הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרון ודניאל
החתונה של שרון ודניאל
אביב 2020
הפוסט של שרון, חברת הקבוצה הסודית:

חתונת קורונה התחתנו ביום רביעי שעבר ה27.5 (התאריך המקורי) בחתונה מצומצמת עם המשפחות הגרעיניות שלנו בלבד. זאת כמובן בעקבות המצב וההנחיות... החופה התקיימה בדשא של הקיבוץ בו דניאל גדל, קיבוץ מעגן על שפת הכנרת ואת הארוחה קיימנו באיזור מובנה ליד. החברים הפתיעו אותנו והגיעו לחופה בלבד בסירה דרך הכנרת! היה פשוט, מטורף וחלומי! כל הספקים מהאירוע המקורי התחלפו בספקים מקסימים, אנושיים וכאלו שהתאימו את עצמם למצב הנוכחי.

צילום סטילס

צלמת על חלל אגדית והכי מוכשרת שיש- חן לוי! מהממת ומוכשרת במיוחד! מהרגע שחן נכנסה אלינו הביתה היה בנינו קליק נעים וזורם. היא הצליחה להעביר את התחושות וההתרגשות בתמונות בשיא הטבעיות וללא מאמץ. כבר בלילה של החתונה היא שלחה לי כמה תמונות ועשתה אותי המאושרת בכלות. חן הייתה איתנו כל הערב ואנחנו וכל המשפחה פשוט התאהבה בה!

קייטרינג ושירותי בר

אלעד קורנפיין ואשתו שירה המושלמים הגיעו עם הפוד-טראק שלהם והרימו הצגה!!! לא היינו צריכים לדאוג לכלום, סגרנו איתם הכל כולל ציוד. כל האוכל היה טעים בטירוף והבשר היה ברמה הכי גבוהה שיש! שירה הכינה את הקינוחים הכי טעימים שיש! בין היתר היו מקרונים שהם חלום הגיע לאירוע גם צלם מטעמם ככה שהרווחנו עוד תמונות סופר מקצועיות של ארז ביטון

איפור

מאפרת ומסרקת- אמא לה! בעקבות כל המצב סגרתי איתה חודש לפני החתונה ולא הייתה לנו אפשרות להיפגש לניסיון. הייתי לחוצה מזה ממש אבל ברגע שנופר הגיעה אליי פשוט נרגעתי. האיפור והשיער היו מושלמים ובדיוק כמו שרציתי. שלחתי לה רפרנס אחד לשיער והיא פשוט זכרה אותו ועשתה את התסרוקת שרציתי. האיפור היה עדין ובדיוק כמו שרציתי שיהיה. נופר מדהימה ואני ממליצה עליה בחום ואהבה

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
איפור