הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירן ואהרון
החתונה של שירן ואהרון
חורף 2020
הפוסט של שירן, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות, לאחר שתי דחיות של החתונה בעקבות הקורונה, החלטנו לארגן חתונה קטנה וספונטנית בשבוע וחייבת לציין שהסתדר לנו לטובה :) היינו אמורים להתחתן בערוגות בושם בחודש יוני 2020, דחינו לאוקטובר 2020 ובעקבות הסגר שהיה.. אמרנו נזרום ונארגן חתונה מתי שנראה שאפשרי. התחתנו ב- 11/12/2020 ויצא לנו יום שמשי ומהמם. חתונת שישי בוקר - צהריים. חייבת לומר שההתנהלות של מרבית הספקים שלנו שקבענו איתם עוד לפני הקורונה, הייתה מדהימה בכל התקופה הזאת.

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

ודבר אחרון והחשוב ביותר, שמלות כלה - אז את השמלות שלי כבר סגרתי לפני שנה שלמה (לאחר שהייתי בארבע סלונים שונים, לא הצלחתי להתחבר לאף שמלה), הגעתי אליהן והתאהבתי. וחייבת לציין שכל תקופת הקורונה, בסטודיו המושלם של טלי ומריאנה היה מענה, התחשבות ויחס אישי מדהים מצד טלי, מריאנה והתופרות שלהן.

Dj לחתונה

בראש ובראשונה, הדיג'יי האלוף שלנו שלא מוזכר פה הרבה וחבל Dj smiley - דיג׳יי סמיילי מתחתנים סינגל דראם. נפגשנו איתו לפני כשנה וגילינו אדם מדהים!, כל תקופת הקורונה בא לקראתנו וגם בחתונה הקטנה שעשינו עשה לנו הנחה והרים את כולם לרקוד. למרות שהיו לנו מעט אנשים ובקפסולות- דאג שהרחבה תמיד תהיה מלאה, קלע לקהל שלנו ברמה אחרת!

צילום סטילס

הצלם המטורףףף שלנו - שימי בר. מכירה אותו מחתונות של שתי חברות הכי טובות שלי, שהייתי מלווה. אז קודם כל הוא עושה אווירה מדהימה ביום החתונה, שזה הכי חשוב מבחינתי. גורם לצילומים להראות שלמות ופותח אותנו למצלמה. וגם בעלי התחבר אליו ישר - שזה היה מדהים.

רב לחתונה

היה אמור לחתן אותנו הרב חיים זמיר שמוזכר פה רבות, אז לאחר שהזזנו את התאריך הוא לא יכל בסוף, אבל היה חשוב לי לציין שהוא היה מדהים מההתחלה, אירח אותנו בביתו והתעניין ושאל שאלות כדי לספר קצת עלינו. בסוף לקחנו את הרב אריאל (דרך חיים זמיר) והוא היה מהמם, עשה לנו חופה מרגשת וקלילה, ולא ארוכה (שזה חשוב) חחח

איפור

כוכב המדהימה!!! מעבר לכך שהאיפור יצא שלמות, ולא זז למרות השמש שהייתה באותו יום, הייתי בטוחה שאני אבריק (עור שומני מה נעשה) - אבל לא. האיפור לא זז ויצא מושלם, עדין ויפה כמו שביקשתי. בנוסף, חשוב להדגיש שהבחורה הזאת מדהימה ועשתה לי אווירה מהממת באותו בוקר של החתונה.

עיצוב שיער

אודליה המהממת!! השיער יצאאא שלמותתתת ולא זז עד יום למחרת ! מעבר לכך שהמחיר הוגן ברמות, בחורה מקסימה ולבבית!!

מקום לאירוע

אז חיפשנו קצת באזור שאנחנו גרים בו, ומצאנו קייטרינג חלומי קייטרינג מגי ותולי - Meggi and Tuly, נפגשנו אתם והתאהבנו - במקום ובאנשים!! והפידבקים על האוכל היו מדהימים! רמה אחרת באמת!!!

שמלות כלה

את השמלה השנייה חברה טובה שלי הכינה לי, היא עדיין לא חזק בתחום, אבל מצפה לה עתיד מרהיב בוודאות. שני פדידה יש לה את הלב הכי רחב שתכירו.

את העיצוב עשינו בעצמנו אהרון בנה לנו חופה מהממת עם חברים שלו (עד ליום החתונה לא היה לי מושג איך היא הייתה נראית), ואני דאגתי לעיצוב של השולחנות וקבלת פנים. אז את האגרטלים והציוד שעל השולחנות השכרנו מחברת אביב אירועים, חשוב לציין שההתנהלות מולם הייתה מהממת, ומחיר פצצה. ואת זרי הפרחים, יום לפני החתונה אהרון קנה פרחים ממשתלת הפרחים בגבעת עדה (מחירים מעולים) ואני עשיתי את הזרים בקלות, ויצא מעבר לכל הציפיות. מצרפת לכן קצת תמונות בנות, לכל מי שיש שאלות - מוזמנות. שיהיה בהצלחה לכולן ולא לשכוח ליהנות גם מהתהליך והכי חשוב מהיום עצמו.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער
מקום לאירוע
שמלות כלה