הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גילי וטימי
החתונה של גילי וטימי
סתיו 2020
הפוסט של גילי, חברת הקבוצה הסודית:

ודשיים אחרי שהוא הציע וחודש אחרי שבאמת החלטנו על קיום החתונה, התחתנו. אז למרות הכאבים הקשים בעקבות תאונת דרכים שקרתה לי שבוע לפני, החלטנו לא לחכות, מי יודע מה יוליד יום.. ואם יש משהו שהקורונה חידדה זה שהחיים דינאמיים ואפילו אנחנו היינו צריכים להקדים ביום, יום לפני!! תאריך מקורי יום שישי ה- 20.11.2020 אבל סופה איימה על התכניות שלנו ובשבע בערב של יום רביעי מצאנו את עצמנו מתקשרים לספקים המדהימים שמבינים שבימים האלה חייבים להיות גמישים והם הסכימו להגיע למחרת, ב19.11.2020. מיקום: תמרת בעמק יזרעאל שבצפון, החופה במצפור בישוב והאירוע עצמו בבית של ההורים שלי. היינו 18 אנשים. אז הנה הם, הצוות המדהים שלנו:

שמלות כלה
כלה קלה
+

מהרגע שאני ואמא שלי נכנסו לסטודיו הרגשנו תחושה טובה. המקום מזמין, הבנות לירון ואלכס רגישות וקשובות ונותנות את היחס המגיע לבחורה במעמד הקסום הזה של להיות כלה. השמלה ישבה עליי כאילו תפרו לי אותה בהזמנה אישית מלבד תיקוני אורך. תיקוני אורך של השמלה: אירנה התופרת שבמגדל העמק. אישה מקסימה, אדיבה ונפלאה! ממליצה עליה בחום!! 0546228771

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

יוגב המדהים ידע בדיוק מה יתאים והמליץ על ווסט בצבע כחול כהה. הבד היה לו נעים וגמיש, היה לו נוח כל האירוע והוא אפילו רוצה לקנות עוד מכנסיים של אותה גזרה. הנעליים מיוחדות ונוחות! זה ממש סגר לנו פינה לקנות שם את הכל ויוגב היה הכי אדיב ונחמד. ממליצה בחום.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

צילום ועריכת וידאו

כבר מהשיחה הראשונה רונן הבין את הראש שלנו. גם רונן היה סופר גמיש וזרם איתנו כשהקדמנו את כל האירוע בשנייה האחרונה. אמנם אין לנו עדיין את התוצר הסופי, אבל רונן היה סופר מקצועי ואחלה בן אדם.

איפור

אז כמו שאמרתי, כולם היו מדהימים וזרמו איתנו על השינוי בשנייה האחרונה ולילך יצאה מלכה. היא בדיוק הגיעה לערב כיף עם אחיות שלה במרכז כשהתקשרתי אליה והסברתי לה על השינוי שאנחנו עושים. היא אמרה שתנסה להגיע כמה שיותר מוקדם למחרת בבוקר ובדיעבד מסתבר שהיא יצאה ב00:00 בלילה כדי להגיע ב8:30 במקום ב10:00. היא הייתה מקסימה, רגועה והכילה את כל הלחץ והקשקושים שלי. התוצאה הייתה איפור ושיער עדינים, אלגנטים וקלאסיים. תודה לך יקירה!

צילום סטילס

אורן היה קול, זרם איתנו והכי אח שבעולם והתמונות יצאו מרגשות, כייפיות, אומנותיות והכי חשוב אמיתיות. הוא ידע מתי לפקס אותנו, לביים מעט כשצריך ולהסתובב בינינו בלי שנרגיש. אישתו האלופה יצרה איתי קשר בעקבות פוסט שרשמתי בקבוצה וחיברה בינינו. תודה לך Yarden Nadam. את התמונות קיבלנו כמה ימים אחרי החתונה והן מקצועיות בטירוף וברמה גבוהה!

רב לחתונה

הרב גבי דגן או כמו שנקרא בכינויו "רבי גבי" מהתנועה הרפורמית. במסגרת לוח הזמנים הצפוף שלנו והכאוס שהיינו בו, ברגע שנפגשנו עם רבי גבי הדברים התחילו להסתדר. הוא ליווה אותנו לאורך כל התהליך, הרגיע אותנו והכווין. היה לנו חשוב שיהיה טקס מסורתי-מודרני ובדיוק כך היה! הטקס היה מרגש, הוא שילב את המשפחות שלנו גם בטקס וגם בחתימה על הכתובה בצורה כל כך יצירתית ומיוחדת. ממליצה עליו מכל הלב. נעליים: אלדו, במחיר הכי מצחיק! והכי נוחות! על הציפורניים: אולגה ידגורוב Olga Yadgarov. בגלל שהייתי בדיוק אחרי תאונת דרכים היה לי מאוד קשה לשבת, אולגה עשתה הכל כדי שיהיה לי נוח, הייתה סבלנית, הבינה שאני במתח ועזרה לי לבחור צבע בלי לחץ והייתה באופן כללי אדיבה ומרגיעה. טבעות: גיספן המהמם במתחם הבורסה רמת גן. Gispan Jewelry על הזום: אנחנו. גם אני כמו רבות, התלבטתי אם לקחת מישהו שיהיה על הזום, אבל תאמינו לי שזה מיותר, תאצילו סמכויות ותחלקו תפקידים. קישוט ועיצוב הבית: כל מי שרצה לקחת חלק עזר, חברות, אחות וכו'.. זרמתי עם זה! קנינו המון אביזרים במקס סטוקים למיניהם ויצא מושלם. שף פרטי: אורן שף גלילי (אינסטגרם Oren Nahmana). אורן לא יכל להקדים ביום, לכן החלטנו לפרק את האירוע לחופה וביום השני סעודת חתונה! היה מושלם וטעים, ממליצה עליו בשמחה!

לפני סיום אני חייבת לומר כמה מילים. התלבטנו מאוד אם לחכות עם החתונה, הרי אנחנו רוצים לחגוג ולרקוד עם כל החברים והמשפחה המורחבת. אבל הבנו שאנחנו לא רוצים להיכנס ללופ הזה של דחיות ושינויים, הסתכלנו על התמונה הגדולה והבנו שתמיד נוכל להרים מסיבת חתונה ברגע שיתאפשר, אבל כרגע אי אפשר לדעת מתי דבר כזה יקרה. בסופו של דבר חגגנו את הזוגיות והאהבה שלנו עם המשפחה הקרובה והיה לנו אינטימי ומרגש בטירוף. והכי חשוב, אל תתנו לאנשים לגרום לכן להרגיש לא נעים ורגשות אשם (כן מוזמן, לא מוזמן...), אנשים שאוהבים אתכן באמת, לא יתחשבנו איתכן ויבינו את הצורך בגמישות והבנה בתקופה האקסטרה מורכבת הזאת. מזל טוב לכולן ותודה לקבוצה המדהימה הזאת!!!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
לחתן
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה