הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל ופלג
החתונה של מיכל ופלג
סתיו 2020
הפוסט של מיכל, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכל היפות, מזל טוב לכולן! פוסט קרדיטים קצר לספקים המושלמים שלנו שאני באמת רוצה להמליץ עליהם כי הם היו תותחים אחד אחד. קצת רקע..בגדול תיכננו את החתונה בכמה ימים. הינו אמורים להתחתן באולם אירועים אבל הבנו שאין לדעת מה יוליד יום עם הקורונה באוויר אז החלטנו פשוט ללכת על זה ולעשות חתונה בבית של ההורים והתוצאה הייתה מדהימה!

הפקת אירועים

עיצוב - עשתה לנו עיצוב שזרם מפנים הבית אל הגינה, כולל את החופה והשולחנות. היא הוסיפה אלמנטים ותמונות שלנו ברחבי הגינה כך שזה יהיה הכי ייחודי ואישי שלנו. ההתנהלות היתה מדהימה, היא שאלה והתייעצה עד הפרט הכי קטן כדי שזה יתאים לציפיות שלנו.

צילום סטילס
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
+

גיל היה הצלם שלנו. כזה חברמן וזרמן. כל ההתנהלות הייתה כיפית. אמנם קיבלתי רק טיזר תמונות אבל כל תמונה יותר היסטרית מהשנייה. צירפתי פה תמונות שתראו בעצמכן.

שמלות כלה

ליהי הוד היתה המעצבת השנייה שהלכתי אליה. את השמלה קניתי האמת כשעוד חשבתי שיהיה לנו אירוע באולם עם 300 איש אבל לשמחתי היא גם התאימה לאווירת חתונת בית קלילה. ממש היתי מרוצה מההתנהלות מולן.

קייטרינג ושירותי בר

מלך. את מיקי הכרנו דרך ענבל המעצבת (הם עשו כמה אירועים ביחד בעבר ובעצם היא המליצה עליו), פגשנו אותו 3 ימים לפני האירוע והוא בנה לנו תפריט שהתאים בול לשישי צהריים. מיקי הביא צוות שלם, בר אלכוהול, מלצרים, מנהל אירוע, סכום, כוסות, מפות (תאמינו לי יש מלא דברים שאנחנו לוקחות כמובן מאליו, אבל בחתונת בית צריך לוודא שהדברים האלה מטופלים וקבלו טיפ ממני- אם יש ספק שיכול להביא ציוד נלווה תיקחו במקום לפצל את האירוע למלא ספקים נפרדים). מעבר לזה, היה לנו קריסס ביום לפני החתונה (הגינה הוצפה) ומיקי בשביל 'האווירה הטובה' הוסיף לנו עוד 2 מנות לתפריט וגם הרחיב את מגוון האלכוהול. באמת שלא יכולנו לבקש יותר טוב מזה.

אטרקציות

זאת ההמלצה הכי מהלב. אני לא רציתי מגנטים אבל בעלי אמר שזה נחוץ וכמה שהוא צדק, אבל מעבר לזה אני חייבת להגיד לכן כמה שפיני מקסים. אני בכלל לא הסתכלתי על עבודות שלו, רק רציתי לסגור מישהו. הוא צילם תמונות טבעיות מהממות ואיכות התמונות ממש גבוהה. בטעות הוא לקח את התמונות שלנו אז יום אחרי האירוע הוא נסע להביא לנו והופתענו לראות כמה מגנטים הוא הוסיף. עכשיו יש לנו בסביבות ה300 מגנטים + בלוקים + מגנטים מוגדלים. והדבר הכי חשוב שאני רוצה לציין זה שיש לו 'מחירי קורונה' ותאמינו לי שתהיו בשוק.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

אלי מתנה. בתכלס אלי היה הספק הראשון שסגרנו. רציתי חתונה באווירת פאנג'ויה ואכן קיבלתי אווירת פאנג'ויה. הוא יודע לקרוא את הקהל כמו מלך. באמת שאין לי מילים להוסיף פרט לזה שהוא אלוף האלופים והיה פשוט מטורף בזכותו.

כמה טיפים כללים שאני רוצה לתת לכן- 1. לא לקחנו מנהל אירוע. עשינו את הכל לבד והאמת שזה עלה מעבר לציפיותינו. אני לא אשקר, היו משברים כי זה המון סטרס אבל במבט לאחור זה היה כלכך שווה את זה. תחושת הסיפוק של 'אנחנו עשינו את כל זה' שווה יותר מכל סכום לדעתי. 2. את רוב הספקים פגשנו בזום וקצת חששתי מזה, אבל אם יש לכן קליק עם הספק זה אומר הכל. תסמכו על האינסטינקטים שלכן.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיכל
צילום: גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography+
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
114 ממליצים
צילום סטילס
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
צילום סטילס
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
Dj לחתונה