הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בר ועידו
החתונה של בר ועידו
סתיו 2020
הפוסט של בר, חברת הקבוצה הסודית:

**חתונת קורונה** **חתונה בצפון** ‎**כלות צפוניות ** **חתונת שטח**

אני ועידו התארסנו באוגוסט 2019 היינו אמורים להתחתן במאי 20 בחתונה גדולה בלאגו ראשון לציון

ממאי דחינו לספטמבר, אחרי שהתגלתה טעות (של האולם) דחינו לנובמבר. (מי שרוצה לשמוע פרטים על הלאגו בפרטי) כשהבנו שהמצב לא משתפר והסיכויים להתחתן בנובמבר גם כן קלושים החלטנו שאנחנו מתחתנים ב10.09 לא משנה מה.

בסוף יצא שקיבלנו את חתונת חלומותינו.

אני במקור ממטולה, תמיד חלמנו לעשות חתונה קטנה בשטח של המושבה אבל בגלל שהמשפחות שלנו גדולות (טפו טפו טפו) זה לא היה ריאלי

חודש וחצי לפני התאריך החלטנו להרים חתונה קטנה במטולה עם האנשים הכי קרובים אלינו וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שלקחנו! אל תפחדו לעשות חתונות קטנות אתן תהיו מוקפות בכל כך הרבה אהבה של האנשים הקרובים אליכם שלא יחסר לכן כלום.

מאחלת לכולן שלמרות התקופה הבאמת מבאסת הזאת תצליחו לקיים את חתונת החלומות שלכן.

הפקתי את החתונה פחות או יותר לבד עם המון עזרה מהספקים האלופים שלי.

כמה המלצות על הספקים שהפכו לנו את החתונה למושלמת

מקום- שטח של המושבה. קיבלנו אישור מראש המועצה לקיים את האירוע בשטח. יום לפני עברתי בין הבתים שמקיפים את המוקם והתנצלתי על הרעש שיהיה (כמובן שכולם שמחו והתרגשו בשבילנו מאוד).

הפקת אירועים

אל מיה הגעתי דרך המלצות של חברים מהצפון והיא הבחירה הכי טובה שלי! אני סגרתי את כל הספקים לבד והיא תיכללה לי את הכל ביום האירוע, דאגה לעשות פגישת ספקים לפני והייתה איתכם בקשר רציף. היא הייתה שם לייעץ לדאוג ולוודא שהכל קורה כמו שאנחנו רוצים דאגה שנהיה רגועים ושדברים יקרו כמו שביקשנו הייתה שם לכל בקשה ועזרה ותמיד עם חיוך. היא בחורה מהממת שיודעת את העבודה שלה בצורה מעולה סמכנו עלייה בעיניים עצומות וכל זה לא היה קורה בלעדיה.

איפור

עשתה לי איפור ושיער מושלמים. דאגה שאהיה מרוצה ולא הסכימה להוציא אותי בלי שהייתי שלמה במאה אחוז עם איך שאני נראת. היא עשתה איפור שיער גם לאחיות שלי שהיו מאוד מרוצות. היא מביאה איתה עוד עוזרת שעובדת על השיער במקביל. עם שניהן היה סופר כיף הן בחורות מהממות שדואגות לעשות שמח במהלך היום.

Dj לחתונה

איילון הוא חבר ילדות מהצפון

ברגע שהדיגיי המקורי שלי לא היה פנוי היה לי ברור שהוא הדיגיי שלי! הוא נשמה אמיתית דאג להקפיץ את הרחבה כל הערב. לא הפסקנו לקבל עליו מחמאות והוא לגמרי עשה לנו את החתונה!

Dj לחתונה
פפריקה מוסיקה
+

הדיגיי המקורי שלי היה צריך להיות צאלון מפפריקה אל צאלון הגעתי דרך אסף עמוס הדיגיי התותח על חלל גם הוא מפפריקה לצערי בספטמבר אף אחד מהם לא היה פנוי אבל ממש חשוב לי לפרגן להם מעבר לזה שפפריקה זו חברת נשמה של דיגיים מעולים אסף וצאלון חיבקו אותנו לאורך כל הדרך. כמובן שקיבלנו את המקדמה חזרה.

