הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי וסהר
החתונה של עדי וסהר
קיץ 2021
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

ארוך אבל באמת כדאי לקרוא!

אחרי שקצת התאוששנו, הגיע הזמן לפרגן לאנשים שעשו לנו את היום הכי מדהים בעולם!

התחתנו ב25.08.21. כמות התגובות שקיבלנו מהאורחים על כל אחד מהספקים ברשימה היא עצומה (וזאת למרות שהיינו אירוע קטן של 150 אורחים) ואין לתאר את ההרגשה שלנו ביום עצמו ועד עכשיו!!!

מקום לאירוע
טזורו
+

ידענו שכמות המוזמנים שלנו קטנה יחסית וגם היינו צריכים לקחת בחשבון את אי הוודאות של הקורונה.

לכן, היה לנו חשוב למצוא אולם שבא לטובת המתחתנים, מגלה גמישות מול חוסר הוודאות ובעיקר יהיה שם בשביל לפתור כל דבר שיכול לצוץ בצורה הנכונה וההוגנת ביותר.

בנוסף, היה חשוב לנו שתהיה חופת חוץ אבל כן רצינו הרגשה של גן (שיהיה צמחייה ולא גלריה) בטזורו קיבלנו בדיוק את מה שרצינו! האולם מיועד לעד 400 אורחים (יש להם גם אולם קטן יותר לאירועים עד 150 איש) החוץ מושקע בפרטים הקטנים, עמדות קבלת הפנים ממש יפות, יש חניה ולאלו שהאורחים שלהם מהמרכז מיקום הצגה! יש מספיק צ׳ילרים לקרר בקבלת פנים את כל המתחם בחוץ אז היה ממש נעים והכל היה ירוק ופורח והחופה הייתה מרגשת ואינטימית.

בפנים יש שולחנות מעץ מלא, אהבנו את העיצוב הכללי ומרגיש שהאולם מסודר נכון – כל דבר נמצא במיקום הטוב ביותר.

השירות של הצוות – פשוט וואו, היו שם תמיד בזמן בשביל הכל. היו תקתקנים מקצועיים ובעיקר גרמו להרגשה טובה! אף אורח לא חיכה לשום שירות, המקום היה נקי, והאלכוהול יצא בקצב משוגע

האוכל – לנו יצא לטעום רק את האוכל של הקבלת פנים (אחרי זה כבר לא יכולנו לאכול) אבל קיבלנו כל כך הרבה פידבקים חיובים על האוכל (אנחנו מאוד הקפדנו על האוכל והיה מאוד חשוב לנו ולחלק גדול מהאורחים שלנו שהאוכל יהיה טוב ובאמת שכולם אמרו שהיה ממש טעים עוד לפני ששאלנו )

בקבלת פנים היו 6 עמדות – לכו על השאוורמה! אנחנו ממש התלבטנו והעמדה הזאת קיבלה הרבה תגובות אוהדות

האוכל בשולחן היה עשיר במבחר וברמה גבוהה ובכללי יש הרבה מאוד אפשרויות בחירה, גמישות, ומקצועיות של הצוות כשבוחרים תפריט לאירוע.

תאורה, איכות סאונד ו״רחבה״ – עוד נושא שהיה לנו מאוד חשוב בגלל כמות האורחים הוא שהרחבה תהיה מושלמת. איכות הסאונד, התאורה והאקוסטיקה היו ברמה מעולה, והרחבה הרגישה כמו מסיבה כל הזמן!

מבחינת הגמישות והתנאים בקורונה – באמת שבאים לטובת המתחתנים, לא נפרט פה אבל מי שיגיע איתם לפגישה ישים לב מיד כמה הם מתחשבים, חמים, ומבינים את המצב.

אבי הבעלים היה נוכח כל הזמן, גילה גמישות והעיקר שנהיה מרוצים! הוא עמד בכל ההבטחות מצד האולם והוא אדם חם ומקסים!

רועי – המנהל אירוע אחד האנשים הכי מדהימים וחמים שיצא לנו להכיר, מבחינתו לגרום אושר לזוגות ביום החשוב הזו היא סוג של שליחות וממש רואים את זה במעשים ובגישה שלו.

רועי היה שם בהכל, וכל הזמן – מהרגע שיצרנו קשר עם האולם, בכל רגע קטן באירוע, ועד שוידא שלאחרון האורחים היה איך לחזור הביתה.

החברים שלנו סיפרו לנו שהם לא הזמינו עיקריות כי היו מפוצצים, ישר רועי הגיע לבדוק למה אין מנות על השולחן ובדק שהכל בסדר ובאמת שהוא היה בכל מקום ודאג רק לנו! כשמגיעים לטזורו אין שום צורך במנהל אירוע חיצוני – רועי הוא האדם המושלם לתפקיד!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

באגו. במינימום אתם חייבים להיפגש איתו לפני שאתם מחליטים.

על המוזיקה לא התכוונו להתפשר, היה חשוב לנו לבחור בפינצטה את האדם הנכון שידע להחזיק את הרחבה שלנו.

אנחנו עוקבים אחרי באגו כבר הרבה שנים בין מסיבות וסטים שעולים לאינטרנט וידענו שאין הרבה דיג׳ים ברמה הזאת בארץ.

היכולת שלו לעבור בין סגנונות, לשלב בין שירים ובכך ליצור גרסאות חדשות ולבצע את הכל ב-live היא מהגבוהות בארץ – הבחור אומן

באגו יודע להרים את הקהל ככה שאף אחד לא ירגיש מקופח: מהדודה, לחבר שאוהב מזרחית, ולבחור מהמסיבות טבע בהודו. הכל בעזרת חיבורים של שירים שלא הייתם חושבים עליהם.

הרחבה שלנו הייתה מפוצצת כל הערב, רוב האורחים לא נחו לרגע ובתמונות רואים איך כולם מאושרים! אורחים שלא חשבנו שירקדו בכלל לא ירדו מהרחבה והיה ממש ניכר שרוב האנשים חזרו מאוחר יותר הביתה ממה שתכננו כי פשוט היה כל כך כיף! ועל כמות הביקורות המפרגנות שקיבלנו על באגו אחרי האירוע אין בכלל מה לדבר!!

חוץ מזה – יצא לנו להכיר אדם מקסים, צנוע, סופר מקצועי, ומפרגן! אבל הכי חשוב אדם שכל כך נהנה מהעבודה שלו ורואים את זה

באגו עובד בחברת alpha, חברה בין המקצועיות בארץ בתחום תחת ניצוחם של אנשים מובילים מהתעשייה, פשוט תיכנסו לאתר שלהם ותתרשמו מרשימת השמות ושיתופי הפעולה. הם דואגים לבוא ככה שהכל יהיה מושלם עם 0 תקלות ובעיות וזה כיף לדעת שיש את המעטפת הזאת.

לירון איש הקשר מאלפא עזר לנו בהכל! אל תדאגו, פשוט תקבעו דרכו פגישה והוא כבר ידאג להכל

צילום סטילס

כשנכנסו לאינסטגרם של אורי יצאה לנו ביחד מילה אחת מהפה – וואו!

היינו פשוט בשוק איך התמונות שלו מאירועים יצאו בכמה רמות מעל צלמים אחרים שהשווינו מולם.

רמת התמונות שראינו גרמה לנו להבין כמה התמונות הן דבר חשוב באירוע שנזכור לכל החיים וכמה החומרים האלו יוכלו לשמש אותנו בעתיד ולכן יצרנו קשר.

גילינו אדם מקסים, שמח מקליל אבל יחד עם זאת מקצועי מדוייק שלא מתפשר על האיכות.

אנחנו זוג שלא נוהג להצטלם כמעט בכלל אבל אורי היה שם וידע לגרום לנו להשתחרר ולהנות מהרגע כדי לתפוס את רגעי הקסם.

בכל האירוע אורי היה בכל מקום יחד עם צלם נוסף ופשוט לא פספסו אף רגע, הם לא הפסיקו להרים וכולם (כולל האורחים) נהנו איתם ממש!

התמונות שקיבלנו הן ברמת אומנות (תשפטו בעצמכם ), אנחנו פשוט מאושרים מהבחירה באורי

צילום ועריכת וידאו
רוסלן שיין
+

על רוסלן שמענו מהצלם שלנו בגלל שהוא לא עושה בדרך כלל צילום ווידאו (טיפ אורי ורוסלן עובדים מדהים ביחד, הם מכירים מהעבר ויש ביניהם חיבור וויב מושלמים – עשו איתנו מלא צחוקים והוציאו מאיתנו את המיטב)

רוסלן פשוט מלך

אדם שמח, מצחיק מקצועי וחם, אכפת לו מאוד שהזוג יהיה מאושר ויקרין את זה החוצה

עשה לנו סרטונים מושלמים בזוויות מהממות וידע גם להרים לנו בכמה סטוריס מעלפים.

