הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר ודניאל
החתונה של ענבר ודניאל
חורף 2020
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי פאקינג שנה וחציייייייייייי!!!!!!!!! פוסט סיכוםםםםםםםםםם!!!! אז אחרי שתוכננה לנו חתונת מדבר מטורפת של שישי שבת בעין גדי (שבוטלה בסגר הראשון - 27 למרץ) ונאלצנו לעשות את הטקס בזום, ואז רצינו לנסות לעשות מסיבת בריכה לחגוג את החתונה ביולי (סגר שני), בסוף קבענו לעשות אירוע קטן ופורמלי כי אנחנו עוברים לחול וכבר צריכים אישור נישואין רשמי. קבענו ליום רביעי ה9 לדצמבר בבית של חברים של המשפחה (אתמול) בהתראה של שבוע בגלל הדחיפות של הרישום הפורמלי. כאילו זה לא מספיק לחוץ להרים אירוע בשבוע, מפה לשם ביום שני ב22:00 בלילה הודיעו על סגר ללילה החל מ18:00 ברביעייייייייייייייייייייייייי. נשבעת שחשבתי שאני מאבדת שפיות :)) בהתראה של שעתיים באמצע הלילה הקדמנו את כל האירוע ליום שלישי, ולמזלנו כל הספקים המטורפים שלנו התגייסו והרימו הפקה בפחות ב24 שעות, ואין אין אין הוקרת תודה ושמחה כמו שאני מרגישה! סוף סוף אחרי שנה וחצי זה מאחורינו, ואנחנו נשואים עם חגיגת החתונה מאחוריינו (ואפילו שבכלל לא תכננו - כדת משה וישראל). ממליצה בחום על האנשים המדהימים, טובי הלב, המוכשרים בצורה קיצונית האלה, שנתנו מכל הלב, שהרימו אירוע טעים ומשמח וכיפי, שהלכו איתנו יד ביד ביטול אחרי ביטול, שקיבלנו עליהם אין סוף מחמאות ושפשוט היה כיף לארגן ולקיים אפילו בתוך כל המצב המטורף והבלתי אפשרי אירוע בזכותם. הם היו קשובים, מפרגנים, מפוקסים על הרצונות שלנו ותותחים ברמות!!!!!!!!! ממליצה על כל אחד פה בלב שלם, ואין לי ספק שהם ילוו אותי לכל החיים בשמחות ובחגיגות הבאות! תעשו לעצמכן ולאירוע שלכם טובה, ודברו איתם:

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

היו מקסימים, עשו תיקונים בהתראה של יומיים!

צילום סטילס

דדון המדהים, שזו כבר הפעם השלישית שאני זוכה שיצלם אותי בחיים, ובטוח לא האחרונה! הצלם המקורי לא יכל, ובהתראה של שבוע דדון התחבר אלינו, הבין בדיוק מה רצינו ואפילו שאלה רק התמונות של הטיזרים אני כבר מתה על כללללל מה שהוא שלח לי!

קייטרינג ושירותי בר

האוכל הכי טעים שתאכלו בחיים! אין לב וחיוך ובישול כמו שלו!

קייטרינג ושירותי בר

כולםםםםםםםםם היו בהאנגאובר יום אחרי, כולל הדודות!! הם מרימים ורוקדים ועושים שמח שאין דברים כאלה!

איפור

המושלמת בייקום. רגישה, מדויקת, אמנית, לא הפסקתי לקבל על העבודה שלה מחמאות! איפרה אותי גם בצילומי זוגיות וחינה, ואפילו בטקס זום עזרה לי בוידאו והלוותה לי את כל הציוד כדי שאתארגן בבית כי היה סגר.

שמלות כלה

סבטה מסטודיו ורוניקה - האישה הכי מוכשרת ורגישה בעולם, במחירים הכי הוגנים בעולם, פשוט תענוג! את כל השמלות של הצילומי זוגיות, טקס חופה והיום עשיתי אצלה, מתאימה לפי הגוף, מושלמת! כתבתי עליה פוסט שלם.

תכשיטים ואקססוריז

קשת לשיער- הכי מוכשרת בעולם כולו, ובגלל זה היא נטשה אותנו לפריז. אין מילים לכשרון שלה! ממש שמחה שהספקתי להגיע לסטודיו שלה כשהיא עוד היתה פה בארץ הקטנה שלנו.

Dj לחתונה

מרים הרחבות הכי תותח שהולך איתי צמוד מגיל 18! אין אהבות כאלה, התחבר לדניאל (בן הזוג) מהפגישה הראשונה והרגיש כמו חבר ואח ולא כמו ספק.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הפרחים הכי יפים בארץ, אצלי כל שישי ולשמחתי גם בחתונה!

מזל טוב ובהצלחה לכולן!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
לחתן
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
איפור
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים