הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קרן וליאור
החתונה של קרן וליאור
אביב 2021
הפוסט של קרן, חברת הקבוצה הסודית:

עזרתן לי כל כך הרבה לפני החתונה! תודה רבה לכן! אני יודעת שכולן אומרות את זה, אבל היום הזה טס! תמצמצו והוא יגמר! תהנו מכל רגע!

מפרסמת פוסט קרדיטים לפני העזיבה. מזהירה מראש על החפירה- אבל באמת הזכרתי רק את מי שמגיע לו!!

מקום לאירוע
הגבעה
+

יש כבר מליון המלצות עליהם אבל באמת! אין על המקום הזה. עזבו שלא מפסיקים לשבח אותנו על כמה המקום יפה, מהמם, מיוחד, אנשים הופתעו בטירוף שאוכל כזה יכול להיות מוגש בחתונות. (קיייטרינג עץ השדה)

האירוע שלנו היה כולו בחוץ ואנשים גם פידבקו שהיה מאוד נעים שבשולחנות היה אפשר לדבר בלי ווליום מטורף.

למקום יש מפיקה משלו- רעות- שזכותה אין צורך בשום ניהול חיצוני. דאגה לנו לכל דבר עד החתונה, כול סיוע במציאת פתרון עקב המצב הבטחוני שהיה (אפשרו לנו במידה והמבצע היה ממשיך לעשות חתונה של 100 במחיר מוזל משמעותית). דאגה לתפעול שוטף כולל פתרון לפאדיחות של הדיג'יי. כל דבר שביקשנו (שימוש בכן של האולם לשלט כניסה, הוספה קערת פונץ', סידור הדברים שלנו, וכל מה שעלה) התשובה היה כן!!

המעצבת של המקום נטשה הגשימה לנו חלום ובמחיר הכי זו שנתקלנו בו בפער עשתה לנו חתונה בקונספט יקב, כולל תוספות שגילינו במעמד האירוע והיא לא גבתה עליהם תשלום נוסף. מקום מושלם! אנשי צוות יותר ממושלמים!!

איפור

אשת המקצוע שאני הכי הכי הכי מרוצה ממנה!! באתי אליה עם תמונת פינטרסט של מה אני רוצה! והוציאה אותי יפה יותר מכל דמיון! התסרוקת מתפרקת, בהמלצת המפיקה לא פירקתי במהלך האירוע (בגלל החום), אבל פירקתי בסוף היום וזה היה מעלף! היא באה עם אנרגיות טובות איפרה עוד 2 מלוות ואחות כולנו מרוצות עד מעל הגג!!

שמלות כלה

שמלות- הגעתי אליה אחריי שהייתי במקומות אחרים בהם התאכזבתי מטווח המידות ומכך שצריך "לדמיין" איזה זה יראה במידה שלך. התאהבתי בשמלה הראשונה שמדדתי שהייתה מותאמת למידתי, ושיר תפרה לי את אותה השמלה עם תחרה אחרת שאהבתי יותר. הוסיפה מדידות נוספות מעבר למה שנקבע והיה ממש כיף ונעים כל התהליך. בזמנו היה מבצע שמלה שניה מתנה אם עושים תפירה אישית. השמלה השניה הייתה וואוו!! כל כך נוחה מתנפנפת וכייפית!!

לחתן

טוקסידו מהמם! מי שמעוניין הוא למכירה.

אטרקציות

איל הוא כצלם סטילס נוסף באירוע!

צילום סטילס

מלבד התמונות המעלפות (שהגיעו אלי תוך פחות משבוע) הביא איתו אנרגיות מושלמות וידע להצחיק חתן וכלה סופר לחוצים ולתפוס רגעים!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

השתמשנו רק בשירותי הסמס שלהם (350 רשומות יצאו פחות 150 שח כאשר נשלחו 4 סמסים, כולל קישור לאשראי)- זרמו עם כל שינוי שלנו, כולל שינוי הלינק לאשראי לקישור לקבוצת פייבוקס.

רב לחתונה

התחתנו דרך צוהר שהתאימו לנו רב באופן מושלם- **הרב יעקב מאוזר** חופה של 20 דק, דיבר עלינו, אפשר (ועודד) לנו להגיד כמה מילים אחד לשני מתחת לחופה. אפשר לתת טבעת והביא אופציות מומלצות לפסוקים שיכולים להתאים לכך. אין אחד שלא אמר כמה החופה שלנו הייתה מרגשת מיוחדת ומדוייקת עבורינו. חלק לא הבינו שלא מדובר בחתונה רפורמית וכמה אמרו שלא האמינו שיכולה להיות כל כך הרבה גמישות בחופה אורתודוקסית. ממליצה בחום!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
לחתן
אטרקציות
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה