסגנון והשירים והוא הוכיח את עצמו בענק, ידע מתי להקפיץ ומתי גם להרגיע קצת. הרחבה הייתה מלאה עד הרגע האחרון.

צילום ועריכת וידאו

עם מורן סגרנו צילומי סטילס ווידיאו גם לחינה וגם לחתונה, בחינה הוא היה נוכח וצילם (הוא עצמו תותח, זורם ומצחיק בטירוף – חוויה כשלעצמה) ובחתונה כיוון שכבר היה סגור לאותו תאריך הוא שלח צוות שלו. חייבת לציין שמזה שמורן לא יהיה בחתונה חששתי מאוד, נורא פחדתי שהצוות שיגיע לא יהיה אחראי כמו מורן ולא יספק את התוצאות שמורן כל-כך אוהב להציג. כבר מהפגישה שבה סגרנו את החוזה, מורן הרגיע אותי והבטיח שהצוות שלו הוא מהטובים ביותר. והאמת שכך היה, הצוות שלנו *ניר לביא* . Nir Lavi התותח (!) שהיה אחראי על צילומי הסטילס ורוני המדהים שהיה אחראי על הווידיאו, מהרגע שהגיעו בבוקר ועד לרגע שהלכו בלילה, הם היו מדהימים, מקצועיים בטירוף והעבירו לנו את היום בכיף אדיר ומלא צחוק, מיותר לציין שהתמונות מדברות בעד עצמן אבל אין ספק שהאווירה לא פחות חשובה.

אטרקציות

סגרנו עם אור מהמגנט המתוק חבילה שכללה בלוקים בשלב הראשון של האירוע (קבלת פנים עד החופה) ומגנטים בשלב השני של האירוע (כל חלק הריקודים), הפרחת בלונים בחופה וחבילת סלואו. אור זרם איתי ונתן לי להשתמש בעיצוב שלי לבלוקים ולמגנטים כך שזה יצא אישי ומקושר להזמנה לחתונה. הכל זרם באותו ערב ותיקתק בצורה מקצועית בטירוף.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ניהול אירוע והושבה- סגרנו חבילה עם משה המקסים של אישורי הגעה, הושבה וניהול אירוע. אנחנו אומנם נזכרנו נורא מאוחר שאנחנו רוצים ניהול אירוע והושבה (שבועיים וחצי לפני האירוע...) ובגלל זה כל עניין הרשימות לאישורי הגעה קרו ממש מהר וטיפה בלחץ למרות שמשה היה רגוע לגמרי, ליווה אותנו כל הדרך, היה זמין בכל שלב ותמך בכל עניין. משה עזר לנו מההושבה, דרך האלכוהול ועד לרגע לפני האירוע. באירוע עצמו ליווה אותנו אביב שדאג בעיקר להרגיע אותי בעניין ההושבה וכמות המוזמנים שהגיעו וגרם להכל לעבוד כמו שעון.

איפור

אלופה, אלופה, אלופה!!! התאפרתי אצלה בחינה ובחתונה, קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור גם בחינה וגם בחתונה, מורן התאימה את האיפור בדיוק בשבילי, אני לא מתאפרת ביום יום וגם כשכן אני מתאפרת אז זה ממש עדין, האיפור לא זז אפילו לטיפה מהבוקר (בלי תיקונים אחרי צילומים) ועד לסוף האירוע. בנוסף בחתונה היא איפרה את אימא וסבתא שלי ועשתה אותן מדהימות.

עיצוב שיער

שמוליק סירק אותי בחינה ובחתונה הגיע עם קובי שליווה אותי גם לאולם, מעבר לעבודה המדהימה שלו ולתסרוקות המהממות, הוא היה מקצועי בטירוף, ידע להגיד לי מה יתאים לי ומה לא והצליח לקלוע בדיוק לטעם שלי ולמה שיהיה לי יפה. בבוקר החתונה הוא וקובי היו כל כך מרגיעים ומצחיקים שגם אם הייתי בלחץ הם לגמרי העבירו לי את זה.

שמלות כלה

עוד שם שלא ראיתי פה הרבה וחבלללל. אצל ענת המדהימה סגרתי שתי שמלות, שמלה לחופה שהייתה דגם קיים שעבר לא מעט תיקונים ע"מ שיתאים למה שאני מחפשת ועוד שמלה לריקודים שנתפרה מאפס. מהפגישה הראשונה ענת פשוט קראה אותי, ידעה לבד להתאים לי מה שיהיה נכון לגוף שלי והבינה לבד שאני גם לא אתפשר על נוחות, היא לא התביישה להגיד לי מה פחות יפה ולא יחמיא לי, לבסוף הוא התאימה לי שני דגמים מושלמים, שגרפו אלפי מחמאות, הרגשתי כמו נסיכה.

*נעלים - לשמלה הראשונה Flyfoot וחשמלה הקצרה אליאקספרס

לחתן

חליפת חתן הורסת, יש להם מבחר עצום, יודעים להתאים בדיוק מה שצריך ובמידה שצריך. תותחים.

 

הזמנות – DEEPRINT – את ההזמנות עיצבתי לבד והלכתי אליהם רק כדי להדפיס אותם. השירות היה מדהים, עזרו לי לבדוק קודם כל שהצבעוניות עובדת ורק לבסוף הדפיסו את הכמות שביקשתי.

טבעות - בארי - מבחר עצום

תכשיטים- אליאקספרס

**חינה** - חייבת להמליץ על המלבישה שהייתה לי בחינה – קורל אמר, יש לה תלבושות מושלמות ולמיטב הבנתי יש לה גם תפאורה לחינה והיא עושה גם שולחנות מעוצבים. החינה הייתה בסולם יעקב כך שהייתה כבר תפאורה ועל שולחנות מעוצבים ויתרנו. התלבושות היו מדהימות וגרפו אין ספור מחמאות, קורל מדהימההה, הייתה צמודה אליי כל האירוע ודאגה לראות שהתלבושת תמיד יושבת ונראית טוב.

אם מישהי צריכה עוד פרטים אתן מוזמנות לפנות בפרטי.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
לחתן