הפקת אירועים

תאורה והגברה- חברת ההגברה ותאורה הכי טובה שתכירו. דאגו להכל תאורה טהגברה ברמה הכי גבוה ובמחיר שפוי

בחתונות שטח חשוב שיהיה לכם איש הגברה ותאורה שאתם סומכים עליו במאה אחוז. הפסקת חשמל קטנה יכולה להרוס אירוע שאתן מחכות לו חודשים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אל נתי הגעתי דרך המלצות מהקבוצה פה. היא הפכה את המקום לחלומי! עיצבה אותו בדיוק כמו שדמיינתי במחיר שפוי לחלוטין. ממליצה ממליצה ממליצה עליה! חוץ מזה שהיא בחורה מהממת שזה פלוס גדול.

צילום סטילס

הצלמים המקוריים שלנו מהאירוע במאי. דימה הגיע עם הצוות שלו למטולה בשעה 13:00 חשוב לו לצלם את הכלה במהלך ההתארגנות ולא רק בטצ׳אפים זה יכול להיות קצת מתיש בהתחלה אבל ברגע שמתרגלים לנוכחות ולזה שמצלמים בלי הפסקה זה עובר סבבה וגם יוצאות תמונות מהממות וטבעיות. הוא לחלוטין אומן והדבר שהכי חשוב לו הוא שתצאי יפה ותאהבי את איך שאת יוצאת.

אטרקציות

מגנטים ברמה גבוה. נתנאל עצמו מקסים וקיבלנו עליו המון מחמאות.

קייטרינג ושירותי בר

קיבלנו המלצות ממיה על הקייטרינג הלכנו לטעימות והיה מושלם. האוכל היה מעולה וברמה מאוד גבוה! בשר משוגע ועמדת שוק מהממת! קיבלנו המון מחמאות על האוכל ואנשים היו מרוצים מאוד.

קייטרינג ושירותי בר

גם אליו הגענו דרך המלצה של מיה המפיקה. חלק מהאלכוהול הבאנו אנחנו וחלק הבר ההתנהלות מולם הייתה מאוד נוחה היה אלכוהול מעולה וצוות ברמנים מקסים.

שמלות כלה

ירון ברכה בצלאל המושלם!! אל ירון הגעתי אחרי שאחותי תפרה אצלו שמלת כלה. היה לי ברור שאני אפילו לא הולכת לראות אצל מעצבים אחרים והגעתי ישר אליו
מעבר לזה שירון הוא אחד האנשים הכי מקסימים וחמים שיצא לכן לפגוש הוא אומן בנשמה. את השמלה הוא תפר לי מאפס, הגעתי אליו עם רעיון של איך אני רוצה שהשמלה תהיה ולאט לאט בנינו אותה עליי
יש לו ידיי זהב המחירים שלו הגיוניים לחלוטין והוא פשוט בנאדם מהמם. כיף להגיע למדידות והוא גורם לך להרגיש כמו נסיכה. הוא ההמלצה הראשונה שלי אליכן! לכו אליו אתן לא תצטערו.

שמלה של אסוס למכירה- לחתונה שהייתה אמורה להתקיים במאי הזמנתי שמלה שנייה מהממת מאסוס. בסוף לא לבשתי אותה אז היא למכירה
מי שמעוניינת אתן פרטים בפרטי.

נעליים- מעצב האהוב עליי הוא ג׳ימי צ׳ו היה לי ברור שאתחתן בנעל שלו וכשהוא הוציא את הנעל עם הפפיון המפורסם ידעתי שזו הנעל שאתחתן איתה. הייתי איתה כל הערב והיא הייתה לי סופר נוחה (נועלת עקבים ביום יום שלי)

חליפת חתן- BOOS הוזמנה בגרמניה ונשלחה לפה.

אם יש לכן שאלות מוזמנות לפנות בכיף! מקווה שנסיים עם הסגר הזה בקרוב ונחזור לשגרה במהרה

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
איפור
Dj לחתונה
Dj לחתונה
הפקת אירועים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה