הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ודניאל
החתונה של רעות ודניאל
סתיו 2020
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

דניאל ואני התחתנו ב20.10 בשמורה שמשקיפה על הים בהרצליה (בסגנון גן לאומי אפולוניה - רק לא מסודר ומפוקח) בחופת שקיעה מצומצמת ולאחר מכן ארוחת ערב בחצר של ההורים. התכנון המקורי היה בתאריך אחר ובגן אירועים - אבל לקורונה היו תכנית משלה וזה לא קרה... לנו הייתה חוויה מרגשת ואינטימית ובדיעבד אנחנו מבינים שזה בדיוק מה שהתאים לנו, והקורונה נתנה לנו הזדמנות לעשות משהו שלא היינו חושבים עליו. את החתונה אירגנו בשבוע ללא מפיק עם ספקים מדהימים שגם אותם סגרנו באותו שבוע כי כל הספקים מהתאריך המקורי לא היו פנויים.

רב לחתונה

אייל ימין- ההמלצה הכי גדולה שלי! בן אדם מדהים, קשוב ופתוח. הוא עזר לנו לאורך כל התהליך מול הרבנות, הכין אותנו לטקס, אמר לי לקדש את דניאל ולשים לו טבעת גם בלי שביקשתי.

איפור

איפור שיער - ללא פגישת ניסיון, ישר הבינה מה מתאים לי, מקסימה עם אנרגיה כייפית!

שמלות כלה
כלה קלה
+

שמלה - החנות הראשונה והאחרונה שהייתי. השמלה הייתה נוחה בטירוף, הבנות בחנות מקסימות ועוזרת. הייתי צריכה תיקונים קטנים שעשיתי דרך תופרת שהן הפנו אותי אליה, קוראים לה מרינה והיא מהרצליה.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

צילום ועריכת וידאו

חוות הדעת שלך:

הפקת אירועים

חופה + שולחן חופה + כוס שבירה - מחירים הוגנים מאוד למי שלא צריך הובלה.. המחסן שלהם נמצא בעמק חפר.

הופעות חיות

נגנים - כדי להגיע לחופה נדרשה הליכה של כרבע שעה בשטח. ליוו אותנו כליזמרים שהוסיפו ושינו לגמרי את האווירה, רקדנו וצעדנו כל הדרך בכיף לצד הניגונים שלהם. אחרי החופה תכננו לשים פלייליסט אבל לא היה צריך כי הם המשיכו לנגן והיו הרבה יותר נעימים מכל פלייליסט שהיינו שמים.

קייטרינג ושירותי בר

נשנושים ושתיה - הם הביאו מאפים, קינוחים, שולחנות ואנשי צוות שיתפעלו ויסדרו הכל. אחרי החופה המשכנו לארוחת ערב אצל ההורים בחצר. שם כבר היו אנשי צוות מהקייטרינג קייטרינג לא רגיל שדאגו להכל בלי שאף אחד היה בבית. אוכל טעים ומושקע, אנשי צוות מקסימים ואחראים. סגרנו דרכם גם שולחנות, כיסאות, מפות, סכום וכוסות. אנחנו הבאנו מים, יין ובירות.

המשפחה עשתה הפתעה והביאה לנו גם סטנד אפ קצר של אורי ברויר - היה מצחיק ורעיון מצוין לאחרי הארוחה כשאין ריקודים.. חלק מהתמונות שהעלתי צילמה גם בפלאפון דודה שלי שהיא צלמת על צילום בנייד מתחת לאף בהצלחה לכולן!! מאחלת לכולם הרבה אושר, אהבה וימים יותר בריאים :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
מומנטוס | Momentos+
מומנטוס | Momentos
49 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
רב לחתונה
איפור
שמלות כלה
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
הפקת אירועים
הופעות חיות
קייטרינג ושירותי בר