הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה ומאור
החתונה של דנה ומאור
קיץ 2021
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט המלצות** מזהירה שצפויה חפירה, אבל חייבת להמליץ על הספקים המדהימים שלנו שהיינו כל כך מרוצים מהם. 

 

מקום לאירוע

אני ומאור התארסנו בסוף אוגוסט 2020 והתחתנו ב9.6.21, למזלנו התחתנו בתאריך שתכננו בלי דחיות וכדומה בגני כנען. מבחינת הגן, מעבר לזה שהגן מהמם, האוכל טעים והמחיר שלו ממש סביר ביחס לאופציות האחרות בסגנון, היחס של הגן לאורך הדרך היה מדהים. כשסגרנו את התאריך הקורונה הייתה בשיאה והם באו לקראתנו כמעט בכל דבר, והתחושה שיש עם מי לדבר הייתה שיקול משמעותי עבורנו. דרך הגן גם לקחנו את סימה המעצבת של הגן ושירותי בר מורחבים דרך אלעד, החלטות שגם יצאו לנו הכי משתלמות וגם חסכו לנו כאב ראש.

צילום סטילס
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
+

במילה אחת וואו! אל גיל ורון הגענו דרך חברים טובים ועל אף הציפיות הגבוהות, הם רק התעלו עליהן. גיל ליווה אותנו, היה מצחיק, זורם ועשה אווירה הכי כיפית שעושה את כל הסיטואציה נוחה גם לחתנים שפחות אוהבים להצטלם. מעבר לזה התמונות יצאו מדהים, אותנטיות ולא מתאמצות. במהלך האירוע הגיע צלם נוסף בועז, שגם הוא היה מקסים ומקצועי ואפילו נשאר מעבר לשעות שסגרנו מראש.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

איתי יצחקי. שלמות אין מה להגיד יותר. מעבר לזה שאיתי נשמה ענקית ונסיך ברמות על, לא סתם יש לו שם של די.ג'יי מטורף, הוא יודע לקרוא את הקהל ואת הסיטואציה והוא באמת העיף לנו את הרחבה באוויר! עד עכשיו חברים מדברים איתי על המוזיקה בחתונה. אני חששתי שבגלל שהתחתנו ברביעי המסיבה תיגמר מוקדם ושנינו אוהבים מסיבות, ובזכות איתי רקדנו עד 3 בלילה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

קארין המהממת והמוכשרת!!! וואו קארין עיצבה לנו הזמנה לחתונה בדיוק כמו שרציתי, מצאתי תמונה בגוגל ושלחתי לה והיא עשתה הכל. מעבר לזה, היא עיצבה לנו את כל המיתוג לחתונה, שלטים לכל העמדות, פתקים לעציצים, מדבקות לשקיות ממתקים והכל יצא מהמם ברמות, שלא לדבר על זה ששיגעתי אותה וכל פעם נזכרתי בעוד משהו והיא הייתה הכי קשובה ויעילה שיש.

שמלות כלה
דוד חצבני
+

את שמלת הכלה המהממת שלי קניתי אצל דוד חצבני השמלות שלו הורסות אחת אחת ואיכותיות והיחס מדהים. אני קניתי אצלו שמלה כמו שהיא ותיקונים עשיתי אצל תופרת מקסימה, זולה וסופר מקצועית ברמת גן בשם סבטלנה (0507168061).

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

לוק שני - קניתי אוברול מושלם של ליהי הוד בחנות ReBride שמלות כלה עם נסיון -קבוצה סגורה של עינת ספרא ביפו. וואו עינת מהממת. יש לה מלא שמלות יפות גם ללוק ראשון, היא סבלנית, קשובה ומקצועית.

תכשיטים ואקססוריז

עגילים וצמיד מהממים וגם השירות האישי שדנה נותנת מהמם.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

ברמת גן - מחירים מעולים, חליפות מהממות ואחלה שירות. מגיעות כולל הכל- חגורה, נעליים וכו'.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

התלבטתי מאוד אם לקחת ניהול אירוע חיצוני או שמדובר בביזבוז כסף. ואני חייבת להגיד שזו בין ההחלטות הכי טובות שעשיתי בחתונה, ואני ממליצה לכל מי שהיא קונטרול פריק לקחת מנהלת אירוע. את האירוע שלנו ניהלה מאי ממתחתנים בראש שקט והיא הייתה פשוט מדהימה, אין מילים. כל החודש לפני החתונה שיגעתי אותה איך אני רוצה שהחתונה תראה, היא הייתה סופר קשובה ובאמת דאגה לזה שהאירוע יתקתק, הציבה לי עמדות DIY שהכנתי ובאמת שבזכותה הצלחתי באמת לשחרר ולהנות כמו שצריך. מעבר לזה, היא גם חסכה לנו כסף בחלק של ההושבה שאליו הגיע גם ניר המדהים ממתחתנים בראש שקט. אז לכל המתלבטות בעייני ממש מומלץ!

אטרקציות

יוני היה ממש כמו עוד צלם בחתונה! בתחילת החתונה הוא עשה לי ולמאור תמונות זוגיות שיצאו פשוט הורסות ולא נופלות מאף צלם סטילס. הוא הוציא ים מגנטים באמת מדהימים ובסוף החתונה הביא לנו כבר בדיסק און קי את כל התמונות, ושבוע אחרי החתונה גם פינק אותנו באינסטבלוקים שהוא שלח הביתה.

איפור

אמאלה ואבאלה!! וואו כמה אכלתי סרט את מי לבחור וזו הייתה בחירה פשוט מושלמת. למי שלא מכירה את שי הוא מעצב שיער ומאפר בהפקות אופנה הכי גדולות בעולם ובאמת שיש לו ידיי זהב. הוא הגיע עם האסיסטנט שלו דור קלדרון שליווה אותי גם לאולם, שהיה מהמם ומוכשר בטירוף בפנייי עצמו. ושניהם היו הכי חמודים בעולם ובווייב טוב, הרימו את האווירה בבוקר התארגנות וגרמו לאמא שלי ולי להרגיש הכי יפות בעולם, הרבה יותר ממה שדמיינתי. אני גם אגיד שזה היה מושלם שאותו ספק עשה איפור ושיער, זה גם חוסך התעסקות וגם זה מישהו שרואה את התמונה הכוללת.

צילום סטילס

אל אורן הגענו דרך גיל, אגיד שעוד לא קיבלנו את הסרטונים אבל אפילו לפניהם אני יכולה להמליץ עליו מכל הלב! אורן היה מקסים ונסיך, והוא וגיל (הצלם סטילס) חברים וביחד עשו הכי אווירה. מעבר לזה, הוא הביא רחפן והשקיע בנו ממש וגם לקח מחיר סביר ביחס להצעות שקיבלנו.

רב לחתונה

יאיר אריאלי - שנינו חילונים לגמרי והחתונה ברבנות הייתה קצת עניין מורכב ועשינו את זה בשביל המשפחה של בן הזוג. יאיר היה מקסים לאורך הדרך, הבין את הראש שלנו והנגיש לנו את הטקס. נתן לי להעניק טבעת ולברך, לקחת טבעת עם יהלומים ובלי כיסוי כתפיים או משהו כזה.

מעצבי טבעות

 יש לי רגליים בעייתיות והייתי בכל החנויות בארץ בערך. בסוף קניתי את הסנדלים של ביוּשוּ - נעלי ריקוד כלה וערב בדיזינגוף. אמנם עולות קצת יותר, אבל הסנדלים הכי נוחות בעולם, לא הרגשתי את העקבים בכלל. המוכרת בחנות הייתה מדהימה ועזרה ממש. החלפתי סנדלים רק כי רציתי שטוח ללוק השני אבל הרגליים לא כאבו אפילו טיפה. סנדלים שטוחות מנצנצות קניתי באלדו.

אטרקציות

רבות לפני כבר כתבו עליו אבל וואו, עופר הרבה יותר מסתם נהג. הוא עשה לנו את ההסעה מתל אביב וסידר לנו גם אחלה נהג להסעה מירושלים. חילק ממתקים בדרך לחתונה ומים בחזור, הוריד במלא נקודות איסוף ומעבר לזה צילם סרטונים שלנו לכל אורך החתונה ושלח לנו בסוף.

קייטרינג ושירותי בר

עוגת חתונה ומארז עוגיות לבוקר התארגנות - עמית המהממת עשתה לי גם מארז התארגנות מושקע, גם עוגיות לעמדת ממתקים שעשיתי וגם עוגת חתונה הורסת, הכל במחירים טובים וגם טעים.

*טבעות נישואין - רציתי טבעת אינטרניטי עם יהלומים ובזכות חברה הגעתי ל Koldiam שיושב ליד הבורסה ברמת גן וברור לי שמעכשיו אקנה רק שם יהלומים. הטבעת יצאה מהממת ובמחיר הכי טוב שמצאתי והשירות היה אישי ומקסים.

 

*קיר דונאטס  - מאיולה (מאיה - 0547747484) - הגעתי אליה דרך המלצות פה בקבוצה. האורחים עפו על הקיר, הדונאטסים היו טריים וטעימים והקיר היה מהמם וגם מאיה.
 

*עמדות DIY- העיצוב היה לי חשוב ונהנתי מהארגון אז הוספתי בעצמי כל מיני עמדות .
בכניסה לגן עשינו עמדה עם אלבום ברכות, מדבקות, עטים, טושים וכדומה עם מצלמות פולארויד. ועשינו גם שלט עם תמונות.
 

*עמדת ממתקים - אחרי שראיתי בקבוצה שמישהי עשתה עמדה כזו, עשינו עמדה עם מלא ממתקים וחטיפים ושקיות חומות כאלה שכל אחד לוקח לעצמו. (מצרפת שתי תמונות להשראה אבל הן מפלאפון ולא של הצלמים)

*עמדת הפיצו אהבה בחופה - עם צהלולים וזיקוקים.
עמדות התרעננות בשירותים (צירפתי תמונה מהפלאפון לא של הצלמים).
עציצי תבלין ומגנטים מעץ ועוד..
חוץ מזה זוהרים לרחבה וקשקושים הזמנו חלק מהאתרים הולה וקניון האירועים וחלק קנינו באזור שוק לוינסקי.

 

טיפים אחרונים:

כמו שחפרו כאן לשחרר ולהנות! זה באמת יום מדהים ומרגש שעובר כל כך מהר.

דבר שני, לי כן היו כמה דברים קטנים בעמדות שעשיתי שלא ראו, אז הייתי ממליצה לשלוח גם לחברות טובות את כל הפריטי עיצוב שיהיו גם על זה.

ודבר אחרון, בעייני חובה ליסוע למלון או משהו בימים אחרי, גם אם ירח הדבש רחוק, כדי לעכל ולהיות ביחד בהתרגשות. אנחנו אחרי החתונה חזרנו הביתה,
מה שגם היה ממש טוב לדעתי, בבוקר הסדרנו את הצ'קים ואז נסענו לשלושה ימים לכרמים שהיה מושלם. 

אה וגם להתכונן לזה שאחרי תהיה טיפה ריקנות וזה הגיוני וטבעי.

זהו סליחה על החפירה ומזל טוב לכולן! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
צילום: גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography+
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
114 ממליצים
צילום סטילס
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה
מעצבי טבעות
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר