הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחר ואריק
החתונה של שחר ואריק
סתיו 2020
הפוסט של שחר, חברת הקבוצה הסודית:

זה הולך להיות ממש ארוך אז אולי פשוט תמצאו את מה שרלוונטי לכן.

החתונה התקיימה ב02.11.20 וכמובן שהתאריך נקבע כמה לפני שנה. בחודשיים הראשונים מאז שסגרנו תאריך סגרנו גם צלמים ודיגיי ושהבלאגן התחיל אמרנו שלא משנה מה, אנחנו לא דוחים. אז כמה חודשים טובים ״חתונה״ הייתה מילה שאסור להזכיר ולדבר עליה ולאט לאט התקרבנו למועד וכבר היה צריך להזיז דברים. הדיכאון שלי היה עמוק ממש וכל מה שרציתי זה לעבור את הכל ולא משנה באיזו דרך. המון דברים קרו בדרך עד שהתעוררתי ואמרתי שאני עושה הכלללל כדי שיום אחרי החתונה אני באה לבעלי ואומרת לו ״לא היה חסר לי כלום!״. לכל אלו שעוברות את זה עכשיו- זה לא שווה את זה!!!!!!!!!!!!! הייתה לנו חתונה מהסרטים, מדהימה בכלכך הרבה רמות, מרגשת, אינטימית, עם פרגונים מסביב מפה ועד לפלנד- באמת יום אחרי אמרתי לו את זה בלב שלם, לא-היה-חסר-כלום!

אם תרצו לדבר, לקבל חיזוק, עצות- אני יותר מאשמח לדבר! זה יום אחד וחשוב לעשות אותו בצורה הכי טובה!

ועכשיו לקרדיטים

מקום לאירוע

בית ההורים! מי שקראה את הפוסטים הקודמים שכתבתי בטח הבינה שהבית הפך לאולם אירועים ושינה את הניראות שלו בהתאם לאירוע. היינו 30 אנשים ספורים (!!!!) כפופים להנחיות בכל רגע.

התארגנות- וואיוואי! שבוע לפני החלטתי שאני לא מורידה מעצמי את החלק הזה ומצאתי ברעות בית מקסים על גבול הקסום, דירת air b&b פוטוגנית בטירוף- כל פינה יותר מהקודמת. בעלי הנכס ממש מקסימים ולא העירו/ הפריעו/ נדחפו, ממש תענוג. לילה ראשון ישנתי עם חברה וקישטנו שם את כל המקום עם בלונים וקישוטים מעליאקספרס לילה שני באתי עם בעלי והכל היה מוכן ומקושט

צילום סטילס

לקחנו את אייל חדי לסטילס ואלדד שץ לוידאו ואנחנו הכי מרוצים מהבחירה הזו!!! העבירו לנו את היום בכיף וצחוק והיו מאוד זורמים! כל ההתנהלות עם אספוסה הייתה נוחה, סגרנו חבילה מאוד גדולה של דברים ובגלל המצב צימצמנו אותה ממש והם נענו לכל בקשה- מומלצים ביותר! הוידאו יצא להיטטטט ובהתאם לכל האווירה של החתונה והתמונות- וואו!!!!

Dj לחתונה
dj or ziv - אור זיו
+

אור זיו המלךךךך!! קראתי פה הרבה על כאלה שויתרו על דיגיי כי החתונה בבית וזה אבלללל אנחנו לא מתחרטים לרגע שהחלטנו להשאר עם אור! צריך לעשות תזמון לשירים, כניסות, ביניים והכל והוא נתן עבודה כאילו הוא בא לחתונה כסדרה- ממש נתן בראש!!

מקום לאירוע

קייטרינגאולם שהוציא מטבח לשטח שבו קורה כללל הקסם! המשאית עמדה בחניה של הרחוב עם שני שפים שתקתקו מנות מדהימות! הגענו אליהם ממש שבועיים לפני החתונה וכבר בפגישה זה הרגיש נכון וטוב. עמדו בכלל הדרישות של האוכל מבחינת כשרות, אסטטיות, מנות שזרמו בלי סוף! באמת שלא הפסקנו לקבל עליהם מחמאותת! היו שני מלצרים שיצאו ונכנסו והגישו לנו לשולחנות ונתנו שירות מדהים ביותר!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הנציג שאחראי לסידורי אירועים היה קשוב ומדהים! עשינו הזמנה של הכל לבית ואחותי סידרה הכל. בלי ידיעתי ההורים שלי הוסיפו עוד מרכזי שולחן וזה מילא את הבית!

מעצבי טבעות

טבעות- ג'קסון ברמת גן, עשינו בדיקה מרחוק והם היו הכי משכנעים, יש להם מבחר ענקקקק! תוך שבוע הטבעות היו מוכנות והמחיר ממש נוח.

רב לחתונה

אבי חטואל מאשדוד, עשה לנו חופה מאוד מרגשת, העביר את הטקס באווירה מדהימה, היה לי מאוד חשוב להעניק טבעת ולהגיד כמה מילים והוא שיתף פעולה בלי בעיה.

שמלות כלה
Alexandra
+

בoverall אהבתי את השמלה וקיבלתי עליה אינסוף מחמאות וזה מה שחשוב. מי שתרצה הרחבה בפרטי מוזמנת.

נעליים- maldini, תפסתי אותן במבצע ב100₪, היו נוחות לכללל היום ואני אחת שגם תלך איתן בימים שאחרי הקורונה.

איפור

איפור ושיער- יולי המדהימהההההה!!! היא הדבר הכי טוב והכי מהיר שבחרתי! בשניה שנכנסתי לפגישה איתה נהיה קליק מטורףף. היא עושה בפגישת ניסיון איפור מלאאא ובכל עין משהו שונה. יש לך מבחר של אביזרי שיער- מה שחוסל קניה שלהם ועוד בזבוז כסףף. יש לה אנרגיות מיוחדות, קלטה אותי ברגע וזרמה איתי על הכללל והרגשתי בהתארגנות שיש איתו עוד חברה! הרגשתי מיליון דולר כשיצאתי לפגוש את בעלי והכי חשוב שהכל החזיק במקוםםם עד שהורדתי הכל בעצמי. היא באמת ההמלצה הכי רותחת שלי!!

חליפה לחתן- מציאה מזארה!! תחפשו באגף של הסוף עונה. הייתה בול ובמחיר שאין דברים כאלה!

כמו שאמרתי- היינו 30 אנשים וכל שאר היקרים לנו צפו בנו בזום מרגש שאין לו תחליף! לצערי היו לנו תקלות בזום ולא הצלחנו להקליט את השידור אבל שלחו למו תמונות מרגשות ביותר!

דברים שאני עשיתי:

זר כלה (50₪ מפלורוז יום לפני החתונה עם כמה שיפצורים), שלט כניסה+הבוקט, כיפות ממותגות, קומודת אווירה שהכתיבה את שאר סידור הבית, הזמנה דרך קאנווה, אביזרים שהוזמנו לאווירת וינטאג מעליאקספרס, כוסות חתן כלה.

אם שרדתן את הכל כל הכבוד לכן חחח. לא עולים לי עוד דברים לראש אבל אם עולות לכן שאלות אשמח לענות ולעזור!

מקווה ששנת 2021 תראה אחרת לגמרי וכל אחת תוכל לחגוג כפי שהיא רוצה ולא כפי שהמצב מכריח אותה לחגוג (גם אם בדיעבד זה היה הכי מושלם)

תהנו מהתמונוותת

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Alexandra+
Alexandra
188 ממליצים
שמלות כלה
dj or ziv - אור זיו+
dj or ziv - אור זיו
95 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מעצבי טבעות
רב לחתונה
שמלות כלה
איפור