הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חלי וגיא
החתונה של חלי וגיא
סתיו 2020
הפוסט של חלי, חברת הקבוצה הסודית:

לא חשבתי שאכתוב פה בקבוצה פוסט קרדיטים ובטח שלא כזה חופר, אבל אחרי כל התהליך שעברנו מרגיש לי שאני חייבת לפרגן לספקים שלנו .

החתונה המקורית תוכננה ל 14.5.20, נדחתה ל 29.10 ובסוף הצלחנו להתחתן בחתונה מצומצמת ב 11.11.20. הבנו שחתונה רגילה עם 200 ומשהו אנשים כבר לא נוכל לעשות וניסינו להתאים את עצמנו למצב. באיזשהו שלב אפילו חשבנו להוריד בכמות האנשים וללכת על אירוע קוקטייל אבל גם זה לא התאפשר. מצאנו את עצמו מול הקובץ אקסל מוציאים לפועל את 'חתונת יום הדין' – אירוע סופר מצומצם של 27 אנשים. זה לא היה פשוט, זה ממש לא מכסה את המשפחות של שנינו, אבל דחיה נוספת לא באה בחשבון. הזמנו את האנשים והחברים הכי הכי קרובים אלינו וזה היה כל כך יפה ומרגש.

ספקים:

צילום סטילס

הבחירה באיתי הייתה די קלה, מאוד אהבנו את התמונות והסגנון צילום שלו. הוא סבלני, זמין, גמיש ומרגיע והיה איתנו מההתחלה. ביום החתונה הייתה אווירה מאוד קלילה, מאוד חששתי מהתמונות ומהצילומים כי אנחנו זוג לא פוטוגנים ולא אוהב להצטלם אבל איתי גרם לנו להרגיש מאוד בנוח. שבועיים אחרי החתונה קיבלנו את כל התמונות ערוכות והתוצאה הייתה מדהימה.

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

קניתי את השמלה ביריד של כלות חכמות אי שם לפני שנה. ידעתי בדיוק איזה שמלה אני רוצה ואחרי שעה כבר הייתי בחוץ. טיפ קטן: תבואו מוכנות עם רשימה של דגמים שאתן רוצות למדוד, זה מאוד יקל ויזרז את התהליך של המדידות.
עם כל הדחיות השמלה חיכתה לי בסבלנות אצל ילנה התופרת של ענבר. עשינו מדידה אחת בלבד ומינימום תיקונים. השמלה הייתה לי מאוד נוחה וקלילה ופשוט מושלמת.

צילום ועריכת וידאו
גל שרעבי | Gal Sharabi
+

ישבנו שעות על גבי שעות וראינו סרטוני היילייטס ולא התחברנו עד שראינו סרטון של גל. גל מאוד מוכשר, רגוע, מקצועי ועורך מדהים עם ציוד מתקדם. היה איתנו מההתחלה והסתדר טוב עם איתי צלם הסטילס למרות שלא עבדו ביחד לפני כן. קיבלנו את הסרטונים חודש אחרי החתונה וגם פה התוצאה מהממת.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

היו מאוד מקצועיים ואנושיים בכל התהליך והחזירו את כל המקדמה במלואה!

מקום לאירוע
טזורו
+

האולם המקורי שלצערנו בגלל הקורונה לא הצלחנו להתחתן שם. למרות זאת, היו ממש נחמדים אלינו כל התקופה והחזירו לנו את רוב המקדמה מינוס הוצאות של אירוע הטעימות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

היה לי ויז'ן מאוד ברור איך אני רוצה שההזמנה תראה (בהשראת פרחים שאני אוהבת) וקארין הצליחה לממש את זה. ההתנהלות מול קארין הייתה סופר נוחה, קלילה ומקצועית. אין ספק ששיגעתי אותה עם כן תפריט, לא תפריט, שינויי תאריכים ועדיין קארין הייתה רגישה למצב ונתנה לנו ראש שקט. ההזמנה יצאה פשוט מושלמת ומעבר לציפיות שלי.

