הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ותומר
החתונה של ספיר ותומר
סתיו 2020
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות אחרי שהקבוצה הזו עזרה לי ה-מ-ו-ן אני שמחה לשתף אתכן בחוויה של תומר ושלי, ארגון והפקת חתונת קורונה ב4 ימים (!!!)

‎אז תומר ואני התחתנו ב12.11.20 אחרי 2 דחיות אצלנו בחצר ויש לנו כמה המלצות שבאמת יכולות לעזור ולהקל עליכן בתכנון האירוע המושלם שלכן

‎אז בראש ובראשונה, אני יודעת שזה מלחיץ וזה המון לארגן וכל עניין חוסר הוודאות עם המצב והקורונה יכול לשגע את

המוח ובשביל להתמודד עם כל זה היה לנו את עדי.

הפקת אירועים

הוא אחד האנשים הכי מדהימים שיצא לי להכיר ואחד המפיקים היצירתיים שיצא לי להתקל בהם.

פגשנו אותו דרך חבר משותף וכשחשבנו על חתונת קורונה ישר התקשרנו אליו. יש לו ניסיון של שנים בתחום האירועים ובתקופת הקורונה הוא עשה לא מעט חתונות במסגרת ההנחיות. הוא דאג לנו להכל החל משף פרטי (עידו בן עמי - שלא הפסיקו להחמיא לנו על האוכל והתפריט העשיר) למלצרים, שולחנות, כיסאות, ספקים (כמו עיצוב שולחנות, שירותים ניידים - כי בכל זאת חתונת שטח, חשמלאי, תאורה, אלכוהול) והכל עם חיוך, נתינה ומלא אהבה! הוא ארגן הכל בארבעה ימים בלבד ואחרי החתונה הוא גם דאג לצוות שיבוא וינקה לנו את כל החצר אם יש משהו שאני יכולה להמליץ עליו זה - דברו איתו! הוא האיש שלכן ל-ה-כ-ל! הוא איתכן 24/7 תמיד זמין תמיד יצירתי ובאמת בלעדיו לא היינו מתמודדים עם חתונה כזו! הוא כמובן דאג לנו לכל האופרציה של חתונה בסבבים כדי לשמור על הנחיות (עשינו חופה בבית הכנסת ולאחר מכן ארוחה עם המשפחה ובסבב השלישי מסיבה עם החברים) כל מי שרוצה הסבר, פירוט, להתייעץ אני כמובן זמינה בפרטי

איפור

א-מ-א-ל-ה!! עדי מושלמת!! מהרגע הראשון היה לנו חיבור מדהים עדי, מעבר לזה שהיא אלופה היא יודעת לקרוא ולהבין מה הייתי צריכה באותו רגע בין אם זה מים בין אפ זה לקשקש ובין אם זה לשמוע מוזיקה ורגע להתפרק היא מדהימה ואיפרה אותי בצורה שכל כל התאימה לי, הרגשתי טבעית ונסיכה בו זמנית ! ידי זהב!!

שמלות כלה

שמלה ראשונה - אליהב שאשון המדהים! אמאל’ה ! מוכשר ויחס הכי אישי בעולם. לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה

שמלות כלה
Rakel Dier
+

שמלה שנייה - האחת והיחידה, המוכשרת בעולם, רחלי! היא רוצה את ההכי טוב בשביל הכלות שלה, הכל בתפירה אישית, ירידה לפרטים הכי קטנים ופרפקציוניזם שאין כמותו! הרגשתי בזכותה כמו נסיכה אמיתית והכי חשוב היה לי נוח ברמות!

Dj לחתונה

האגדי! מור חי, מעבר לזה שהוא מוכשר בטירוף ויודע לקרוא את הקהל הוא חבר טוב מילדות! הוא דאג לחשוב על כל תרחיש שיכול לקרות ואפילו הביא אוזניות כך שבחצות כדי לא להפריע לשכנים כולם התחברו ועשינו מסיבת אוזניות מטורפת עד 3 לפנות בוקר

הזמנות לחתונה ומיתוג

טורין חלפון המדהימה, העיצובים שלה מדברים בעד עצמם ואין מוכשרות כמוה, היא תקתקה לנו הזמנות, תפריטים, מיתוג לעציצי תבלין ולכל האביזרים מסביב ביומיים!!

עיצוב שיער

עדי המוכשר! יש לי שיער חלק ברמות והוא ידע בדיוק מה לעדות כך שהתסרוקת שלי תישאר שלמה וזוהרת כל הערב!!!

מיקום לצילומים - Mr Something
כפרה עליהם! הגענו אליהם בפוקס הם קלטו אותנו באמצע הצילומים וישר קראו לנו למקום המדהים שלהם שהוא למידה גלריה מסעדה בר וחנות של המותגים הכי שווים בו זמנית! לןקיישן מושלםםםם ואווירה של החיים !

יש עוד מלא המלצות על ספקים מדהימים שנרתמו, עזרו והיו הכי בתוך החוויה ועזרו לנו ליצור אירוע מהחלומות!

אל תחששו מהתקופה, אנחנו נהנינו מכל רגע וסיימנו הכי בהיי בעולם!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
עיצוב שיער