הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני ורון
החתונה של שני ורון
סתיו 2020
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט קרדיטים - חתונת קורונה* ראשית חשוב לי לומר לכולן, המצב הזה נורא, אני חווה את כל הבאלגן ממרץ ובאמת הרגשתי בדכאון ארוך. אני מבינה לליבכן, גם אני כעסתי על עצמי שלא הקדמתי ליוני, גם אני לא הבנתי איך ההנחיות האלו הגיוניות, הגעתי עם הלשון בחוץ לחתונה הזו ורק רציתי שהיא תסתיים.. קחו עצה ממני – אל תגיעו במצב הזה לחתונה שלכן! זה היום שלכן ושל בני הזוג שלכן, תעברו אותו בצורה הכי שמחה ומאושרת ואל תחשבו על מה יכול היה להיות אלא על זה שזכיתם אחד בשניה, זה הכי חשוב ♥ אז בניגוד לכל הסיכויים, אחרי דחיה ממרץ, אינספור שינויים בתוכניות ושברון לב מתמשך, החתונה שלנו התקיימה. אמנם במתכונת מצומצמת, לא איך שחלמתי או רציתי, אבל היתה חתונה שמחה ונהנינו בטירוף! התהליך שלנו עם כל הספקים התחיל לפני יותר משנה וחצי ותודה לאל שאלו הספקים שאיתם עברנו את כל הבאלגן הזה! אין ספקים הוגנים, אכפתיים ומתחשבים יותר מהספקים המדהימים שלנו! אנחנו ממליצים על כולם בחום ואהבה ובטוחים שאין טובים מהם!

מקום לאירוע

וואו וואו וואו, מהרגע הראשון שנכנסנו לגני כנען ידענו שנתחתן שם. לא רק בגלל היופי של המקום והאוכל המטורף, אלא בגלל היחס המשפחתי, האכפתיות ותשומת הלב לפרטים! צוות הגן היה זמין עבורנו בכל שעה ועבור כל דבר, הם התגמשו איתנו עד כמה שאפשר היה לאור המצב וניהלו את האירוע בצורה מושלמת על אף שהיו שינויים ממש עד לתחילת האירוע בגלל ההנחיות המשתנות! כל האורחים התלהבו בטירוף מהעיצוב, מיופיו של הגן, מהאוכל המטורףףףףףף ומניהול האירוע עם אפס תקלות על אף המצב המטורף הזה!

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

מהרגע הראשון שנפגשנו עם מעיין היה לנו קליק וחיבור מטורף! זה הרגיש כאילו הוא ידע לקרוא אותנו כמו ספר פתוח ותוך שניה קלט את הטעם שלנו ושל האורחים באירוע! כל האורחים החמיאו לנו על המוזיקה בטירוף, בזמן האוכל וקבלת הפנים – כולם אמרו שהיתה מוזיקה מדהימה שהתאימה לאופי שלנו ועשתה אווירה מדהימה! בתקופה קשה כזו, כשחתונות לא בדיוק מתנהלות כמו שציפינו או רצינו, מעיין ידע לעשות לנו ולאורחים שמח, להרים לנו ולגרום לנו לשכוח מכל הבלאגן לרגע.

איפור

שיער - כרמל הגיעה אלינו הביתה לבוקר ההתארגנות באנרגיות מדהימות, וייב רגוע ועשתה אווירה מדהימה לאורך כל היום. השיער היה מושלםםם ברמות!! התאים בדיוק למי שאני ולאופי שלי ולא זז לאורך כל הערב! לא משנה כמה הזעתי (הזעתי המון) – השיער היה מושלם ולא זז בכלל! פשוט מושלם! יומיים אחרי האירוע עדיין לא היה לי כח לחפוף את השיער והוא עדיין נשאר יפה ומעוצב! אני כל כך שמחה שבחרתי בה

איפור

איפור - אל אור הגעתי לפגישת ניסיון עם אפס ידע באיפור והרבה חשש. כבר בפגישה הזו אורה נתנה לי להרגיש שאני בידיים טובות, הצליחה לגרום לי לסמוך עליה ולהרגע. האיפור באירוע התעלה מעל כל הציפיות שלי, הוא היה כ"כ עדין ומתאים לי, כולם התלהבו ממני בטירוף באירוע והאיפור לא זז לשניה!! לא הייתי צריכה טאצ'אפ בכלל! לא אחרי כל הצילומים וגם לא אחרי החופה.

צילום סטילס
אביב שויקה | צלם
+

אביב שויקה האיש והאגדהה – אביב הוא הרבה מעבר לצלם שלנו עבורנו! הוא נכנס לנו עמוק עמוק ללב ועזר לנו לאורך כל הדרך! אביב עזר לנו לבחור את כל הספקים האחרים ואפילו יום לפני האירוע, כשהיה בלת"ם עם צלם הוידאו (צלם הוידאו הבריז לנו יום לפני האירוע, אין מילה אחרת...), למרות שזה בכלל לא מובן מאליו ולא היה קשור אל אביב בשום צורה – הוא הציל אותנו, הוריד מאיתנו את כל הלחץ, חיפש עבורנו ומצא מישהו אחר בהתראה קצרה. האווירה עם אביב פשוט מדהימה! הוא הצחיק והרגיע אותנו לאורך כל היום, זה הרגיש ממש כאילו הוא אחד מהמלווים שלנו :) אביב מצא זוויות צילום ולוקיישנים מיוחדים ומרגשים והפך את האלבום של האירוע שלנו למיוחד, לשלנו.. כל תמונה שונה מהשניה, זה מרגיש שכל זוג אצלו מקבל יחס חם והוא מתאים את התמונות לאופי של הזוג – זה פשוט מדהים! במהלך האירוע הגיע גם נועם המדהים להיות בצילומים, כל האורחים דיברו על כמה שהצלמים מקסימים, כמה שהיה כייף איתם באירוע ושעשיתם אווירה מדהימה! נועם רץ איתנו בין כל האורחים באירוע, היה לו חשוב לא לפספס אף אחד ואף רגע, בזכותכם יש לנו מזכרות מדהימות מרגעים שאפילו אנחנו פספסנו במהלך האירוע עצמו. עוד במהלך האירוע (!!!) אביב הראה לנו טיזר של התמונות והן היו פשוט מדהימות! בלי עריכה, בלי פילטרים ;) ועדיין – הוא הוציא אותנו יותר יפים מאשר במציאות ♥ מצרפת כאן כמה תמונות מהאירוע

צילום ועריכת וידאו

טל הציל אותנו ממש כמה שעות לפני האירוע והכרנו אותו רשמית רק בבוקר האירוע. מהרגע שטל נכנס לבית שלנו – ידענו שזכינו. האווירה והיחס, הרעיונות המטורפים לשוטים מגניבים, מיוחדים ומרגשים והסנכרון עם אביב היו יוצאי דופן! טל הוא צלם בחסד, בנאדם אדיר והיה פשוט כייף להעביר איתו את היום! הרגשנו בטוחים בידיים שלו, הרגשנו שהוא בא לעשות לנו שמח ולהנות איתנו לא פחות מהאורחים באירוע וזה היה הכי כייף בעולם!

- צלם מגנטים – בר שחר – בר המדהים, הצליח להוציא תמונות כל כך מרגשות ומדהימות ולתפוס רגעים שנוגעים לנו בלב האורחים עפו עליו!! כולם אמרו שהיו מלא מגנטים, שהתמונות מהממות וממש נהננו גם מהאווירה והיחס שלו באירוע! בסיום האירוע קיבלנו מבר המוןןן מגנטים, כולל הרבה מאוד הגדלות וזה היה ממש מרגש. חשוב לי לומר לסיכום – אם יש לכן הזדמנות – תתחתנו. גם אם זה לא במקום שרציתן, גם אם זה לא עם כמות האנשים שחשבתן, גם אם זה מצומצם וקטן... במרץ הייתי בטוחה שעד ספטמבר הכל יהיה בסדר, הזזנו את התאריך כמה פעמים, כל פעם שינינו תוכנית ומקום, לא יכולתי לחשוב על זה שלא אחגוג עם כל מי שאני אוהבת, שלא יהיה לנו אירוע עם ריקודים עד הבוקר כמו שחלמתי.. אבל בסוף – היה אירוע שמח ואני שמחה שעשיתי את זה ולא חיכיתי שוב. תקופת הדחיות הזו וההמתנה היו בלתי נסבלות, פשוט שברון לב מתמשך.. אני מקווה שכולכן תזכו לחתונה שמחה ולחיים מאושרים בקרוב, מבינה את כאבכן ומאחלת לכולן הרבה אהבה וזוגיות מאושרת – זה הכי חשוב! תרגישו בנוח לפנות בפרטי עם כל נושא :) שני.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
צילום: אביב שויקה | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
אביב שויקה | צלם+
אביב שויקה | צלם
28 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו