הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אדווה ואילון
החתונה של אדווה ואילון
סתיו 2020
הפוסט של אדווה, חברת הקבוצה הסודית:

בדיוק היום ארבעה שבועות מהחתונה של אילון ושלי, ואחרי שתי דחיות - אחת מאוגוסט ואחת מה6.11 (באולמי "דוריה"), ואחרי 11 חודשי אירוסין, התחתנו ב- 13.11.2020 בגינה בבית בקיסריה. חתונת שישי צהריים, שהפכה להיות כזו (בשישי) אחרי הדחיה הראשונה, *ויום* זה הכי אנייי ומאוד שמחה שהסתדר ככה, וגם לדעתי הכי מתאים לחתונה קטנה. אז חתונה קטנה, קורונה.. לשאלות ההמונים - "מבאס?!" אז בחודשים שקדמו לחתונה בטח שהתבאסתי, אבל בעיקר מאי הידיעה ותחושת חוסר הוודאות.. בסמוך לחתונה כן היה קשה לצמצם את המוזמנים.ות (אשכרה ל37! לא רצינו להסתבך ולסבך אורחים עם ההנחיות) אבל בראש כבר הייתי לגמרי סבבה עם זה שחתונה גדולה כמו כולם - לא תהיה, וצריך לעשות את הסוויץ', ואין ספק שיש בזה משהו מאוד מיוחד. הבנו שזו פשוט המציאות שלנו עכשיו, ואם רוצים להתחתן, אז עושים את זה וכבר מאוד רצינו, וגם מאוד לא רצינו עוד חודשים של אי וודאות, זה מתיש.. ולדעתי גם לא שווה את זה. אז אני לא חושבת שיש נוסחה לחתונה טובה או מה הכי טוב, אבל האמת שנהנתי בטירוף! ידעתי שתהיה לנו חתונה מהממת ומרגשת אבל לא תיארתי לעצמי שיהיה לי כזה כייףףףף! אנרגיות מטורפות!! (ועוד בלי דיג'ייי) יום שישי בצהריים, מלא שמש שיצאה לכבודנו אחרי שבוע גשום, ואנשים שאני הכי אוהבת! ושבאמת הכי רוצים ושמחים להיות איתנו שם. אז המטרה שלשמה התכנסנו... הקרדיטים:

צילום סטילס
Your Story
+

your_story_wedd באינסטגרם שי הוא חבר של הבן זוג שלי, אבל זה קטע כי אשכרה הכרתי את השם שלו לפני שהכרתי את אילון, ומבלי שהייתי בעולם החתונות בכלל. הוא מאוד ענייני, לא מתפלסף, משרה אווירה טובה וקלילה, והוא לגמרי יודע לעשות את העבודה! התמונות מהממות (והגיעו אחרי 3 שבועות). *צלם וידאו - שי חיבר אותו אלינו, במחיר סביר מאוד שתקצבנו לזה (יום לפני), כי החלטנו לקחת צילום וידאו רק לחופה. את הסרטונים של הריקודים (שזה ריקודים רק של הקבוצה המצומצמת של החברים כמובן) דאגו לצלם החברות שלי :)

שמלות כלה

זה קטע, כי לא נתקלתי בחצי מילה רעה עליה בשום מקום, והשם שלה עולה הרבה! אז זה דיי מדהים, וזה כי מוצדק שיש. היא אדם מהמם, נעימה קשובה, אמיתית (!), דעה כל-כך מקצועית על מה מתאים לי ומה לא.. וגם באה לקראתי במחיר (היא במבצעים לקורונה, כדאי!) בחיי שרק להיות אצלה בסטודיו זו חוויה.. וגם אופיר שעובדת אצלה וגליה התופרת עוזרות לזה מאוד. אני בעלת חזה גדול וזה היה חתיכת ענייןןןן, לא האמנתי שתהיה שמלה שאוכל ללבוש ללא חזיה, וזה קרה! והיא הייתה מהממממת וגם נוחה מאוד. ההמלצה הכי חמה שלי מהחתונה, באחריות.

איפור

מאפרת ומסרקת - קמתי ב6 בבוקר לחיוכים, צחוקים, אווירה נעימה, עדינות, פשוט כיף! היא אחת מהמאפרות מסרקות הטובות ביותר שנתקלתי בהן כשחיפשתי.. (היא ואחותה ענבל בנצור) היא עשתה אותי כמו פיה! בדיוק כמו שרציתי! השיער היה מושלם ברמות, והאיפור מהמם והתאים לי בול.

