הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
כליל ודרור
החתונה של כליל ודרור
קיץ 2020
הפוסט של כליל, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות, אני יודע שבקרוב סגר, מקווה שבהמשך הפוסט יעזור לבנות בארגון, בטח במצב ההזוי הזה. אנחנו התחתנו באמצע אוגוסט חתונה עם 25 אורחים, היה היום הכי מאושר, מלא אהבה, מצחיק ומרגש בחיי. אני מצטערת על כל אדם קרוב שלא היה ומברכת על ההזמנות לעשות כזו חתונה אינטימית, בים ובאווירה הזו. קרדיטים לספקים מצוינים ומומלצים מאוד:

צילום סטילס

המחיר שלו נמוך בפער מהשוק, הוציא תמונות מושלמות בלי להציק לנו ולביים אותנו. הוא אמר לנו בתחילת היום - אתם תעשו מה שבא לכם ותתעלמו ממני, ואני אצלם וככה היה. ממליצה בחום!

Dj לחתונה

הדיג'יי לחתונה הגדולה שתכננו היה רותם מסינג'ל דראם הידוע בכינויו דיג'יי סמיילי סינגל דראם - Single Drum. עזבו שבא לי ללכת עם הבן אדם למסיבה מרוב שהוא כיפי, הוא גם היה הכי הוגן, וגם הכין ושלח לנו באהבה פלייליסטים שלו שיהיו לנו לחתונה. לא יודעת אם רואים בתמונות, אבל רקדנו במשך שעות בלי דיג'יי ורק עם הפלייליסטים.

רב לחתונה

רבה - תמר גור קראוס. עשינו עם תמר תהליך של כתיבת כתובה, בניית חופה ובסוף היא גם חיתנה אותנו. החופה הייתה טקס אינטימי, מרגש ברמות, מאוד מאוד שלנו ולגמרי יהודי. אנחנו עושים הסכם נישואין מול עו"ד ולא נרשם ברבנות. מבחינתו החופה הייתה לב האירוע והמהות שלשמה התכנסנו כולם, והיא עמדה בכל הציפיות והייתה פשוט קסומה. ממליצה על תמר מכל ליבי, לא כעוד ספק, אלא כאדם משמעותי בתהליך הנישואים שלנו.

איפור

מאפרת ומסרקת של המלוות - ארגנה את אמא שלי ואחיותיי ועשתה עבודה עדינה בטירוף. לא היה צריך שום ניסיון - היא היתה ממש קשובה למה שהן רצו, סופר נעימה ובמחיר נמוך ושפוי במיוחד היא עובדת בעיקר באזור הצפון למיטב ידיעתי. ממליצה מאוד.

מעצבי טבעות

תכשיטים - תכשיטן מראש פינה. הוא הכין את התכשיטים לפי בקשה. הם לא היו זולים, אבל מושלמים ובדיוק כמו שרציתי. (אני בחרתי להשקיע הרבה בתכשיטים כי מהם אני יהנה עוד הרבה ופחות בשמלה)

הפקת אירועים

הפקה - חברת Lutra האלופים עם העיצובים של מאיה המהממת. היה יפיפה וכיפי ונתן בדיוק את מה שהיינו צריכים. הרימו לנו חתונה על החוף האכזיב בהתראה של ממש כמה שבועות, והם לגמרי בנויים גם להתראות קצרות יותר...

אשמח לעזור בכל דבר, כליל.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
מעצבי טבעות
הפקת אירועים