הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אילת ויניב
החתונה של אילת ויניב
קיץ 2020
הפוסט של אילת, חברת הקבוצה הסודית:

לאור המצב הלא פשוט שכולנו נקלענו אליו היה חשוב לי לשתף אתכן בספקים המדהימים שהיו לצידנו לאור כל התקופה עד הרגע האחרון בו לא ידענו אם החתונה תתקיים או לא. התחתנו ב5.7.20 (היום האחרון לפני כניסתן לתוקף של ההגבלות החדשות). עד יום שישי בבוקר לא ידענו אם אנחנו מתחתנים ביום ראשון או לא ולא ידענו איך בשישי-שבת נוכל להקים חופה ואירוע ליום ראשון (חווינו הרבה לחץ וחוסר שינה בעקבות האי וודאות ) אך למזלנו הוחלט כי ההגבלות ייכנסו לתוקף רק לאחר האישור בכנסת שעבר רק ביום ראשון ונכנס לתוקף יום למחרת.

מקום לאירוע
צל החורש
+

גן אירועים מהמם!!! לא הפסקנו לקבל מחמאות כל האירוע על המקום והאוכל אבל הכי חשוב בתקופה הזאת האנשים!!! ההתנהלות שלנו הייתה מול Ziv Rabinovitch שהינו אחד הבעלים של הגן. ברגע האמת שלא ידענו האם האירוע בסוף יתקיים או לא זיו היה לצידנו ותמך בנו לאורך כל הדרך!!! דבר שממש אינו ברור מאליו בימים טרופים אלה!

צילום ועריכת וידאו

צלמים מוכשרים בטירוף ואנשים מדהימים שאוהבים את העבודה שלהם. במהלך הצילומים איתם לא ירד לנו החיוך מהפנים (עשינו עם שלום גם יום צילומי זוגיות ופרט לתמונות המהממות היה לנו ממש יום כיף וחווייתי) והתוצאות מדברות בעד עצמן!!!להפתעתי לא ראיתי כאן הרבה פוסטים עליהם מה שמאוד מפתיע! גם המחיר מאוד סביר לעומת צלמים רבים שפנינו אליהם.

איפור

במילה אחת מדהימה! הייתה לי פגישת ניסיון ומיד הרגשתי חיבור מיידי. סיון איפרה אותי איפור עדין ומחמיא ועשתה לי תסרוקת אסופה בדיוק כמו שרציתי. סיון עשתה גם איפור ושיער לאמא שלי ואחותי- כל הערב לא הפסקנו לקבל מחמאות!!!

Dj לחתונה

אמיר היה קשוב לבקשות שלנו לאורך כל הדרך (היה לנו קהל משולב של דתיים וחילונים)- רצינו שכל האורחים שלנו יוכלו להנות ולרקוד. אמיר ידע להקפיץ את הרחבה והאורחים רקדו ללא הפוגה עד לרגע הקפיצה לבריכה בסוף האירוע!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אילת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אילת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אילת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אילת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אילת
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
איפור
Dj לחתונה