הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור ומתן
החתונה של אור ומתן
סתיו 2020
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:

היי חברות, חודשיים בדיוק אחרי החתונה (אחרי דחייה אחת) תורי הגיע :) למזלנו הצלחנו להזיז כמעט את כל הספקים שסגרנו איתם לתאריך החדש 21.10.20.

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

*שמלה*- הלנה מהממת, נעימה, והייתה אף מוכנה להשאיל לי שמלה אחרת כשהתכננו לעשות חופה מאוד מצומצמת, והשמלה כמובן מדברת בעד עצמה, סגנון אלגנטי קלאסי. קיבלתי עליה מלא מחמאות

צילום סטילס

*צלם סטילס*- עשינו איתו גם צילומי זוגיות. עזר לנו ליצור אווירה זורמת, וקיבלנו תמונות אומנותיות לצד תמונות תיעוד.

איפור

*איפור*- קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור. שי נעימה והאיפור עדין אבל מורגש!

עיצוב שיער

*שיער* - עשה עליי הרבה עבודה כי הייתי זקוקה להרבה תוספות, וכמובן שהוא עשה את זה בסבלנות רבה. אומנם בסוף הערב קצת פחות החזיקה התסרוקת, אבל לי זה היה פחות קריטי, למי שזה חשוב לה אולי כדאי לקחת ליווי. הצלחתי להוריד את התוספות סופר מהר בזכות ההנחיות של שגיא.

הופעות חיות

*נגן סקסופון/כינור*- גיא ויטנברג. החלטנו לוותר על דיגיי, ולקחנו במקום את גיא שתפקד גם כנגן וגם כדיג’י. הכנו פלייליסט מראש והעברנו לו, והוא גם דאג לשירים ביחד עם איש ההגברה, וגם ניגן בקבלת פנים, ועשה אווירה בחופה. האורחים מאוד אהבו אותו, ותכלס לא שמו לב בכלל שאין דיג’י. בלי קשר גיא מקסים ותמיד נתן מענה לכל שאלה או בקשה שלנו. *איפור* - שי תלמי. קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור. שי נעימה והאיפור עדין אבל מורגש!

צילום סטילס

*צלם וידאו*- סגרתי אותו בדקה ה90, וזו הייתה בחירה מעולה. קיבלנו את כל החומרים בזמן, כשביקשנו לעשות שינויים, עשה ללא בעיה והחזיר את הסרטון ערוך כמעט מידית.

רב לחתונה

*רב*- Dotan Korati Chabad Colman. חיפשנו רב קליל, שיעשה חופה מרגשת וקצרה. דותן סיפר עלינו לפי מה שדיברנו איתו בפגישה איתו, איפשר לי לתת גם טבעת ולדבר. עשה לנו חופה מרגשת וגם מצחיקה.

קייטרינג ושירותי בר

*עוגה ועוגיות *- את עמית אני מכירה מהתיכון, לא יצא לי להזמין ממנה לפני אבל התרשמתי מהאינסטגרם שלה ומהפייסבוק. יצא גם יפה וגם טעים.

קייטרינג ושירותי בר

*בר קוקטיילים*- הקים עמדה קטנה וחמודה. קוקטיילים טעימים בטירוף שכל האורחים עפו עליהם. בגלל שקיבלנו בר בסיסי מהקייטרינג, זה ממש סגר את הפינה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

*עיצוב*- בחרתי בעיצוב מינימליסטי יחסית, שכלל פרחים למרכזי שולחן וקצת פרחים לחופה, ביקשתי מהמעצבת שהפרחים יהיו עמידים כדי שנוכל לקחת אותם לשבת חתן, וכי קשה לי עם העובדה שיזרקו את הפרחים אחרי האירוע.

*נעליים*- Bella belle. אומנם יקרות ואין ספק שהן באיכות גבוהה ושוות את הכסף(לפחות לטעמי), אבל בהחלט לא נוחות כאשר הולכים על דשא וכל העקבים שוקעים, למזלי הבאתי איתי זוג נעליים עם עקבים רחבים ונמוכים של kate spade שגם הזמנתי מהאינטרנט. *שיכה לשיער*- הזמנתי מEtsy. *חליפה ונעליים* - חליפה ונעליים של boss. מדדנו בארץ חליפות והזמנו את החליפה מאתר לפי המידות. יצא מאוד משתלם, אבל בדיעבד היה עדיף לקנות בארץ ואולי להוציא קצת יותר. ממליצה בחום למי ששוקלת לעשות בצורה מצומצמת. זה הוריד מאיתנו הרבה לחצים. עשינו שתי קפסולות, של משפחה וחברים, כמובן שהיינו שמחים להזמין את כל החברים, אבל שמחנו מכל מי שהגיע. תכלס נהנינו, והחתונה הסתיימה הרבה יותר מאוחר ממה שחשבנו, ומבלי ששמנו לב שהזמן עובר.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
הופעות חיות
צילום סטילס
רב לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים