הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מור ויונתן
החתונה של מור ויונתן
סתיו 2020
הפוסט של מור, חברת הקבוצה הסודית:

החתונה שלנו הייתה ב24.11.2020

בתחילת נובמבר שהבנו שכנראה לא יהיו מסעדות ואולמות והקורנה לא הולכת לעזוב בזמן הקרוב. התחלנו לחפש מקום שנוכל להתחתן בו ולא הייתה ברירה אלא למצוא מקום ולהקים את האירוע מאפס.

בגלל שהיה חשוב לנו שהחתונה תהיה בשטח פתוח בשל המצב, חכינו שבוע לפני התאריך שלנו 25.11.2020 ההתחלתי כדי לבדוק את התחזית וכשראינו שביום הזה צפויה להיות סופה החלטנו להקדים את החתונה ביום ל-24.11.2020.

הזזנו את כל הספקים שבוע לפני (צלמים, דיגיי, מגנטים, איפור, שיער) וגם את שאר הספקים סגרנו רק שבוע לפני- קייטרינג, ברמנים ועיצוב. (התחלנו לבדוק לגביהם רק שלושה שבועות לפני התאריך)

קרדיטים לספקים המדהימים שלנו שבזכותם כל רגע ביום הזה היה כיף ובלתי נשכח:

הפקת אירועים

מפיק- בן חאבא האלוף בעל חברת ההפקות @dreamproductions

לבן פניתי בתחילת נובמבר שיעזור למצוא מקום בצפון שנוכל להתחתן בו, הוא עשה את הכל כדי לעזור למצוא מקום שיכול להתאים לנו.בן עזר לנו למצוא ספקים ולתת לנו כמה אופציות ואנחנו רק היינו צריכים לבחור מה שמתאים לנו. היה חשוב לנו שהאורחים שלנו שמגיעים ירגישו שהם מגיעים לאירוע ובן עזר לנו והיה קשוב לכל דבר, לאורך כל הדרך ההתנהלות מולו הייתה מדהימה. ביום של החתונה בן הגיע ודאג שהכל יהיה מתוקתק ולא יהיה חסר כלום, הוא דאג שכל הספקים יגיעו ויתנו את השירות הכי טוב לאורחים שלנו.

חשוב לי לציין שלמרות שלקחנו מפיק היו גם ספקים שאנחנו הגענו אליהם לבד מחיפושים/המלצות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצוב הזמנה- גם בהתראה קצרה היא דאגה להכין הזמנה ייחודית מהממת.

צילום ועריכת וידאו

שיצו האלופים!!!! סשה האחת והיחידה הייתה איתנו, האווירה איתה הייתה מדהימה, קלילה וזורמת. לא עשינו צילומים של save the date והיה חשוב לי שהצילומי זוגיות יהיו קלילים וזה בדיוק מה שהיה. סשה ידעה בדיוק לאן לקחת אותנו ולהוציא את התמונות הכי הורסות שיש.

קייטרינג ושירותי בר

לאסאדו בטבע הגעתי דרך ההמלצות בקבוצה המדהימה הזו! ההתנהלות מול מאריו הבעלים הייתה מדהימה, כל בקשה הכי קטנה שלנו הוא טיפל בה, ידע להתאים את עצמו לאירוע ולהציע לנו תפריט עשיר. כל האורחים אהבו את האוכל וקיבלנו המון פידבקים על האוכל באירוע. ממליצה בחום!

Dj לחתונה

האלוף. עוד בפעם הראשונה שראיתי אותו דיגיי בחתונה של חברה ידעתי שהוא יהיה הדיגיי בחתונה שלי.
איזה אנרגיות, איזה אווירה הוא עושה, איך שהוא מתאים את עצמו לאורחים! הרבה מהאורחים שלנו היו משפחה והוא ידע להתאים את עצמו אליהם.

במה לריקודים- הבחירה הכי טובה שעשינו היא להביא במה לריקודים לאורחים, לא זוכרת את השם של הספק. הגענו אליו דרך המפיק.

