הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ודניאל
החתונה של ספיר ודניאל
סתיו 2020
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חתונת קורונה אחרי הרבה דחיות וסימני שאלה, החלטנו להתחתן בחתונה קטנה ואינטימית ב-05.11, עם 35 אורחים בחצר הבית של ההורים. החלטנו לעשות את החתונה הכי מצומצמת שאפשר, בלי ריקודים ובלי קפסולות אלא רק האנשים הכי קרובים, בניסיון לשמור על הבריאות של האנשים שאנחנו אוהבים - ובתקווה לעשות מסיבה כשיתאפשר, אם עדיין נחליט שנרצה. אז כמה קרדיטים קצרים למי שזה יכול לעזור לה:

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

מתוך רצון לא להוציא הרים של כסף על שמלה, הגעתי לסטודיו של עינת המהממת. עינת הייתה סבלנית, עזרה בכל מה שיכלה, ויצאתי הכי מרוצה בעולם עם שמלה מושלמת של ענבל רביב במחיר סביר לחלוטין.

רב לחתונה

רונן לוביץ'. בתור מישהי שלא רצתה בכלל להתחתן ברבנות, ועשתה זאת מתוך כבוד לרצון של הבן זוג - אני מאושרת שרונן חיתן אותנו. מי שרוצה רב מקסים, ליברלי, שנותן לאימהות לשבת בחתימת הכתובה, לאישה להעניק טבעת, לא מתעקש על כיסוי, ועוד ועוד - רונן הוא לגמרי הכתובת. הוא עבר איתנו מדחייה לדחייה, והתעקש להיות איתנו ביום הזה מתוך רצון אמיתי לחתן אותנו וללוות אותנו מתחילת התהליך ועד סופו.

צילום ועריכת וידאו

אין מה להגיד על שיצו שלא נאמר. בחרנו אותם כשעוד חשבנו שתהיה חתונה גדולה באולם, ואיזה מזל שהחלטנו לא להתפשר גם באירוע קטן ואינטימי.

איפור

איפור שיער - אל הילה הגעתי דרך בת דודתי המהממת (Danny K. - Makeup artist) שלא יכלה לאפר אותי בעצמה בגלל אחת הדחיות. הילה הייתה הכי נעימה, מתוקה ונכונה לעשות כמה שינויים שרציתי כדי שארגיש הכי בנוח והכי עצמי (בתור בחורה שאף פעם לא מתאפרת). היא עשתה גם איפור שיער מדהימים לאמא שלי (בת 75).

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו
איפור