הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי ודורון
החתונה של נוי ודורון
סתיו 2020
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:
נתחיל מתודה לקבוצה הזו!! עזרתן לנו המון. הגיע הזמן לעזור קצת בחזרה :) התארסנו באוגוסט 2019, סגרנו תאריך ל27/5. דחינו ל-17/9. ברגע האחרון, כאשר לא ידוע מתי יתחיל הסגר, החלטנו בדקה ה-90 להקדים הכל ל14/9. היה באמת מטורף. אין משפט יותר מעצבן כשכלום לא ידוע והכל תקוע מ-"הכל לטובה", אבל זה נכון!! אני שמחה שזו הייתה חתונה קטנה, וכל הטירוף הזה רק גרם לי ביום עצמו להעריך הכל פי 100 יותר. החיוך לא ירד מהפנים, כל אורח קיבל משמעות אחרת. היינו מלאי הודיה על כל אחד שיכול היה להגיע, וכל כך שמחים ונרגשים שזה קורה בסוף. פתאום מבינים מה חשוב באמת – שזו הבחירה העצומה הזו שאנחנו עושים אחד בשנייה, וכל היתר זה בסה"כ תפאורה. מחזקת את כולן ומאחלת לכולן להתחתן באהבה והכי חשוב לעבור את זה בריאים ושלמים!! הצלחנו להעתיק את כ-ל החתונה אחד לאחד בהקדמה הזו, הכל בזכות הספקים המהממים שליוו אותנו! מתוכם כמה ספקים שפשוט הפכו לחברים!
מקום לאירוע
משק 17 | בית יהושע
+
"משק 17" בית יהושע. (מקום מקורי: "אגדת דשא" בפרדס חנה). סה"כ משק 17 עזרו לנו מאוד, במיוחד עם ההקדמה ברגע האחרון ב-3 ימים. תנאים מאוד נוחים בחוזה שלהם לכל תרחיש עם הקורונה. מחירים נוחים. הרחבה בפרטי לגבי שני המקומות (המקורי ובפועל) למי שרוצה. סגרנו דרך המקום גם את הבר וגם את הקייטרינג (ניסים אביטן) והיה מצוין.
Dj לחתונה
דיג'יי: עידן גבריאל האחד והיחיד! דיג'יי בחרנו אחרי חיפוש נרחב וארוך. הוא הראשון שנפגשנו איתו, ואחרי סבב ארוך ומתיש חזרנו אליו בלב שלם וממש לא הצטערנו! עידן קודם כל הפך כבר ממש לחבר, עזר לנו בכל דבר שהיינו צריכים לפני האירוע, התייעצנו איתו הרבה, הוא פשוט תותח!! נעים, קשוב, צ'ארמר אמיתי ופשוט אלוף! היה כיף ושמח ואני ממליצה עליו מאוד.
שמלות כלה
שמלה: רעות קליפה ההורסת!!! אין דברים כמוה! אלופה!! הכינה לי שמלה בדיוק כמו שרציתי. עזרה לי לגלגל רעיון של שמלה מתמונה לשמלה בפועל. פרפקציוניסטית, מקפידה על כל פרט ופרט, מחירים נוחים, גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש! הכינה לי כל דבר שרק יכולתי לחשוב עליו, הייתה זמינה לאורך כל הדרך, פשוט מהממת. שמלה בדיוק כמו שתרצו, במחיר נוח והמון אהבה.
צילום סטילס
צלמים (וידאו + סטיליס + מגנטים): אלוניס צילום. עוד בחירה שאנחנו מאושרים עליה. אלון קודם כל נותן מחירים הכי נוחים שיש. סוגר את כל הפינה של הצילום באירוע. כולל אלבומים, מגנטים, סרטונים, הכל כולל הכל במחיר סופר פייר ונוח. היה גמיש איתנו לאורך כל השינויים, כל מה שביקשנו קרה. התעקש לצלם כל מה שצריך, כי אני מהבעייתיות שלא אוהבות להצטלם ולא חושבות על זה בכלל, כדי שיישארו לנו תמונות מכל רגע ורגע. התמונות היו אצלי כבר אחרי יומיים. ממליצה מאוד!
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב: במהלך כל השינויים והחיפושים, הגענו בשלב מסוים לטל דביר, שבכלל הציעה לנו את ביתה כדי לערוך בו חתונה בחצר. היא כזו מקסימה, שכאשר חיפשתי עיצוב מחדש למקום החדש, וידעתי שהיא במקור מעצבת אירועים, היא הייתה הטלפון הראשון שלי. מתוקה אמיתית, ניסיון של שנים. המקום היה מושלם, הפרחים מהממים, כמו שרציתי במחיר הוגן. אלופה!
איפור
איפור ושיער: נועה מנשה. כמו הרבה בנות בקבוצה, גם אני חששתי מאוד מהאיפור. כל תמונה של כל מתאפרת נראית לי אותו הדבר, אני לא מבינה בזה ובעיקר חששתי מזה מאוד – שאני ארגיש לא אני וכו' וכו'. נועה כזו מתוקה!! סבלנית בטירוף, הכילה את כל החפירות שלי. ידעתי שלא משנה מה, אני יכולה לשנות/להחליף/לתקן- כי נועה פשוט נתנה לי הרגשה טובה ובטוחה שאני אצא מרוצה ויהי מה, וזה היה מבחינתי הכי חשוב. יצאתי מאוד מרוצה! וגם אמא שלי ואחותי היו מרוצות מאוד מהאיפור. מחיר מגה נוח, עשתה בשבילי הרבה כשהזזנו את התאריך מהרגע להרגע - ממליצה עליה מאוד.
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מפיק של היום עצמו: ניר ממתחתנים בראש שקט. כמה המלצות יש עליהם פה בקבוצה, אבל אי אפשר שלא להמליץ עליהם!!! ומי כמוכן יודעת שיש כ"כ הרבה הוצאות על החתונה הזו, ומקדמות שלא נראה עוד לעולם, ומפיק במיוחד בחתונה קטנה, זה הדבר הראשון שאמרתי לעצמי שאפשר לחסוך בו ואני כל כך שמחה שהתעקשתי עליו!!!! החתונה ל-א הייתה נראית כמו שהיא נראתה בלעדיו. הבן אדם בא לעבוד. עוד בפגישה שלנו שבועיים בערך לפני האירוע בזום הבנתי שעשיתי בשכל, עם כל השאלות והנקודות שהוא העלה שלא היינו חושבים עליהם לבד בחיים. לקח את המושכות, תקתק עבודה, דאג לכל הפרטים הקטנים. יכולנו להעביר את המושכות ובאמת לשחרר ולדעת שיש מי שדואג לנו ולאינטרסים שלנו ושל המשפחה מא' ועד ת'. המשפחות שלנו עפו עליו. אל תוותרו על מישהו כזה. מוציאים כ"כ הרבה כסף ובסוף דברים מתפקששים תמיד, והוא היה שם כדי למזער התפקששויות ולהפוך את האירוע הזה למה שהוא היה. תודה ניר!
רב לחתונה
עמוס אליצור. דרך "צוהר" שהיו באמת אחלה לאורך כל הדרך. עמוס מקסים!! אני הייתי מאוד אנטי רבנות ודת, בן זוג שלי התעקש. עברנו כמה רבנים שלא הצלחתי להתחבר ועמוס פשוט מקסים ופשוט ובחירה שלנו מהלב.
לחתן
חליפת חתן: לנסקי. רמת גן. ערן עזר לנו מאוד! עשינו שם הכללל כולל תיקונים, נעליים, חגורה, גרביים... חוץ מתחתונים סגרנו שם הכל במחיר נוח ואיכות פצצה. יש לו כל צבע אפשרי עלי אדמות והוא עזר לנו מאוד.
שיר חופה: אריאל זילבר האחד והיחיד שהגיע לשיר לנו את שיר החופה + שיר שבירת כוס ועוד 2 שירים. עקב ההקדמה הוא גם לא יכול היה לשנות ולהגיע ביום שני במקום בחמישי, וכשהבין כמה התבאסנו עשה הכל כדי להגיע לשמח חתן כלה, והוא לגמרי שימח אותנו. המלצה אחרונה: אני עד הרגע האחרון הייתי סופר צינית לגבי כל האירוע הזה. הרגיש לי כמו תחפושת פורים אחת גדולה. בהתחלה, ראיתי בבחירת הספקים בחירה מושכלת בלבד, על אדם שצריך לבצע משהו באירוע חד פעמי. עם כל הטירוף והשינויים, ההמלצה שלי אליכן היא ללכת עם הלב! קיטש ככל שזה נשמע. אנחנו לא יודעות מה יוליד יום, מי ייכנס לבידוד מחר, עד הרגע האחרון כולל ה-כ-ל יכול להשתנות. בחרו בחירה מושכלת אבל עם הלב! לכו עם תחושת הבטן שלכן. חתימה טובה לכולן ורק בשמחות, אמן!!
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
לחתן