הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אדר ודן
החתונה של אדר ודן
סתיו 2020
הפוסט של אדר, חברת הקבוצה הסודית:


התחתנו ב17.9 בחתונה ביתית של 60 מוזמנים. כל הארוע השתנה בגלל הסגר (שהתחיל יום לאחר החתונה) ותוכנן בשלושה ימים - העברנו מקום, החלפנו ספקים והקדמנו את התאריך.
היינו הכי מרוצים שאפשר מכל ספק וספק ואני ממליצה עליהם פה באהבה:

קייטרינג ושירותי בר

קודם כל, מי שבזכותו זה לא היה קורה זה חגי מנודדת - מעצבים טעים, שחיבר אותנו לכל מי שהיה צריך והוביל את כל ההכנות ואת הארוע עצמו בצורה פשוט מדהימה. האוכל היה מעולה ומגוון וכל מי שהיה לא הפסיק להחמיא על כמה שהיה טעים. הצוות פשוט מעולה! עושה שמח, מקפיד על הפרטים הקטנים ומרים את האווירה לאורך כל הארוע.

צילום סטילס

הצלם שלמזלנו התפנה יומיים קודם (בגלל ארוע אחר שבוטל) והיה מדויק בשבילנו. היה מקסים ונעים ועשה עבודה מעולה, ובמבחן התוצאה, אנחנו סופר מרוצים מהתמונות. יותר מזה, לא רצינו להביא צלם וידאו ואורי הסכים להביא מלצמת וידאו כדי להסריט את החופה ואיכשהו הצליח (בלי צלם נוסף) להוציא גם וידאו מעולה וגם תמונות מדהימות של כל רגע ורגע בחופה.

Dj לחתונה

בהחלטה של הרגע האחרון החלטנו להביא דיג'י ולמזלנו דיג'י יוגו היה פנוי. שעשה הכי שמח והתאים את המוזיקה בכל שנייה בארוע לאווירה ולאנשים, בלי שאפילו היה לנו זמן להפגש ולהכיר לפני הוא פגע בול במה שרצינו ואהבנו.

הפקת אירועים

תאורה והגברה (שזה עשוי להיות משהו שמוותרים עליו בארוע ביתי, אבל אני ממש ממליצה שלא לוותר) עשה יניב מ'אפקט', שגרם לזה שהבית הפך לערב אחד להיות גן ארועים קטן עם סאונד מדהים ואווירה כלכך נעימה.


גם אם היתה לי חצי שנה לתכנן את הארוע, היתי שמחה לבחור שוב בכל אחד מהספקים שברשימה ולעשות את אותו הארוע בדיוק. אשמח לפרט ולהמליץ בהרחבה על כל אחד ואחד.

מקום לאירוע

ממליצה מאד גם על הספקים שלצערנו נאלצנו לבטל איתם בגלל הסגר והם היו כל כך בסדר איתנו מההתחלה ועד סוף -
המטבח של רמה Rama's kitchen
(מסעדה מדהימה בנטף, שבה אמור היה להיות הארוע המקורי, או בעצם השני המקורי)

צילום סטילס

צלם שקיבלנו עליו מלא המלצות והיה מקסים ועזר לנו בהכל אבל לא היה פנוי ביום הארוע כי צילם במקום אחר.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
Dj לחתונה
הפקת אירועים
מקום לאירוע
צילום סטילס