 

דפוס: מ.מ.מ גרף
הדפסנו כמות מאוד קטנה של הזמנות כי כאמור חתונה קטנה וזה ועדיין המחיר היה הוגן. לא ניתן היה לעשות טסט עקב ההגבלות וכשהגענו לאסוף את ההזמנות פחות אהבתי את הנייר. אני לא זוכרת את השם שלו אבל הוא ראה שהתבאסתי קצת וישר הראה לי את כל סוגי הניירות ובסוף הדפיס לנו את ההזמנות מחדש ללא עלות. ממש אהבתי את התוצאה הסופית.

רב לחתונה

שי גרינוולד.
לא כל כך רציתי חתונה ברבנות אבל אחרי שנפגשנו עם הרב שי זה השתנה. הרב שי הבין שאנחנו חילוניים, הלך לקראתנו ומאוד הקל עלינו את כל התהליך (כמעט הכל בוצע אונליין). הוא זורם וקליל, הגיע בזמן ועשה לנו חתונה מצחיקה ומרגשת ביחד. שלחנו לו כמה משפטים עלינו והוא דאג להכניס את זה בדרך שלו בצורה מאוד מאוד יפה. זכר את השמות של כולם, נתן לי להעניק טבעת ולהיות בלי כיסוי. אם יש מישהי שחוששת מכל התהליך של הרבנות, הרב שי זאת הבחירה - חד משמעית.

איפור
נופר קפורי
+

אל נופר פניתי כשבוע וקצת לפני החתונה כשהמאפרת המקורית לא הייתה פנויה בתאריך החדש. נופר מאוד אנושית, מקסימה, עם אנרגיות טובות ומבינה את המצב עם מחיר מאוד הוגן ואפילו הספקנו לעשות איפור ושיער ניסיון כמה ימים לפני החתונה. בתור אחת שממש לא מתאפרת ביומיום, נופר הצליחה לגרום לי להרגיש מאוד נוח והכי חשוב נראיתי כמוני - רק משודרגת יותר. גם האיפור וגם השיער החזיקו כל היום וקיבלתי המון מחמאות.

 

* נעליים: נעלי קולינס
נאמר כבר הכל על נעלי ריפבליק – יפות והיו לי מאוד נוחות (אפילו לא החלפתי לשטוחות!). עדיף ללכת איתן טיפה בבית ולהתרגל אליהם.

לחתן

הבן זוג שממש לא רגיל ללבוש חליפות, ממש אהב את הסגנון. ערן סידר אותו בחליפה סופר איכותית ועשה לו את כל התיקונים במקום, ללא תוספת מחיר.

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטים (נזר, עגילים וצמיד).
התכשיטים של איה מאוד יפים, השתלבו מושלם ושדרגו את כל הלוק.
 

 זר: פלורי שיק
חנות פרחים-פלורי שיק
שלחתי למרינה את ההזמנה הפרחונית שלנו והיא ממש התאימה את הזר להזמנה (חוץ מכמה פרחים בודדים שלא בעונה). הזר יצא מושלם וצבעוני כמו שרציתי והשיא היה המחיר הסופר הוגן שהיא לוקחת. הזמנתי ממנה גם עלי כותרת לשושבינות.

חייבת לציין גם את הספקים הבאים שנאלצנו לבטל:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

חופה:
חיים סיפק והקים לנו חופה מהממת במחיר מאוד הוגן. קיבלנו עליה הרבה מחמאות.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אורי מהממת והחזירה את כל המקדמה במלואה!

למכירה:

* תכשיטים של איה בן יעקב

* שמלת כלה של ענבר פריימן

* זיכוי בסך 400 ש"ח על איפור ושיער, מוכרת ב 300 ש"ח – פרטים נוספים בפרטי

טיפים ומסקנות – חתונה קטנה:

* נסו לנצל את היתרונות של חתונה קטנה - בגלל כמות המוזמנים המאוד מצומצמת החלטתי שנכין מתנות לאורחים ואפינו עוגיות שוקולד צ'יפס (ועוגיות טחינה לטבעוניים) הום-מייד יום לפני החתונה. כולם ממש התלהבו וזה לגמרי היה שווה את המאמץ.

* איכשהו מסתבר שחצי מהספקים שלקחנו דחו בעצמם את החתונה שלהם, מה שהפך אותם להרבה יותר קשובים ומבינים את המצב, גמישים מבחינת תאריכים (למרות ששיגענו אותם) והתגמשו במחיר בעקבות גודל החתונה (תמיד שווה לנסות לבקש).

* מוזיקה – ביטלנו את הD.Jשלנו כי חשבנו שזה מיותר בחתונה קטנה. ובכן, טעינו. מוזיקה זה חלק מאוד חשוב מהאירוע ואם הייתי יכולה לחזור אחורה כנראה שהייתי מביאה D.J מתחיל או פחות מוכר כדי לא לשלם מחיר מלא אך עדיין לחסוך טיפה בעלויות.

בלי קשר לקורונה יצרנו פלייליסט לקבלת פנים ולריקודים כדי שבפגישת מוזיקה יהיה יותר קל וכל פעם ששמענו שיר טוב הוספנו אותו לפלייליסט. אחרי שהבנו שלא יהיה לנו D.J, ישבנו ממש חזק על הפלייליסטים כדי שיהיה מושלם. החלק של קבלת הפנים היה ממש טוב – שירים קיטשיים אבל עם גוד וייבס. מפה הכל קצת השתבש. מי שהיה אחראי אצלנו על הפעלת המוזיקה היה הבעלים של הוילה ששכרנו. כנראה שקצת היה קשה לו טכנולוגית לכן התיזמונים היו off. היה אמור להיות קטע מגניב עם שבירת הכוס, אבל הוא הפעיל את השיר מוקדם מדי – תוך כדי שהחתן אומר את הברכה!

אם בכל זאת החלטתן שעדיף בלי D.J מסיבה כזאת או אחרת, תוודאו שמי שאחראי על המוזיקה מבין בתפעול ותזמונים וכמובן תיאום ציפיות מלא - מה צריך לבוא מתי ואיך ולכמה זמן. תכינו פלייליסט לכל שלב של האירוע ולא רק אחד או שניים, נגיד גם פלייליסט לאחרי חופה שיהיה שירי ריקודים לייט.

* קוקטיילים תמיד בא בטוב.

* להתאמן על הכניסה לחופה ביחד עם המשפחה – שכולם ידעו בדיוק איפה הם צריכים לעמוד או מה תפקידם בכוח.

* להביא משימה קטנה לכל בן משפחה אל תקחו על עצמכם את כל המשימות (בהנחה ואין מנהל אירוע) – מישהו אחד מוריד את ההינומה בסוף החופה, מישהו אוסף את שברי הכוס, מישהו נותן מעטפה/ות לספק, מישהו מסדר את העיצוב בשולחנות, וכו'..

* להבין ולהפנים שזה בסדר שיהיו פדיחות/דברים שלא ילכו כמתוכנן, בסוף צוחקים על הכל.

*תחייכו ותשחררו. הרגע הקסום סוף סוף הגיע, זה הזמן ליהנות.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חלי
צילום: איזו צלמים | ISO
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
טזורו+
טזורו
94 ממליצים
מקום לאירוע
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
גל שרעבי | Gal Sharabi+
גל שרעבי | Gal Sharabi
79 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
איזו צלמים | ISO+
איזו צלמים | ISO
431 ממליצים
צילום סטילס
נופר קפורי+
נופר קפורי
10 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
מקום לאירוע
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה
איפור
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים