הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ודניאל
החתונה של יובל ודניאל
סתיו 2020
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שהכל נגמר, אני מרגישה שאני לא יכולה להמשיך הלאה בחיים מבלי לומר תודה לצוות האדיר שליווה אותנו בתקופה הזאת !

בנוסף, חשוב לי להגיד תודה על הקבוצה המהממת הזאת. נעזרתי בה המון!!!

זהירות- פוסט חפירה לפניכם.

אז היינו אמורים להתחתן ב16.07.2020 במקום עליו חלמתי כל חיי... הכל היה מוכן ומאורגן וכמה ימים לפני הודיעו שלא ניתן לקיים אירועים... כמובן שהייתי על הפנים בלשון המעטה ולא ידעתי מה לעשות.

מפה לשם לאחר 5 דחיות החלטתי שדיי, אני מתחתנת בכל מחיר (מי שמעוניינת בסיפור המלא מוזמנת לפנות אליי בפרטי) וכך היה. הייתי צריכה להרים חתונה כמעט מאפס ולהחליף את כל הספקים שלי. תוך שבועיים מרגע ההחלטה התחתנו. ב- 10.09.2020.

אני חייבת להגיד שזאת ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות.
יאללה לתודות:

איפור

האחת והיחידה. וואו. אין לי מילים ! מאפרת תותחית, מוכשרת ברמות שפשוט הפכה לחברה, עברה איתי את כל התקופה המטלטלת הזאת (5 דחיות) והייתה איתי באש ובמים! האיפור החזיק כל הערב ולא הפסקתי לקבל מחמאות! ממליצה בטירוף!!!

שמלות כלה

האחת והיחידה! וואו מאיפה להתחיל? בחורה פשוט מדהימה ומוכשרת ברמות, הכי בודי פוזיטיב שיש, מרגע הפגישה הראשונה ידעתי שאני בוחרת בה ללא צל של ספק. מעבר לסטייל ההורס והמשגע, מיכל קיבלה אותי בחום ובאהבה ותפרה לי את שמלה החלומות שלי! כמובן שהיא אחראית גם על השמלה ההורסת השנייה (ועל הדרך גם תפרה לאחיות שלי שמלות מנצנצות מעלפות שמתאימות יותר לרחבת הריקודים). בקיצור, ללכת ישר אליה בלי להתלבט בכלל.

עיצוב שיער

מקצועי ומוכשר ברמות על! היה איתי באש ובמים גם כששיגעתי אותו עם התאריכים והשיער החזיק פשוט מושלם! לא הפסקתי לקבל מחמאות, ממליצה בחום!

מקום לאירוע

לשחר הגעתי במצב של ייאוש, לאחר 5 דחיות, מתה לסיים כבר עם כל עניין החתונה שהפך למעיק ומעצבן. שחר הרגיע אותי ועוד באותו הערב נפגשנו אצלו במשרד. הרמנו חתונה בשבועיים, דבר שלא חשבתי שאפשרי בכלל! שחר דאג להכל בשיתוף עם מנהל האירוע אייל התותח, מהפרט הכי קטן, הכל בשביל שאהיה הכי הכי רגועה שאפשר (ותדמיינו לעצמכם מה זה להרגיע כלה שדחתה כל כך הרבע פעמים את החתונה)! האוכל היה פגז, המקום היה מהמם ואינטימי, פשוט הרגשתי שאני יכולה להתחתן בראש שקט בתקופה ההזויה הזאת ואני חושבת שזה אומר הכל. כמובן שממליצה בחום ואין לי ספק שאחזור לעשות שם עוד אירועים בעתיד בעזרת השם!

Dj לחתונה

את אבי פגשנו שבוע לפני החתונה כמובן עם פחדים וחששות (זה היה אחד הדברים שהיו לנו הכי הכי חשובים). אבי ישר קלט את הוויב שלנו והעיף לנו את הרחבה עד שלוש וחצי לפנות בוקר ! הוא קלע בול לטעם שלנו, אווירה צעירה וכייפית, לא חסך מאיתנו באסים טובים לנשמה ועשה הכי שמח שאפשר! איזה מלך! המלצה רותחת!!!

עורך טקסים: ניר דגן. לא התחתנו דרך הרבנות ולכן היה לנו חשוב מאוד לבנות טקס שיאפיין אותנו ויתאים לנו. עם ניר נפגשנו כשבוע וקצת לפני החתונה. הוא ישר קלט אותנו והרכיב לנו טקס חתונה אינטימי, שיוויוני, אותנטי ומרגש- מעל ומעבר לציפיות שלנו! בנוסף, הוא עיצב לנו הסכם זוגיות מקסים ומרגש. הטקס היה מדהים, לא הפסקנו לקבל מחמאות!!! מומלץ בחום!!!

מגנטים- אדיר. אני לא זוכרת את שם המשפחה אבל מי שמעוניינת אשלח לה את המספר. הייתי סופר מרוצה, תמונות איכותיות, מגנטים איכותיים והוא פינק אותנו גם בבלוקים מהממים! ממליצה בחום רב!

מאחלת לכולכן להינות מכל רגע, זה לא יחזור על עצמו בסופו של דבר. עם זאת, זכרו שמדובר סך הכל בערב אחד...ערב מדהים ומרגש כמובן אבל מה שבאמת חשוב זאת הזוגיות שלכם.

בסופו של דבר, עם כל הכאב שהתקופה הזאת מביאה איתה, זכרו שכל החיים עוד לפניכם

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
שמלות כלה
עיצוב שיער
מקום לאירוע
Dj לחתונה