הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רונית וארז
החתונה של רונית וארז
חורף 2020
הפוסט של רונית, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים כי באמת מגיע!

התחתנו בבית רק המשפחות ויום לאחר מכן עם כל החברים במדבר.

צילום סטילס

בראש ובראשונה הצלם האלוף שלנו!
היה איתנו ביומיים האלה והצליח לגרום לנו להנות מלהצטלם. הצליח להוציא תמונות פגז מבלי לשגע אותנו בבימויים ולתפוס רגעים קסומים שלנו, של המשפחה והחברים. המחמאות על התמונות לא מפסיקות להגיע!

שמלות כלה
TOORA | טורה כלות
+

סטודיו קסום! עם מעצבת ועובדות קסומות! הייתי נוסעת מרחובות לפרדס חנה ותהליך קניית השמלה הפך לימי כיף הכי מרגשים שיש. שמלות בוהו הכי מיוחדות, כל כלה מקבלת בדיוק את השמלה שמדוייקת לה ולא תמצאי את אותה השמלה על כלה אחרת  :)

איפור
צליל פלקס
+

לכל מי שמחפשת טבעי ורוצה להשאר רגועה - צליל היא הכתובת. חוץ מזה שהיא קשובה, נעימה, מקצועית עם מחירים הכי הוגנים(!) , היא באמת הצליחה להוציא אותי בול כמו שאני רק טובה יותר  . התלתלים שעשתה לי נשארו גם לאירוע של יום אחרי ואם הייתי מוותרת על שינה גם האיפור היה מחזיק! הכי אלופה!

קייטרינג ושירותי בר

שפית א-ל-ו-פ-ה!! בישלה לנו ל 50 חברים, בתנאי שטח אוכל שלא יורד ברמה מהמסעדה הכי טובה שתכירו. קשובה, יצירתית, מוכשרת בטירוף, ידעה לדייק בדיוק את מה שהתאים לאירוע ולתנאים. הדבר ראשון שמפרגנים לנו על האירוע זה על האוכל! וחוצמזה שהיא פשוט קסם של בנאדם

מעצבי טבעות

צורף אלוף ומיוחד, מקצועי ביותר עם מחירים הוגנים. (חוץ מטבעות נישואים הסטודיו שלו מלא בתכשיטים הורסים וכמובן גם בעיצוב אישי). אמנם חיפשנו טבעות פשוטות אבל רק הוא הצליח לקלוע בול למה שרצינו. *בעלי לא חשב שיענוד את הטבעת בכלל ומאז החתונה לא ירדה לו מהאצבע.

רב לחתונה

ועוד תודה אחרונה וחשובה
שבזכותם יכלנו להתחתן בדיוק בדרך שאנחנו מאמינים בה. חופה יהודית בדיוק לפי ההלכה אך בלי להיות חלק מגוף הרבנות. עמותה חשובה!! שמאמינה בשוויון זכויות ונותנת מענה לכל מי שרוצה להתחתן כדת משה וישראל בדרך אחרת ממה שכופים עלינו במדינה. התהליך איתם היה נעים, מקצועי והכי שירותי שיש, באמת הרגשנו שהם נותנים מהלב (וכמובן בגלל שזו עמותה, לא דורשים תשלום על התהליך והרב). זכינו להתחתן עם הרב צ'אק דוידסון - בנאדם מקסים שאשכרה הצליח להכנס לנו ללב. הרבה יותר מסתם רב. מעריצים את העבודה שלו ושל הארגון.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
TOORA | טורה כלות+
TOORA | טורה כלות
368 ממליצים
שמלות כלה
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
רב לחתונה