הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר ועומר
החתונה של אופיר ועומר
סתיו 2020
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

המלצות על חתונת הקורונה המושלמת שלנו שהייתה עבורנו התגשמות כל החלומות! (הפוסט הכי חופר בעולם אבל אני חייבת את זה לספקים המדהימים שהיו לנו).

מי מכן שמתלבטת ונכנסת למעגל הדחיות, פשוט אל!!

אז עומר ואני התחתננו אחרי דחיה אחת (בשבוע) והאמת שלא היינו דוחים אם לא היה סגר

התחתננו בחצר של הדודים שלי בסביון בשטח ענק, החתונה הייתה אוורירית ומרווחת..

אציין כי התחלנו לתכנן את כל הקונספט של חתונה בחצר עם מינוס של לא מעט שקלים, מאחר וגן האירועים איתו סגרנו בהתחלה לא החזיר לנו שקל (אציין כי חתמנו על החוזה בתקופת הקורונה וחיברנו יחד סעיף ביטול מובהק שמגן עלינו מפני הקורונה, אולם בעל הגן ברגע האמת הפתיע אותנו מאוד לרעה...)

ועכשיו לכל ההמלצות: (אשמח לשלוח טלפונים של כולם בפרטי)

הפקת אירועים

המפיקה שלנו: גל ספיבק המושלמת . סגרה איתנו את כל הספקים הכי מדהימים שיש, וגרמה להכל להיראות כמו חלום, תוך שיתוף שלנו בכל הפרטים אך מבלי לגרום ללחץ, ממש במינון המושלם. כאשר הבננו שאנו צריכים עכשיו להרים הכל מ-0 ולהזמין המון ספקים, נהיה לי בלאגן פסיכי בראש. אבל אז גל (גילוי נאות: בת דודתי המושלמת), שבדיוק עברה קורס הפקת אירועים, נרתמה ב100 אחוזים למשימה. את טבילת האש שלה היא עשתה איתנו, ענתה על כל הצרכים שלנו והגשימה את כל החלומות שלנו. אם כך הייתה נראית ההפקה הראשונה שלה, השמיים הם באמת הגבול.

קייטרינג ושירותי בר

וואו, וואו ועוד הפעם וואו!!! את שי הכרנו בארוחת שף ביתית עם המשפחה, וברגע שהבננו שאין גן אירועים וסוגרים ספקים לבד, היה לנו ברור שאנחנו פשוט חייבים אותו, והאמת, לא רק שלא הצטערנו, הוא פשוט הדהים אותנו והתעלה על כל הצפיות. לא יכולה לספור את כמות המחמאות שקיבלנו (גם מאניני הטעם הקיצוניים ביותר), הכל היה פשוט מעדן, אפילו אני ככלה לא יכולתי לעמוד בזה ובלסתי כמו גדולה.

שמלות כלה

אמת שאין לי צורך במילים, רק אציין שהוא הסיבה העיקרית שבגללה רציתי להתחתן. לא ראיתי בחיים דבר יפה יותר מהשמלה שלי, בכיתי שהייתי צריכה להוריד אותה . האישיות שלו בכלל וואו ומוסיפה לכל החוויה והיה פשוט כיף להגיע אליו.

איפור

אני אדם ששונא איפור ולא מתאפרת בכלל בכלל בכלל, כך שהכי חששתי מאיפור בעולםםם.. בחיי שכמעט ויתרתי על איפור לחתונה. אבל.. כשנתקלתי בעמוד של ריי היה ברור לי שהוא היחיד שיגע בי. פשוט פיזר עליי אבקת פיות קלילה והתוצאות בפניכן.

צילום סטילס

יהל שרביט ואיתו צלם הוידיאו שי קאן. הגענו ליהל דרך המלצות של כלות רבות.. קבענו להפגש איתו והוא נסע שעה עד אלינו הביתה, הכל כדי שיהיה נוח. כשפגשנו אותו היה לנו ברור שאין בכלל טעם להפגש עם צלמים אחרים, פשוט התאהבנו. אציין שמאוד קשה לי שמצלמים אותי, הדגשתי את זה בפני יהל והוא הרגיע אותי ובצדק - הוא היה ממש כמו זבוב על הקיר ומבחינתי אין מה לבקש יותר מצלם. יהל הוא אישיות מושלמת וצלם מדהיםםםם, הכי האדם שהייתם רוצים שיבלה איתכם את היום המאושר בחייכם! עוד לפני האירוע לא הפסקתי להמליץ עליו ועכשיו אחרי שקיבלתי אני יכולה להגיד בלב שלם שהוא הבחירה הכי מדוייקת שאתם יכולים לעשות לעצמכם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הקלונקס של החתונה שלי!! דאג שהכל יתקתק ב-0 בעיות. כל תקלה קטנה שהתעוררה הוא תיקן מבלי שהספקנו להבחין בה. הגענו אליו בהמלצת השף שלנו ואציין ששניהם גם הגיעו מספר פעמים להפגש איתנו לפני החתונה, לתכנן ולהבין את השטח, השקיעו המון זמן והיה ניכר שבאמת אכפת להם שהכל יהיה מושלם.

קייטרינג ושירותי בר

שעשו לנו את כל הבר של האירוע. היו פשוט מדהימים, עבדו כך שהכל זרם ולא היה עומס, תקתקו עבודה, הזרימו ים של קוקטיילים וצ'ייסרים וקיבלנו עליהם ים של מחמאות.

Dj לחתונה

עומרי היה פשוט קסום!!
היה נעים, קשוב, קלע בדיוק לטעם שלנו וגרם לכולם לרקוד ולשמוח!! עוד לפני באירוע שמר על קשר תמידי ודאג שאנחנו בטוב, הגיע לבקר כמה פעמים במקום ובאמת התעלה על כל הציפיות.

אטרקציות

כשהחתונה צומצמה נאלצנו לשנות את התאריך. דור אמר לנו שהוא כנראה תפוס ובהתחלה ממש לא לקחתי קשה כי בראש שלי זה היה ״סה״כ מגנטים ומקסימום לא יהיה״. בדיעבד לא יודעת מה היינו עושים בלעדיו!!! התמונות היו פשוט קסומות, הוא תפס רגעים משוגעים!!, ממש כמו עוד צלם באירוע (שהתמונות ממנו מגיעות כבר למחרת )שלא נדבר על זה שכל החברים שלנו שינו את תמונות הפרופיל שלהם לתמונות שהוא צילם..

** ריהוט גן ועיצוב: שניר אזולאי. דאג שהכל יהיה מוכן יום קודם, היה קשוב לוויזן שלי במליון אחוז והפך את החצר לגן המושלם. הוא היה יותר מהגון במחירים שלנו ואני שיא הממליצה עליו.

** אזניות ושירותים ניידים- ממליצה גם על הספקים האלו אבל לא זוכרת את השם חחח הכל עבד מעולה והיו אחלה מחירים ומי שתרצה אשלח לה את הטלפונים שלהם

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
אטרקציות