הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחר וליאור
החתונה של שחר וליאור
סתיו 2020
הפוסט של שחר, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי כמעט חודשיים, הגיע הזמן לפרגן ולהמליץ! 

התארסנו בינואר, סגרנו הכל לנובמבר ממש כשהקורונה עוד נשארה בסין, ולא חשבנו שהיא תישאר עד היום 

חודשיים אחרונים של לפני החתונה, מלאים בלחץ ועצבים (הכי בריידזילה אברררר ) ואי וודאות ענקית.. החלטנו שזה התאריך שלנו ויהי מה, ולא נדחה ולא נחכה להחלטות מיותרות של הממשלה! נעשה אירוע קטן, אינטימי וקסום. זו ההחלטה הכי נכונה שיכולנו לקבל  לא יכולנו לזכות באהבה כזו ובאינטימיות המרגשת באולם ובמצב רגיל.

אז עם המון עזרה והכלה מהמשפחה המהממת שלנו, סגרנו את אופי האירוע והעיצוב בשלושה שבועות.

בגדול היו 2 קפסולות שעומדות כל אחת במגבלת ההתקהלות. הראשונה כללה את הדודים והמשפחה הקרובה (חופה, זום, שולחנות וישיבה), השנייה כללה את החברים (שולחנות בר ואוכל קליל יותר, בופה עשיר).

אזזזז.. הספקים המדהימים שלנו:

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

המושלמת!!! הסטודיו של לירון היה המקום הראשון שהגעתי אליו, רק כדי לבחון ולדעת איך הולך כל התהליך הזה כדי שאגיע מוכנה יותר למקומות הבאים. בשנייה שנכנסתי, קבלת הפנים והחיוך של לירון ושל נוי.. אמאלההה הן פשוט נסיכות ומפרגנות ומדהימותתת. מדדתי 4 שמלות, הראשונה שמדדתי- זו השמלה!! יש בסטודיו מגוון של מידות, התאמות אישיות, סגנונות, מחירים הוגנים מאוד. התופרות המקסימות שלה גם משרות המון רוגע והבנה, וכל התהליך כולו- היה פשוט מדהים!!

איפור

המדהימה! שמעתי עליה מסרטונים והדרכות שהיא עושה, והיא בין הבודדות שמצאתי שמאפרות בצורה עדינה מאוד ומסרקות בצורה טבעית ולא מוגזמת. הפגישה שלנו הייתה הכי מרגיעה, מצחיקה וזורמת- שזה מה שחשוב בצוות שהולך להיות איתי כל היוםםם . היא איפרה וסירקה גם את אמא שלי, והכל היה רגוע ומדהים! החזיק כל הערב וגרף ים של מחמאות.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המהמממתתת! בגלל כל הסטרס בחודש האחרון לפני החתונה, בקושי דיברנו וגיסתי (שלו) עזרה ותקשרה.. אני רק אישרתי כשהתקבלו החלטות  יערה ואני הכרנו ביום של האירוע.. היא מדהימה ומהממת, חשבה על כל פרט קטן וגרמה למהפך בחצר! היה כל כך קסום ומושלם! היא ניהלה את האירוע כולו ועיצבה מחדש במהירות שיאאא במעבר בין הקפסולות. יערה מרגיעה ומכילה, אחת הבחירות המוצלחות מאוד שלנו באירוע!

צילום ועריכת וידאו

 וידאו, סטילס ואינסטבלוק. הצוות שהגיע (מיכאל ומשה) היו מקסימיםםם ומצחיקים. שלום התותח (איתו סגרנו) היה על האינסטבלוקים, הזרים את כולם על שטויות ועשה הכי שמח שאפשר.

Dj לחתונה

שרון האלוף קרא את האורחים ויידע בדיוק מה לנגן! הרים גם את הדודות המבוגרות  וגרם לכולם לקום על הרגליים ולהנות איתנו. מחיר מדהים לתקופה הזו ויחס מעולההההה.

קייטרינג ושירותי בר

סגרנו את אודיסאה, ובגלל מגבלות קורונה ואולמות סגורים- לקחנו את הקייטרינג שתחת אותה המשפחה. הם סיפקו כמובן שולחנות, כיסאות וכל הנלווים, והאוכל היה טעיםםםם כל כך ! מבחר עצום של סלטים ומנות ראשונות, יחד עם סוגים שונים של בשר למרכזי השולחן בקפסולה הראשונה. מנות קלילות (סלטים, מטוגנים, תוספות, בשר) לקפסולה השנייה. הכל היה בשפע והמלצרים דאגו שכלום לא יחסר!!

לחתן

חליפות לחתן ולגברים במשפחה שלו. הוא מציע גם את הזר לכלה, קישוט לרכב, ארוחת בוקר ומסאג' לחתן ולמלווים שלו, במחיר אטרקטיבי מאוד. מתן היה מקסים וסבלני, והחוויה של בעלולי הייתה מדהימה.

התארגנות וליל כלולות

באר שבע. מלון דירות קסום ומהמם! הדירה מרווחת, מאובזרת בכל טוב ומצטלמת מדהים 

רק בריאות לכולן, ים של אהבה ואמןןן שהחתונה שלכן תצא בדיוק כמו שאתן חולמות עליה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
לחתן
התארגנות וליל כלולות