רוסלן היה כל הזמן בתזוזה ודאג לתפוס את כולם בשיא - גם בסלואו וגם כשהרחבה הייתה מלאה בשיא הטראנס

תלכו לאינסטגרם או לערוץ שלו ביוטיוב ותתרשמו בעצמכם האפקטים שהוא יודע לעשות וסרטוני החתונה שהוא מפיק לזוגות הם יוצאי דופן!

שמלות כלה

מעבר לזה שאסף בנאדם מדהים וקשוב וכיפי בטירוף וחיובי והאנרגיות שלו ממכרות, הוא גם מקצועי בצורה יוצאת דופן, תשומת הלב שלו לפרטים מדהימה!! וההרגשה שהוא נתן לי לכל אורך התהליך היא שיש לי על מי לסמוך במליון אחוז, שהוא יעשה כל דבר בצורה הכי מושלמת ומדהימה שאפשר!!!

בכל מדידה עמדתי מול המראה והרגשתי שאני הכי יפה בעולם ושהשמלה פשוט מושלמת ועדיין הוא קלט פרטים פצפונים שאפשר לעשות אפילו יותר מושלמים ובסופו של דבר התוצאה יצאה מדהימה! לא יכלתי לבקש יותר!!

כמה תגובות מטורפות קיבלתי על השמלה, ואיזו נסיכה מושלמת הרגשתי!!

איפור

קארמה המהממת איפרה וסירקה אותנו בעבר בחתונה של אחותי ואז בחתונה של אחי אז ממש לא היה ספק שקארמה תאפר אותנו שוב גם בחתונה שלי

קארמה באה עם אנרגיות מדהימות, חיוך גדול ויצירתיות ענקית, אין לתאר כמה היא הרגיעה אותי ועשתה לי פשוט יום כיפי וקליל ומדהים!

חוץ מזה, קארמה פשוט אמנית! איפור עדין ומהמם שהרגשתי בו הכי אני והכי יפה שיש בעולם ותסרוקת מדהימה שהייתה רעיון שלה ופשוט יצאה מושלם! האיפור והשיער לא זזו מילימטר כל הערב ונראיתי מושלם כל שניה מהערב!

קארמה הביאה איתה עוד מאפרת מקסימה בשם חן וביחד הן איפרו וסירקו גם את אמא שלי, שתי האחיות שלי, חברה הכי טובה שלי, דודה שלי ובת דודה שלי וכולן היו מהממות!! (מי שרוצה, תמונות בפרטי בכיף) כולנו קיבלנו המון המון מחמאות והרגשנו מושלמות!

אני באמת ממש ממש ממליצה על קארמה, היא מאפרת אותנו כבר שנים והיא בחיים לא מאכזבת, להפך – רק מעלה את הרף לפעם הבאה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

רצינו להשקיע בעיצוב אבל בלי להתפרע יותר מדי בתקציב (חיפשנו לחזק איפה שחשוב – בעיקר מרכזי שולחן וחופה)

שנהב ידעה להציע לנו עיצוב מדויק ומתאים לאירוע שלנו וידעה לספק לנו את כל הדברים שהיו לנו חשובים.

העיצוב יצא מהמם, הפרחים היו טריים, הכל היה מוקפד וקיבלנו גם על העיצוב תגובות מדהימות.

*צלם מגנטים – hiti. היו פשוט מעולים, היו בכל מקום, נהנו איתנו ועם האורחים שלנו והמגנטים יצאו בקצב אש וברמה טובה. באחלה מחיר שווה לבדוק.

*הזמנות - שיר https://www.instagram.com/shir.ze/ שיר עושה הזמנות עם איור אישי, היא מקסימה ומקצועית בטירוף, עשתה לנו את ההזמנות הכי יפות שיש!! וגם קיבלנו ציור מהמם שלנו!

*נעליים לגבר – בדרך כלל לא רואים את זה בהמלצות אבל קנינו את הנעליים בחנות פיוקו נרו בדיזינגוף תל אביב – הנעליים היו כל כך יפות ואיכותיות שהחלטנו לקנות ושמחים שהשקענו. השירות היה מעולה ואף אחד לא חווה שום בעיה של נוחות (או שפשפושי עור) מהנעליים. אחלה חנות!
 

בקיצור – כשהאמא של החתן אומרת באזור 12 בלילה ״איזה כיף! הכל מתקתק כמו שעון אף אחד לא צריך לדאוג לכלום והכל פשוט מושלם״ אתם יכולים להיות רגועים שהיה לכם את הספקים הכי טובים שאפשר לבקש!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טזורו+
טזורו
94 ממליצים
מקום לאירוע
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
רוסלן שיין+
רוסלן שיין
114 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים