הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליטל ונדב
החתונה של ליטל ונדב
סתיו 2020
הפוסט של ליטל, חברת הקבוצה הסודית:

הצלחנו לממש את אהבתנו ביום קסום אחד. אני ונדבי שלי היינו אמורים להתחתן בגן אירועים מדהים במרכז עם 550 מוזמנים. אז נכון שהמצב לא פעל לטובתינו אבל לקחנו החלטה לא לדחות יותר מידי ותוך שבוע וחצי סגרנו את המקום החלופי שלנו. את אלון הבעלים של מלון אינדיגו ברמת גן מצאתי מהמלצות של בנות כאן בקבוצה. מהרגע הראשון היה חיבור והכל תיקתק בצורה מופתית. החלטנו לקיים את האירוע ב2 קפסולות כאשר כל קפסולה היא 40 איש בשעות נפרדות לחלוטין. הספקים שלנו.. אין לי מילים את כולם בחרתי בפינצטה כבר לפני כמעט שנה. בהחלט ממליצה ואשמח גם לפרט למי שתרצה בפרטי.

מקום לאירוע

לוקיישן - rooftop של מלון אינדיגו ברמת גן Host Rooftop המקום הרגיש כמו מנהטן! האוכל שייך למסעדת שף יפנית (קמאקורה) של הבעלים. הכל היה בטוב טעם ועשינו הטעמות לתפריט כך שלכולם יהיה מה לאכול. קיבלנו מחמאות בלי סוף. עיצוב המקום - אני :) קניתי הכל בחנויות לעיצוב הבית והכנתי Diy. בבוקר האירוע בעלי הסיע את כל הציוד למלון וליאורה שהקימה ועיצבה את החופה סידרה הכל- מוכרת המון דברים שנשארו מהעיצוב למי שמעוניינת. חופה - ליאורה המקסימה עיצבה לי את החופה באינסטגרם hupot1000 ממש ממש מרוצה ממנה עזרה לי המון.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

חליפת חתן - סאלינה רמת גן, ממליצה בחום ממש הוגנים במחיר אדיבים שירותיים ,בדים מעולים . נעליים - נעלי טאשה ברמת גן. סופר נוחות- גם למכירה

צילום סטילס

צלם סיטילס - האחד ויחיד איתי אהרון. אין לי מילים והתמונות מדברות בעד עצמן. סופר סופר ממליצה. באמת אין כמוהו.

צילום ועריכת וידאו

סגרתי איתו יומיים לפני האירוע והיה פשוט מעולה ( עוד לא קיבלנו את החומר אבל נתן לנו וויב כייפי וקליל ביום עצמו)

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

אלי מתנה האגדי. אז נכון שלא יכלנו לקיים ריקודים אבל אלי עשה לנו קוקטייל פארטי כייפי וקליל שגרם לכולם להיות באווירה קצבית ונעימה

רב לחתונה

ישי גרינוולד הכי הכי הכי קליל שיש, את כל הטופסיאדה עשיתי איתו במייל, נתן לנו להקריא ברכות אחד לשניה, נתן לי להעניק לבעלי טבעת, את ההינומה הרמתי מיד כשנכנסתי לחופה ( מבחירה) ונתן לבעלי להיות בלי טלית. היה לי חשוב שהטבעת שלי תהיה משובצת יהלומים וגם עם זה לא הייתה לו בעיה.

איפור

ימית טל האלופה הבחורה פשוט קסם אמיתי, בכל התקופה דאגה להרגיע אותי וביום עצמו פשוט הייתה מדהימה. איכות החומרים והמקצועיות לא משתמעת לשתי פנים. הכל החזיק פרפקט

עיצוב שיער

המסרק המקורי שלי היה חזי כהן אבל לצערי לא היה פנוי בתאריך המקורי ודאג למצוא לי את עומרי. אז בעצם סגרתי איתו יומיים לפני האירוע ואני ממש ממליצה. בראש שלי הייתה לי תסרוקת מסויימת אבל כשעומרי הגיע סמכתי עליו בעיניים עצומות והוא החליט ללכת על סטייל אחר שיתאים לתווי פנים ולשמלה- במחשבה שניה לגמריי צדק, אפילו שהשיער היה פזור הכל החזיק מעמד מעולה.

שמלות כלה

שמלה ראשונה - דרור קונטנטו האלוף. קניתי את השמלה אצלו וכל החוויה הייתה מהממת וכייפית. ידעתי בדיוק איזה סגנון אני רוצה והוא קלט אותי בשניה.- גם השמלה למכירה

שמלות כלה

שמלה שנייה - סופר קלילה שיקית נוצצת ועדינה- בדיוק מה שחיפשתי. גם למכירה.

אסכם ואומר שאין מה לחשוש מחתונה קטנה אינטימית גם אם זה בלי ריקודים. ההפך הוא הנכון ( לדעתי האישית ). האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על האווירה על המקום על האוכל . היה מדהים ונהננו להסתובב בין האורחים לשוחח ולכבד כל אחת ואחד מהאנשים שהכי הכי קרובים אלינו.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
שמלות כלה