הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ואון
החתונה של נטע ואון
קיץ 2020
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים!! (קצר יחסית אבל חשוב לי ממש לפרגן לספקים המדהימיםםם שלנו, אחד אחד באמת!! וגם להודות לקבוצה המהממת הזו (מי שתרצה עוד פרטים מוזמנת בכיף:) - ועוד דבר חשובב, באמת תהנו כל עוד אתן בדרך לשם!! אני ממש עצובה שזה נגמר, עכשיו הייתי חוזרת לרגע הזה ולהכנות שוב!! התחתנו ב - 22.06 במשק של בן הזוג שלי בצפון, *לארגן חתונה בשטח, זה אומנם עלויות קצת יותר גבוהות, אבל שווה את זה ללא ספק!! זו הייתה ממש חתונה שלנו, וחוויה כל כך מיוחדת שלא הייתי מוותרת עליה! קודם כל לא היינו בכלל חושבים לארגן את זה בלי-

הפקת אירועים

הבחור הזה מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש ואדם פשוט מדהים שנהננו מכל שנייה איתו!! מהרגע שהגיע לשטח ידע כבר איך הכל יראה, כיוון אותנו בכל, ובאירוע עצמו אין מילים, הוא היה פשוט אלוף!

Dj לחתונה

מור דהרי, ווואווווו!!!! עשה לנו את החתונה הכי מושלמת שיכלה להיות ללא ספק!! אנשים לא עצרו לרגע ואני הייתי צריכה לעצור אותו אחרת החתונה לא הייתה נגמרת!

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

עדי פשוט נסיכה!! הייתי מאוד לא החלטית בכל הנוגע לשמלה, התחלתי לתפור וראיתי שזה לא הכיוון, המשכתי לחפש והייתי די אבודה ואז הגעתי לעדי, חייבת לציין שהשמלות באתר נראות די שונה ממש שיש אצלה בסטודיו, כשהגעתי לשם ראיתי שהן הרבה יותר יפות במציאות!! עדי הייתה סבלנית כל כך, עם צוות מדהים ומרגיע ושמלות עדינות ויפהפיות!!

הפקת אירועים

ציוד לאירוע - סהר אירועים! יש להם הכל מהכלל!!

הפקת אירועים

הגברה ותאורה - ארמדילו פתרונות בשטח הפכו את המקום לגן אירועים קסום!!

קייטרינג ושירותי בר

אוכל פשוט מושלם!!! ואנשים מדהימים!

איפור

איפור ושיער- פשוט מאוהבת בבחורה הזו!!היא מושלמת ומוכשרת בטירוף! קלעה בדיוק למה שרציתי, איפור ממש עדין, והיה לי כל כך כיף, נעים ומרגיע איתה באותו יום!! אסתרי הגיעה יחד עם אביטל המהממת ויחד הן ארגנו גם את אמא שלי ואת המלוות (8 בנות) וכולן נהנו מהן ויצאו מרוצות ממשש!!

קייטרינג ושירותי בר

עשו לנו כל כך שמח והיו מפנקים בטירוף, אלופים אלופים!!!

אטרקציות

נתנאל היה מקסים!! וצילם תמונות מדהימות שהשתמשנו בהן גם לאלבום.

צילום סטילס

היה בדיוק בשבילנו!!! מעבר לכך שהוא מוכשר בטירוף ( היה צלם של ידיעות אחרונות בעברו ) הוא אדם מקסים, צנוע, שקט, רגוע צילם אותנו בכיף, בנינוחות, ובהרבה אהבה!

רב לחתונה

אליהו שטיגליץ - כפי שסיכמנו איתו - 7 דק' ככה היה! הוא מקסים וכובש, עשה לנו חופה מרגשת ושמחה!

תהנו תהנו תהנו!! איזה כיף לכן שאתן לפני!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
Dj לחתונה
שמלות כלה
הפקת אירועים
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
איפור
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
צילום סטילס
רב לחתונה