הפקת אירועים

הפקת חתונה והשכרת ציוד - הם היו על שולחנות כיסאות, חופה, מלצרים, ארגון המקום, אוכל, בקיצור הכל. אני מהתחלה רציתי שמשהו או מישהו יסגרו את הכל, לא לי ולא לבן זוג שלי יש סבלנות לזה, אז כשהבנתי שאמון הפקות (שאני מכירה מהעבודה שלי בעיריית ירושלים) עושים גם וגם! הייתי בעננים. הם הפכו גינה ירוקה, קטנה ויחסית פשוטה לגן אירועים. שירותיים, אדיבים, נעימים ופשוט גורמים לדברים לקרות, בתחושה שהכל בקלות ובכיף, גם כשהתאריך זז איזה 5 פעמים ביומיים.. הדס שליוותה אותנו הייתה פשוט חברה

תכשיטים ואקססוריז

ממש שבוע לפני הזמנתי, עגילי פנינה קלאסיים מהממים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מושלם. לא הייתי בטוחה אם אקח או לא, ואז קצת לפני, חברה שהיא שוזרת בעצמה שפשוט גרה בצפון Tzlil Hiki שלחה לי דרך שוזרת אחרת - נעמה אלטלף: באינסטוש - Naama.simple.flowers נעליים - ריפבליק. מחירים הוגנים, יפהפיות ונוחות!

Dj לחתונה
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI
+

שהייתה מהממת, מלאה באנרגיות, וסופר חיובית. בסוף ביטלנו אותה בגלל ההנחיות, והיא כמובן החזירה את המקדמה בקלות ומהירות. ואני שקדתי על פלייליסטים בספוטיפיי, מוזמנות לבקש. *מסיבת רווקות - מסיבת רווקות *אחרי* החתונה, גם בשביל לא להלחיץ את חברות שלי בהתראה יחסית קצרה, וגם לא להסתכן בבידוד (כשיש גם חינה) זה היה בית של אחת החברות, עם אוכל טעים על ידי שף פרטי בשם ליאור, וסטנדאפיסטית הורסת מצחוק וסופר כיפית נועה מנור - Noa Manor מומלצת בחום!!!

רב לחתונה

זה היה סיפור בשבילי, כי להתחתן ברבנות היה סיפור בשבילי, יהדות ודת חשובה לי, אבל רבנות והשובינזם שקיים שם בדיוק להיפך!!! בסוף התפשרתי מכל מיני סיבות, וכמובן שאם כבר, אז צהר - אז אחרי חיפושים רבים של מי שיאפשר לי להיות בלי הינומה על הפנים בחופה (ואת שאר הדברים היותר ברורים מאליהם היום: טבעת לבן זוג מבלי לציין שזה לא חלק מהטקס ובלה בלה, אלא ממש קצת אחרי שהוא נותן לי, להיות נוכחת בכתובה וכמובן בלי השיט של כיסוי כתפיים) הנבחר: ;) שחר לוי בהתחלה סגרנו עם יאיר אראלי שהיה קסם מהלך וענה על אותם דברים, ואחרי שלא יכל בתאריך החדש, קישר אותנו אליו. בלי חמשירים, בלי "שואו", בלי פינפונים, ובלי דברי תורה לא רלוונטיים, דיבר דברי טעם! על זוגיות ואהבה, ו10 דק חופה! זה היה מדויק.

ואחרי כל זה, אני אסיים בקלישאה... ולא יודעת אם יש לכן מה לעשות עם זה, אבל זה פשוט נכון - זה עובר מההררררר! אז אם ההכנות והארגונים מעייפים, במיוחד בתקופה המשוגעת הזאת, זה ממש מובן, לפחות בחתונה - תשחררו הכל ותהנו - להתחתן זה דבר כל-כך כיייףףףףף לעשות! השיר חופה שלנו היה "שרק תחייך" של יובל דיין, שהיא כבר מזמן מככבת בפליילסט שלנו.. השיר הזה מדבר לזוגות קורונה ואלינו דיבר בול! מזכיר את הדברים החשובים באמת - להתחתן עם זה שאת אוהבת

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
צילום: Your Story
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Your Story+
Your Story
39 ממליצים
צילום סטילס
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI+
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI
22 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
הפקת אירועים
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
רב לחתונה