Dj לחתונה

סקסופון- הגענו אליו צריך המפיק שלנו בן. הוסיף מאוד לאירוע במיוחד לכניסה של האורחים, הוא היה בהתחלה ברחבת ריקודים בקבלת אורחים ובמהלך הערב גם ברחבה.

שמלות כלה

את השמלה שלי סגרתי עוד ביולי, איך שמדדתי את השמלה ידעתי שהיא האחת שלי! השמלה הייתה מקולקציה חדשה ולכן הייתה השכרה אבל בתפירה אישית, רינת וכוכבית שתיהן מדהימות כל מדידה שהגעתי היחס שלהן היה נעים ומפרגן.

איפור

הגעתי אליו דרך המלצה של חברה שהתאפרה אצלו וזו לגמרי הייתה בחירה מושלמת. לא עשיתי איפור ניסיון, סמכתי עליו והאיפור היה עדין, מדויק ולא זז כל הערב. הוא איפר אותי ואת שתי המלוות שלי ושתיהן היו מרוצות מאוד מהאיפור. ההתארגנות

הייתה בבית שלי ושל יוני והאיפור והשיער הגיעו מהבוקר וסידרו אותנו. בגלל שחורף וחושך משעה מוקדמת והיינו צריכים להספיק לצילומים באור, ההתארגנות התחילה בשעה 09:00.

עיצוב שיער

אני מתולתלת ולקח לי זמן למצוא מעצבת שיער שיודעת להתעסק עם תלתלים, יש המון מוצלחות באזור חיפה אבל רובן עושות שיער ואיפור ביחד וזה היה מאתגר למצוא מישהי שעושה רק שיער.
לבסוף הגעתי לקוראל כהן שיודעת לעבוד מדהים עם תלתלים, בחרתי לעשות פזור מתולתל והיא עבדה על כל תלתל ותלתל. האנרגיות שלה קלילות והאווירה מאוד זרמה איתה ביום של ההתארגנות.

אטרקציות

אבירם התותח. ההתנהלות הייתה מדהימה, העבודה שלו מהממת.
ממליצה בחום.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

העיצוב שרציתי הוא בוהו ופאפאסים אבל עדיין שיהיה קלאסי. לנתי האלופה והמוכשרת הגעתי דרך בן המפיק שלנו. חיפשתי תמונות של חופות ועיצוב בפינטרסט כדי שתדע מה הסגנון היא קלעה בדיוק לטעם שלנו והפכה את המקום לקסום.

היא עיצבה את השולחן כניסה, את השולחנות של האורחים ואת החופה ההיסטרית ששילבה את כל מה שצריך כדי שזה יצא מושלם.

גם את הזר כלה ההורס נתי עיצבה לי.

שיר כניסה- ביחד של מרינה וגיא

שיר סלואו- שלמים

טיפ: חשוב לקחת בחשבון שמקיימים חתונת
שטח יכולות להיות המון הוצאות שלא חשבתם עליהם ותוך כדי יש כל מיני עלויות קטנות שמתווספות (כמו למשל פטריות חימום, גרילנדות).

כמה המלצות מהלב
אין ספק שזו תקופה לא קלה והייתה צריכה להיות כאן נחישות גבוה כדי לקיים את האירוע במצב של היום עם הקורנה, הנחישות שלנו לקיים את החתונה שלנו הייתה גבוה, לא ויתרנו על אף אחד מהספקים שלנו, כולם המשיכו איתנו לחתונת קורנה שלנו.
ממליצה לכם להנות גם מההכנות, לפעמים זה מתיש אבל זה שווה כל רגע וההקלה מגיעה ביום של החתונה.
החתונה שלנו הייתה מצומצמת והאורחים לא הפסיקו להחמיא ושמחו בשבילנו.
אל תחששו מחתונות מצומצמת הרגשנו שהיינו עם כל האורחים שלנו ונהננו עם כולם
הכי חשוב אל תקשיבו לרעשי רקע, תעשו רק מה שטוב לכם, עם כמות האנשים שמתאימה לכם ובמקום שמתאים לכם, תהנו מההתארגנות, הצילומים ומהיום המדהים הזה.

אשמח לענות בפרטי על כל שאלה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום ועריכת וידאו
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים