הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ורזיאל
החתונה של שיר ורזיאל
סתיו 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

התארסנו בתחילת תקופת הקורונה ולאחר התייעצויות עם זוגות שהתחתנו בתקופה הזו הגענו למסקנה שלא כדאי לסגור אולם וספקים שדורשים מקדמות (-כמובן שלא מצאנו כמעט שום מקום כזה) אחרי אין ספור תכנונים, ניסיונות והתרוצצויות שמעלינו עננת הסגר השני ירד לי הביטחון לגמרי וכבר לא האמנתי שזה באמת אפשרי לעשות חתונת קורונה מרגשת מוצלחת ובתקציב הגיוני. ואז נתקלתי בכמה פוסטים על חתונות מהממות שתוכננו תוך מספר ימים! ושכבר הבנו שמאסנו בניסיונות לקבוע תאריך שאולי בו נוכל להזמין יותר אנשים, יחד החלטנו ללכת על זה! מתחתנים מתי שמתאפשר! גם אם זה אומר להרים חתונה תוך שבוע ושתכלול בסך הכל 35 אנשים! וככה רזיאל ואני עם היציאה מהסגר השני קיבלנו החלטה שמתחתנים בדיוק בעוד שבוע! החלטה ספונטנית ומשוגעת! קפצנו למים למרות שלא היה לנו שום דבר ביד (אף ספק, לא חליפה/שמלה מוכנה, טבעת וכו..) וזה אכן קרה חתונה תוך שבוע ב28.10.20 במיקום הכי חלומי שיכולנו לחשוב עליו. ההמלצות הכי רותחות שלי מהחתונה הם שני אנשים שאני לגמרי מרגישה שזכינו בהם, הספקים היחידים שמההתחלה אמרתי שלא אתפשר על פחות ממושלם:

צילום סטילס

אל סוף פניתי עוד הרבה לפני שידענו מתי תתקיים החתונה, הצילומים שלו תפסו לי את העין מהשניה הראשונה ומהרגע הראשון בשיחת הטלפון הבנתי שאני מדברת עם איש מקצועי ומיומן וכמובן זורם וקליל אש. 4(!) ימים לפני החתונה התקשרתי אליו שוב ולמזלי הוא היה פנוי. אנחנו זוג קופצני וקצת משוגע ולמרות שלא נפגשנו לפני - ביום החתונה עצמו סוף התחבר לוייב שלנו בשניות,הוא זרם איתנו בכל רגע ובדרכו המיוחדת תיעד ותפס את הרגעים הכי יפים ומרגשים מהיום הזה, לא יכלתי לחלום ולבקש מישהו יותר טוב ומתאים ממנו.

צילום ועריכת וידאו

הגעתי לתומר דרך המלצות שלכן שחיפשתי צלם וידיאו במחיר שפוי. ראיתי את העבודות היפות שלו והרגשתי שזה מה שחיפשתי. בשיחה עם תומר הרגשתי שמבחינתו לוידיאו יש ערך גבוה לא פחות מלתמונות, שאני מדברת עם בן אדם שכל כך אוהב את העבודה שלו ושבשבילו כל זוג הוא עולם ומלואו! זאת בידיוק ההרגשה שגרמה לי לפנות אליו וגם איתו סגרנו 4 ימים לפני החתונה וזכינו בצלם ועורך וידיאו מקצועי, יצירתי,רגיש, עם עין חדה וחיוך כובש.

מקום לאירוע

עוד קצת קרידטים: מקום - חוף זמיר חיפה , פניתי לעיירת חיפה וקיבלנו אישור לקיים את החופה על החוף. שכרנו את המתחם של מסעדת קפה קפה על החוף (resort beach Cafe Cafe) שהעיצוב הנקי שלו התאים לנו במדויק לאוויריה הרגועה והבוהמית שרצינו שתשלב עם התפאורה הטבעית של הים. את הקייטרינג הזמנו בנפרד מקרוב משפחה שניאור פגוט שידענו גם מבלי לעשות טעימות והכנות מראש שהכל יעמוד כמו שצריך ויהיה מתוקתק ובמחיר מעולה!

שמלות כלה

שמלה - את השמלה קיבלתי במתנה ממישהי מדהימה אחת מחברות הקבוצה, רציתי לעשות בה כמה שינויים ואחרי הרבה תופרות של כן, לא ואולי.. התייאשתי והחלטתי לנסות למצוא שמלה מוכנה, הייתי בהרבה מקומות באחד הסטודיויים שמאוד ממולצים כאן חשבתי שמצאתי את מה שחיפשתי אבל נכוותי מאוד (אתן את שמו בפרטי),לפחות זה דווקא גרם לי לחזור לתוכנית המקורית ולמצוא תופרת שתגשים לי החלום. ואכן מצאתי חודש לפני, את הבדים קניתי בעצמי. השמלה (וההינומה) הייתה מוכנה יומיים לפני החתונה! והכל יצא לי במחיר מדהים בהתחשב בעובדה שעיצבתי אותה מחדש לגמרי.

איפור

איפור ושיער - עם מורן יש לי הכרות מוקדמת כך שמהרגע הראשון ידעתי שאהייה בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש, לא עשינו איפור ניסיון - מורן ידעה בדיוק איזה סגנון אני אוהבת יחמיא ויתאים לי ופשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות.

עציצי תבלין (מתנות לאורחים) - משתלת קיבוץ יגור מחיר נדיר ושירות אדיב!! רבנות תל אביב - שנינו באים מרקע דתי ועדיין לי היה הרצון לקיים את התהליך מול צוהר ולא מול הרבנות. בסוף החלטנו ללכת על הרבנות ואני כל כך שמחה לרשום פה שטעיתי בדעה שהייתה לי. היה לנו לכל אורך התהליך אנשים שירותיים, מקסימים שעשו לנו הכל בקלילות ובזרימה, גם את ההדרכת כלות עברתי אצל ענת יונגר מרבנות תל אביב - היה לי איתה מדהים ואפילו המשכתי לעוד כמה פגישות להעשרה מרוב שנהננתי מהזמן איתה. נעליים - ASOS (יש גם בלבן) עגילים - TopTen טופטן (יש שם מציאות ממליצה לבדוק). חופה - אבא שלי המוכשר והמדהים (חמסה) תכנן בנה והקים את החופה לגמרי בעצמו בבוקר החתונה! - לילה קודם הסברתי לו בערך איך אני רוצה שהחופה תראה ובבוקר הוא פשוט לקח את הוילונות מהסלון שלנו, השאיל עמודי במבוק מחבר, קנה כמה מנורות במקס סטוק, אסף את המקרמה המטורף הזה שקיבלנו בהשכרה מגמח מדהים ובנה את החופה הזו שללא ספק הייתה מסמר החתונה! זר כלה - פלוריסטה בוטיק פרחים חיפאי מדהימים ברמות ונתנו במחיר המעולה של הזר גם את הפרח התואם לחליפה של רזיאל! הזמנה - Canva אחותי השתמשה באתר חינמי לעיצוב נוח מאוד. אהובות הכל אפשרי ובכל תקציב שאתן רוצות. תזכרו שזה ערב אחד מתוך חיים שלמים!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור