הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בארה וליעוז
החתונה של בארה וליעוז
סתיו 2020
הפוסט של בארה, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות אהובות, מעלה פוסט המלצות כדי לפרגן לספקים המדהימים שלנו ! התאריך המקורי שלנו היה ב- 4/6 , דחינו ל24/9 והקדמנו סופית ל-16/9 אחרי שהבנו שהולך להגיע סגר בחגים.. חיפשנו המון מקומות קטנים ומסעדות כדי לעשות את האירוע ובסוף למזלנו הסתדר עם המקום המקורי. מי שרוצה המלצה על מקומות קטנים לאירועים מוזמנת להתייעץ.

מקום לאירוע
הבוסתן
+

באבו גוש

הגן ירוק ויפיפה, מלא צמחיה, עצים ופינות ישיבה. הוא כל כך קסום שלא היינו צריכים להוסיף שום עיצוב או קישוטים. הגן מרווח ואיפשר לנו לעשות אירוע בקפסולות ישיבה מרוחקות כדי לשמור על האורחים והכל תחת כיפת השמים עם הנוף המהמם של הרי ירושלים ואבו גוש. מנהלי האירוע מטעם המקום עזרו לנו בכל דבר שהיינו צריכים ובאו לקראתנו במיוחד בתקופה הלא פשוטה של הקורונה. הגן קיבל רישיון מסעדה ולשמחתנו יכולנו לחגוג במקום המקורי שרצינו ונהנינו מכל שניה שם. קיבלנו מלא פידבקים מעולים מהאורחים על האוכל, הקינוחים, על המקום עצמו, על השירות של המלצרים וכמובן על ניהול האירוע שהיה מורגש מאד וכמובן לטובה. ביום מלחיץ כזה כיף לדעת שעומדים מאחוריך אנשים טובים שאפשר לסמוך עליהם. ממליצה בחום!!!

שמלות כלה
כלה קלה
+

אני וחברה הגענו לסטודיו בקיסריה וקיבלו אותנו בנות מדהימות ביחס חם ואוהב ובסבלנות מדהימה. כל דגם שמדדתי היה יותר יפה מהשני. בחרתי את שמלת החלומות שלי שישבה עלי בול והייתה נוחה לאורך כל הערב. לא רציתי להוריד אותה בכלל או להחליף לשמלה שניה. המחירים מעולים, והתיקונים הממש קטנים שהייתי צריכה לעשות עשיתי אצל תופרת מתא בשם מלי שהייתה מתוקה ממש ונתנה שירות מעולה (פינסקר 43).

צילום סטילס

לטל הגענו דרך האתר של "סטודנטים נישאים". טל הוא תותח אמיתי והייתה איתו ואווירה טובה של צחוקים. עשינו עם טל צילומי זוגיות ויצאו תמונות מהממות ומרגשות, מעבר ליום הכיפי שהיה לנו איתו. טל זרם איתנו לאורך כל הדרך וקלט את הסגנון שרצינו. עוד לא קיבלנו את כל התמונות אבל ממה שכן ראינו התלהבנו מאד מהעבודה המקצועית של טל ושל הצוות שלו (צלם וידאו בשם אלדד).

איפור

איפור ושיער- ענבל בחורה מדהימה ומתוקה עם כישרון מדהים. הייתי עם שתי מלוות וענבל איפרה וסידרה את השיער לשלושתנו. היא נתנה לנו הרגשה של נסיכות, והאיפור והתסרוקת המהממים שהיא עשתה לי החזיקו לאורך כל הערב- ומדברת פה כלה שמזיעה!! כל יום ההתארגנות היה כיפי ובאווירה טובה ומרגיעה, עם עצות חכמות ושיחות נפש, כולנו התאהבנו בה ! ממליצה עליה בחום!

צילום סטילס

לערן הגענו דרך "סטודנטים נישאים" בדיל מעולה שכלל בתוכו צלם מגנטים מקצועי ומתוק בשם שגב שושן מלנסר סטודיו Lenser Studio. למרות שהייתה חתונה קטנה יחסית כל הזמן היו אנשים על הרחבה שרקדו בטירוף, ערן קלע בול לטעם שלנו והרים את האווירה עם המוזיקה שלו.

לחתן

הספק השלישי שלנו מהאתר של "סטודנטים נישאים" ואני ממליצה בחום להגיע אליהם לבחור חליפה! איכות מעולה, דגמים מהממים ושירות אדיב ונעים! חיפשנו חליפה בצבע קצת יותר מיוחד והגענו בהחלט למקום הנכון, לקחנו חבילה של לוק מלא מהם שכלל את כל מה שהחתן החתיך היה צריך.

איפור

איפור ושיער לאימהות- דקלה שמעוני מסטודיו לה- לה דקלה היא הספק הרביעי שקיבלנו ללא עלות (מלגה) מ"סטודנטים נישאים". יחס נעים ואיפור ושיער יפה ומקצועי.

ממליצה לשים לב ל"מלגה" של האתר. לא כל ספק אפשר לקבל במלגה והמבחר הוא לא כמו שמוצג באתר שלהם. כדאי להתייעץ איתם מראש מה הם נותנים ומה האופציות.

 

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

זר מהמם ושירות מעולה!
 

טבעות נישואין- אור תכשיטים ברחוב הרצל ברחובות. מחיר מעולה ושירות אדיב.

בר- זלמה -את הבר הציעו לנו מהגן ושמחנו ממש שבחרנו אותו. הקוקטיילים היו ברמה גבוהה מאד וקיבלנו הרבה מחמאות על השתייה ועל השירות.

הסעה- דורון הסעות תא-התנהלות מקצועית ונעימה, הכל הלך חלק ולפי מה שקבענו מראש.

מצרפת קצת תמונות, מוזמנות לפנות לכל דבר שצריך. והמון מזל טוב לכולן ורק בריאות.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
הבוסתן+
הבוסתן
9 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
צילום סטילס
לחתן
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים