הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דבורה ואביאל
החתונה של דבורה ואביאל
קיץ 2020
הפוסט של דבורה, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכן, אני בדרך כלל ממש גרועה בפוסטים האלה אבל הלוואי ואצליח לעזור למישהי במיוחד בתקופה המבלבלת והמשוגעת הזאת. אני אתחיל ואומר שאני מבינה לליבכן, היאוש והתסכול הוא עצום! במקור אני מצרפת ובארץ יש לי רק משפחה גרעינית, כל הקרובים שלנו לא כאן. הם היו איתנו מרחוק דרך הזום ושיחות וידיאו, התרגשו איתנו בחופה ורקדנו איתנו בריקודים. מה שעזר לי וזה ישמע קלישאתי וחלק אולי גם יתעצבנו, אבל אני רק ראיתי את המטרה לנגד עיני והיא להתחיל חיים משותפים עם בעלי. זה באמת מה שהחזיק אותי, אני הכי מאושרת בעולם ושלמה שלא דחינו! החתונה המקורית שלנו הייתה צריכה להיות ב-12.08 בהרצליה עם סביבות 300/350 איש. בעקבות כל ההגבלות החלטנו להקדים לתאריך הכי קסום שיש, ב-05.08 ט״ו באב. אנחנו אנשים מאמינים והתעקשנו על התאריך הזה, ערכנו חופה מוקדמת, חופת שקיעה כדי לתפוס אותו והשקיעה רק הוסיפה לרגע המרגש שלנו. היו התלבטויות רבות, שינינו ארבע פעמים תאריכים ומקומות. לבסוף הגענו למלון ״פרימה מילניום״ ברעננה Me Events ימים ספורים לפני האירוע, הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות. במלון מותר להזמין עד 70 איש מאחר והמקום מחולק בצורה כזאת שיהיה אפשר לשים בכל חלק מספר שולחנות. אני לא אשקר לכן החללים לא מבודדים לגמרי ובסופו של דבר גם היו ריקודים ואנשים התערבבו. אבל כל האירוע מתקיים בחלל פתוח ולא סגור שזה משמעותי ובגלל שהמקום ממוקם בקומה גבוהה יש אוויר. בסיטואציה כזו כל אורח לקח את האחריות על עצמו ובחר אם לשים מסיכה או לא. ברוך השם הכל עבר בשלום באותו יום ובימים שלאחרי האירוע!! בקיצור כבר אגיע לספקים שלנו אבל אני רוצה לפרגן למלון ולשני אנשים שליוו אותנו (לשניהם קוראים אורי), אחד מנהל תפעול והשני מנהל את האירוע באותו יום ומלווה את הזוג. היו לנו ימים בודדים להתארגן ולארגן והם היו כאן קשובים, סבלניים והכי זמינים שיש. הם נתנו לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות, תחושה שחיכינו להרגיש בתוך כל הטירוף של הקורונה. האווירה הייתה קסומה ובכלל כל הקונספט היה אחר לגמרי. קבלת הפנים והחופה היו בקומה נפרדת במרפסת דק רחבה, ואז עלינו למעלה לקומת הבר על הגג שסגרו אותו למעננו וסידרו שם את השולחנות, דיג׳יי וכו׳. האוכל היה טעים, השירות היה מעל המצופה ונהנינו מכל רגע. והשיא היה שישנו במלון אחרי האירוע בחדר שהיה באותה קומה, תענוג. ברוך השם בחרנו ספקים מדהימים, כל אחד מהם היה לצידנו ביום המיוחד שלנו והוריד מאיתנו כל כך הרבה חששות. ** יום לפני האירוע עשינו קישור לזום לכל האנשים שלא יכלו לקחת חלק ביום שלנו, זה היה רק למעמד החופה. בריקודים חברים ומשפחות התקשרו תוך כדי דרך שיחות וידיאו. לא לקחנו בשביל זה מישהו מיוחד, חברה טובה שלי הייתה אחראית על הזום דרך הטלפון שלה. פשוט צילמה אותנו והייתה צמודה לצלם כדי שתתפוס אותנו בצורה הטובה ביותר. הופתענו לגלות שהיו מלא אנשים איתנו מרחוק!!

רב לחתונה

אלירן אליהו זגורי בן אדם מדהים!! שיגענו אותו עם התאריכים והמקומות והוא היה לצידנו, התלבט וחיפש איתנו, הרגיע, היה באמת סבלני ומכיל. לפני האירוע אמרנו לו מה חשוב לנו שיהיה בטקס ולאיזה סגנון אנחנו מתחברים, ובאמת החופה הייתה בדיוק כמו שרצינו. ממליצה עליו ממש!

שמלות כלה

לבשתי את השמלה המקורית שלי מסטודיו Zoe ברעננה מהמעצבת מספר 1, נוגה ברקמן המדהימה. חיפשתי שמלה צנועה אבל לא מידי, איך שנכנסתי לסטודיו התאהבתי באחת השמלות שהייתה לי פתוחה מדי. נוגה תפרה לי מ-0 והתאימה אותה לסגנון המדויק בשבילי. היא ליוותה אותי בכל התהליך עם מלא אהבה, רוך והקשבה. בכל פעם שהגעתי אליה היא העניקה לי רוגע מכל תקופת הקורונה והצלחתי באמת להתרכז רק בזה.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

Diplomat בבני ברק, על גבול רמת גן. קיבלנו שם שירות מעולה במחיר לא פחות טוב! גם כשהיה טירוף בחנות ידעו לתת יחס אישי ולא נתנו לנו לצאת עד שלא היינו מרוצים ב-100%. ממליצה ממש על המקום.

איפור

איפור ושיער- נטע שמואלי המהממת! את נטע מצאתי ימים ספורים לפני האירוע, נאלצתי להחליף ספק בעקבות המצב וגם זו אחת ההחלטות הנכונות שעשיתי. נטע מדהימה, עדינה, מלאת אנרגיה עם חיוך כובש. היא הביאה איתה המון שמחה וגם ידעה להרגיע אותי ברגע שהתחלתי להרגיש את הלחץ וההתרגשות. הייתה אווירה באמת כיפית. אני מתולתלת, לכל המתולתלות שכאן לא צריך להסביר את החשש מפני החום והלחות ונטע הצליחה להפוך את השיער שלי ללא פחות ממושלם באותו היום. פחדתי שהוא לא יחזיק במהלך הצילומים, בכל זאת צהריי אוגוסט חום אימים, אבל במהלך הצילומים החששות מהר מאוד ירדו כשראיתי ששום דבר לא זז!! האיפור היה החשש השני שלי! ביום יום אני לא מתאפרת יותר מדי וחששתי להפוך למישהי אחרת ביום המיוחד שלי. אבל איזה מזל שפגשתי בנטע שעלתה על הציפיות שלי, לא יכולתי לדמיין את עצמי כלה יותר יפה כמו שהייתי באותו היום. האיפור היה עדין והכי אני שיש, וגם הוא לא זז עם החום והלחות.

צילום סטילס

במקור סגרנו עם רועי חרמוני רועי חרמוני מהקריות בצפון, הוא צילם אותנו בצילומי זוגיות מהממים! גם בן אדם מדהים בפני עצמו. לצערנו בעקבות כל השינויים הוא לא היה פנוי אבל חיבר אותנו לשותף שלו שי אופק.

צילום סטילס

לא הספקנו להכיר אותו מראש וקצת חששנו אבל רועי לגמרי הרגיע אותנו וגרם לנו פשוט לסמוך, זאת השיטה. דיברנו בטלפון וכבר שם נתן את ההרגשה שהוא לגמרי איתנו, שי הגיע להתארגנות ונכנס ישר לעניינים וגרם לי להרגיש בטוחה. תוך כדי הצילומים התאים את עצמו אלינו וליווה אותנו לאורך האירוע. גם עכשיו לאחר האירוע, אנחנו בקשר ועובדים על התמונות.

Dj לחתונה

בעקבות השינויים החלפנו ברגע האחרון. בעלה של חברה הוא דיג׳יי שלוקח מחיר בהתאם לתקופה! היה מרים, מקפיץ ומרגש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב: גם אותה שיגענו וסגרנו אותה ממש יומיים לפני! היא הייתה מהממת ובאמת סבלנית. העיצוב הכולל לא באמת עניין אותי אבל כן מאוד רציתי חופה עם פרחים אמיתיים ומבחינתי זאת הייתה ההתפשרות שלי. אבל, זה לא היה מורגש בכלל! החופה הייתה באמת יפייפיה, עם שביל לבן ונרות בצדדים (גם לא אמיתיים). כל מה שלא היה אמיתי היה נראה אמיתי ולגמרי עשה את העבודה. מבחינת עיצובי שולחן לקחנו עציצי תבלין, פיזרנו אותם קצת בקבלת פנים ובשולחנות באירוע עצמו. בסופו של דבר המחיר יצא משתלם בשביל אירוע מצומצם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

*זר כלה וקישוט רכב: אוראל אוזן המהממת!

מי שהגיעה עד לכאן, שאפו!!! אם מישהי צריכה עזרה או צריכה לשאול כל דבר, היא לגמרי מוזמנת לפנות

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
רב לחתונה
שמלות כלה
לחתן
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים