הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירז ובן
החתונה של לירז ובן
חורף 2020
הפוסט של לירז, חברת הקבוצה הסודית:

טוווב אז אחרי התאוששות מהחתונה ומהתקופה המתאגרת הזאת הגענו לזה, פוווסט תודות וקרדיטים

אז התחתנו ביום חמישי האחרון 24.12.20

כמובן במקום הראשון לאחר לא מעט בלאגן אני רוצה להודות לוילה המדהימה שהתחתנו בה במושב זרחיה

תודה לנהוראי המדהים שבלעדיו כל האירוע לא היה קורה, על היחס החם והמתחשב בכל המצב, למשפחה מדהימה שנתנו לנו את המקום שלהם וחדר בתוך הבית שלהם להתארגנות וכל מה שהיינו צריכים, לאבידן בעל המקום על יחס חם

ספקים:

איפור

שיער ואיפור- שי אברג’יל
אז התודה הראשונה שלי בספקים היא ללא ספק למי שעשה לי את בוקר ההתארגנות ויום החתונה להרבה יותר כייפי מצחיק קליל ומלא מוזיקה טובה על הבוקר, שי היקר שלי !אז תאמת ששי הוא המחשבה הראשווונה שלי ישר שקיבלתי את ההצעת נישואין, ידעתי מאותו רגע שאני לא מוותרת לעווולם על שיער ואיפור אצל שי ולא משנה כמה זה יעלה, וכמובן צדקתי כלכך אפילו יותר ממה שציפיתי, בנאדם מדהיייים, מצחיק, מקצועי שאין לתאר, הרגיע אותי ברגעי לחץ שלי (והיו לא מעעעעט), ידע איך לדבר איתי וכלכך הייתי שלווה איתו, אפילו בצילומים אמר לי לאן להסתכל שתצא תמונה מושלמתהאיפור החזיק כללל האירוע בלי תזוזה ואפילו עד יום למחרת, והשיער אמלה ! כמה מחמאות קיבלתי על התסרוקת שזה וואו !
בשני מילים ? ה-בחירה שלי !

שמלות כלה

פה תאמת יש מלא תודות לכללל הסלון כלות המושלם הזה ! מהרגע הראשון קיבלו אותי בחום ואהבה ומדידה למדידה התאהבתי יותרתודה לנטלי, לאפרת המקסימה, לטלי המוווכשרת כלכך, אולגה, וכמובן ללבנת בעלת הסטודיו. תודה על יחס חם שאין לתאר, ממש הרגשתי שאני לא באה למדידה אלא באה לדבר עם חברות ועל הדרך לעשות מדידה, ממש ככה..הן מתוקות, מקצועיות, מקשיבות לכל הלבטים שלי וכל מה שרציתי לעשות ונתנו לי יד חופשית ועצות כלכך טובות אם לעשות משהו בשמלות ואם לא.עשיתי שמלה וחצי (חולצת בסיס +2 חצאיות נפרדות) והכל היה כלכך מדויק עד הפרט האחרון ולאאא הפסיקו להחמיא על השמלות והיה כלכך נוח בצורה מפחייידה ! וזה לא הכי אופייני לשמלות כלה חח, אז תודה ענקייית

הפקת אירועים

אטרקציות- מיכאל אפרייאט 
את מיכאל אני מכירה הרבה מאוד זמן, מהשירות הצבאי שלנו ביחד.. ידעתי שמן הסתם הוא הראשון שאני פונה אליו במה שקשור לארגון החתונה ובכל האטרקציות כי מי עושה יותר טוב ויפה ממנו ? חחהחבילת סלואו הכלכך יפה ולפי מה שחלמנו, אותיות פרחים בגודל מדיוק וגדול כמו שרציתי, בלוקים לקבלת פנים ולאחר מכן מגנטים לכל משך האירוע, הרבה אנשים התלהבו מהבלוקים וכלכך שמחתי שלא הורדנו את זה בסוף, תודה חיים שלנו

רב לחתונה

רב מחתן- אפריים שטיינקולראת הרב הכרנו בהתחלה רק לטובת תהליך פתיחת התיק נישואין שלנו וקיבלנו מענה על כל השאלות שלנו והחששות שלנו לגבי כל הפתיחת תיק ותהליך הדרכת חתן כלה וכל מה שקשור לנושא, לאחר מכן בסמוך לתאריך האירוע החלטנו שאנחנו רוצים שהרב אפריים גם יחתן אותנו ולהמשיך איתו את התהליך ולא הצטערנו, החופה הייתה קלילה, מצחיקה, הבנו כל מה שהרב בירך, נתן למי שביקש לקרוא את הברכות בחופה והתחשב בכל הבקשות שלנו בטקס החופה.

הספקים הבאים הם מתחום אחד עם 4 ספקים שעשו את הערב למושלם האולפנים המיוחדים- המומחים לצילום אירועים

Dj לחתונה

דיגיי- לירז סימן טוב האלוווף !! חברת ארטיסטה
טוב אז לירז זה חד משמעית אהבה ממבט ראשון שלנו, גם אני וגם בן ידענו שהוא יהיה הבחירה הראשונה שלנו בדיגיי למרות ששמענו 3 הצעות. הוא מקצועי, חייכן, מצחיק, קליל, יודע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת, מלבד 3 שירים שבחרנו שזה שירי חופה ושיר סלואו הוא בחר הכללל ! ללא כל התערבות שלנו בשירים וביד חופשית לגמרי במהלך החתונה כי סמכנו עליו בעיניים עצומות (כמובן מלבד שירים של אבא שלי שהיה חייב לדחוף את הבחירות שלו לפלייליסט חח) אין כמוך לירזי !

צילום סטילס

צלם סטילס - אריאל שרם האולפנים המיוחדים
אריאל הוא הבחירה בין הטובות שעשינו בחתונה הזו, צלם שקיבלנו כחבילה כוללת שסגרנו עם יניב פרסי במתחם, קיבלנו את אריאל בפעם הראשונה לצילומי טראש וראינו עבודה כלכך מקצועית וכייפית שלא יכלנו לוותר עליו גם בחתונה !
הוא מצחיק, קליל, מקצועי, מבין אותנו, נותן לנו להיות קלילים איתו בצילומים, וכמובן משהו שלא מובן מאליו- אחרי החתונה אמר שישלח לנו טעימה קטנה וכבר קיבלנו יותר מ400 תמונות, מקצועיות זה שם המשחק אצלו !!

 

צלם וידאו - חיים גודג האולפנים המיוחדים
נפגשנו לראשונה בצילומי החתונה והיה באמת כיף, תפס רגעים יפים עם המצלמת וידאו ועם הרחפן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב חופה- עוז גבסו
לאחר בחירת החופה בתמונות שעוז שלח לי ושלחתי לו מה שרציתי, חופה שמאוד מאוד אהבתי אבל לא ידעתי עד כמה היא יפה ! ואז שעוז שלח לי תמונה של חופה אחרי שהקים אותה פשוט לא היה לי משהו אחר להגיד חוץ מ- ווואו !! היא הייתה פשוט מווושלמת, מונחת במקום, יותר יפה ממה שחשבתי שתיראה, מרווחת, יפה, מדויקת, עם וילון אורות שהוסיף כלכך !

לחתן

חליפת חתן- ניסו עיצובים
את החליפה קנינו שהיינו באולפנים לתיאום מוזיקה עם לירז הדייגי ועל הדרך אמרנו למה לא לראות חליפה כי עדיין לא קנינו, היינו ולא הצטערנו, חליפה בוווול עליו, כאילו נתפרה למידותיו של בן במיוחד, לא היה צריך מידה יותר או מידה פחות, תוך 10 דק הוא בחר לו את החליפה ואני חיכיתי בחוץ וקיבלתי תוצאה מושלמת וישר בחרנו את האופציה הראשונה בלי בכלל לחשוב על עוד.


עוד כמה מילים על חברת האולפנים המיוחדים ובפרט מאוווווד מאוווווד גדול על דור צדוק מחברת ארטיסטה- Dor Zadok.
דור צדוק הוא המושיע שלנו בחתונה הזאת ! דור ליווה אותנו מהרגע הראשווון שדרכנו במקום הזה אי שם בתחילת מרץ ועד יום החתונה ואפילו אחריי, המלאך הזה שה’ שלח לנו זה לא במקרה, הוא הבנאדם שנראלי נזכור בכל התקופה המשוגעת הזאת, בלי דור לא יודעת מה היינו עושים ! הוא כלכך היה קשוב אלינו, כאילו לקח אותנו כפרויקט, יחס הכי אישי שיש, זמין בכללל שעה, לכל התייעצות לכל חשש ולכל דבר שעבר לנו על הלב, כן כן גם שרצינו להקדים את החתונה ובסוף השארנו אותו כמו שהוא. דור צדוק אתה המושיע שלנו בחתונה הזאת חד משמעית, תודה תודה תודה !!!!

קייטרינג ושירותי בר

קטרינג- מן מוחה
שביררנו על קטרינג לא הייתה לנו בחירה ראשונית ברורה, חיפשנו כמה ספקים ולבסוף הגענו לאדם מדהייים בשם מור שהוא הבעלים של קטרינג בן מוחה.
מור כלכך אדם שירותי שאין דברים כאלה, עונה בכל שעה שהיינו צריכים על כל דבר קטן בתפריט שלא הבנו, וכל מה שרצינו רק לשאול ובסוף הוסיף ובאמת שיגענו אותו חח, הוסיף דברים ממנו ללא עלות נוספת, והאוכל ? וואו ! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל וכמה שהיה טעים ומדויק ובגדול זה מה שזוכרים ואני כלכך שמחה ומאושרת שבחרנו בו שילווה אותנו בחתונה, באמת שאיתו הייתה לנו דאגה אחת פחות, מקצועיות מעל ומעבר !

מעצבי טבעות

נעלי אורות חתן כלה-
נעליים שבחרנו לכניסה האחרונה של הערב, נעליים לבנות עם שורת אורות זוהרים שגנבה את כל ההצגה וכלכך הולכות להיות מזכרת לכל הערב המושלם הזה והייתה סגירה כלכך מתאימה ! בחרנו לעשות כיתוב בשני הצדדים, צד אחד עם תאריך החתונה וצד אותיות השם שלנו עם לב באמצע, התאים בדיוק לקונספט עם כל הזוהרים שנזרקו לרחבה והתאימה לשמלה השניה שהחלפתי בצורה מושלמת, וכמובן גרפה מלא מחמאות

הפקת אירועים

פטריות חימום- רון טון השכרת ציוד לאירועים
ספק שכלכך הציל את האורחים ברגעי קיפאון, בגלל המצב הכל התנהל בשטח פתוח ולכן מצאנו את הפתרון המושלם ! הפטריות מאוד עזרו ונתנו את המענה שחיפשנו לחתונה במזג אוויר חורפי, תודה.

 

נעלי כלה, זר כלה, קישוט רכב- קינג׳ה Kinja
חנות באשדוד שיש בה כללל מה שקשור לחתונה זה המקום ! באותו יום סגרנו את הקישוט לרכב וזר כלה בלי התלבטות והכל הכי מקצועי שיש, שירות אדיב ומהיר מאורסות ומאורסים שקרובים לחתונה זה ה-מקום !

מאוווד מקווה שלא שכחנו אף אחד, כלכך מאושרים שאנחנו אחריי תודה לכל מי שלקח חלק בשמחה שלנו

פה לשאלות בכיייף

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
שמלות כלה
הפקת אירועים
רב לחתונה
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לחתן
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
הפקת אירועים