הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ונמרוד
החתונה של שיר ונמרוד
סתיו 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

חשוב לי קודם כל להגיד לכל כלות הקורונה, שעם כל הלחץ והקושי תעשו מה שמרגיש לכן טוב. אם בא לכן לקיים את האירוע בקונסטרוקציה אחרת אז אפשר. הקלישאה של "האהבה מנצחת" עבדה אצלנו. בחתונה היו כל החברים הקרובים והמשפחה שלנו (סך הכל 70 אנשים מסודרים בקפסולות רחוקות אחת מהשנייה בלי ערבוב) שעשו לנו לילה שלא נשכח בחיים. נמרוד ואני התארסנו ב6.9.19 והתחתנו ב9.9.20 שזה אותו תאריך שתכננו מלכתחילה (האולם קיבל רישיון למסעדה שבוע וחצי לפני תאריך החתונה..אז לחץ עד הרגע האחרון זה אנדר סטייטמנט).

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

אחרי חיפושים של מקום במרכז הארץ בלי שחיטה במחיר של מרכז, מצאנו פנינת קסם לא רחוק מראשון לציון וצופה על כביש 431. מצאנו את חוות אלנבי - אירועים וכנסים. את הצמרמורת של ההתרגשות כשנכנסו לשם אני לא אשכח. באותה שניה ידעתי שזה המקום שאני רוצה להתחתן בו. הגן קסום ויש דק מהמם לקבלת הפנים (שאצלנו לא היה..קורונה). הבית עבר שימור והוא מתקופת הטמפלרים, ככה שיש ערך מוסף קליל למקום. האוכל במקום בעינינו זה הפלוס הכי גדול שיש למקום מעבר לצוות פשוט מדהים! על האוכל קיבלנו המון מחמאות ואין מישהו שלא מצא את עצמו (10% מהמוזמנים היו צמחונים/טבעוניים). לגבי הצוות, כל תקופת הקורונה היו איתנו בקשר והרגיעו אותנו. אם יצא לכן לבחור במקום, תבקשו את זוריק מנהל האירוע. פשוט נסיך! המעצב של המקום ליאור מ-@divine (באינסטגרם). הוא פשוט קסם! עיצב לנו מינימליסטי ויפה לגן (לא שצריך להעמיס כי הגן פשוט יפה בפני עצמו).

שמלות כלה

ריקי אישה מקסימה ואומנית על שמלות כלה. הבת שלה קיבלה אותי בפעם הראשונה והשמלה השלישית שהיא נתנה לי הייתה האחת. לא עניין אותי אפילו לראות שמלות ממעצבים אחרים, כי פשוט ראיתי את עצמי שם. היחס מדהים ואפילו כשבאתי לקחת את השמלה ריקי התעקשה לוודא שהשמלה בול ואני מרגישה איתה בנוח.

צילום סטילס

בגלל כמות האנשים בחרנו בצלם סטילס אחד ובצלם וידאו אחד. הבחירה הייתה מעולה! צלם הסטילס שלנו היה דביר. אני לא בנאדם שמצטלם הרבה, ודביר גרם לי להרגיש כל כך בנוח מול המצלמה! צלם הוידאו שלנו זה איתן (שלצערי לא מצאתי בשביל לתייג) הקפיץ את כולם ברחבה הפיצפונת שהייתה! הוא הצחיק אותי ואת נמרוד לאורך כל היום והיו אנרגיות ממש טובות בין שני הצלמים שלנו! מומלץ לקחת את שניהם ביחד.

רב לחתונה

חוות הדעת שלך:

Dj לחתונה

קיבלנו המלצה על שי דרך חבר שהתחתן איתו. כבר בפגישה הראשונה הבנו שזה זה. שי מבין המון במוסיקה, ווואו כמה שיגעתי אותו עם סגנונות. הוא יודע הכל! מבלוז וסול ועד לדיפ האוס. לא היה לנו הרבה זמן לריקודים אבל שי הקפיץ את כולם כאילו זה מינימום האומן 17. הוא גם הספק שהגיע הכי רחוק בשבילנו, כל הדרך מבאר שבע! היה שווה כל רגע!!!

איפור

אני רושמת את שתיהן ביחד כי שתיהן עובדות ביחד הרבה. את ההמלצה על ענת ועדן קיבלתי מהסלון כלות של ריקי. קיבלתי במבצע איפור מתנה עם השמלה. ענת (באינסטגרם @anat ben zion) היא מאפרת מדהימה!! היא יודעת לקחת את החלקים היפים בפנים ולהדגיש אותם בלי לשנות לך את מבנה הפנים. מאוד חששתי בהתחלה מאיפור כלה כי אני לא מתאפרת כבד, אבל האיפור של ענת קליל על העור וקליל בעיניים. היא מאמינה במראה הטבעי והיה פשוט כיף ונוח!

עיצוב שיער

עדן (באינסטגרם @edenbiton_cohen) עיצבה לי תסרוקת שבכלל חברה שלי בחרה בשבילי. היא שמה לי תוספות שהחזיקו כל הערב ולא היו לי כבדות על הראש. התסרוקת החזיקה מעמד גם עם הלחות של עומד החום. שתיהן סגרו לי את הלוק בעדינות ובנוחות! מחתן: נמרוד ואני הרגשנו שאנחנו לא מרגישים בנוח עם מוסד הרבנות, אז בחרנו בארגון "הויה". זה ארגון של חתונות אזרחיות באיזה חלוקה שנוח לכן. בחרנו במחתן אלון יששכר (@alon issashar). בנה איתנו טקס מקסים ומרגש מאוד! גם נתתי טבעת ואמרנו נדרים. מקום להתארגנות: The Drisco Hotel Tel Aviv. ישנתי עם חברה לילה לפני וכל ההתארגנות הייתה בסוויטה. הסוויטה מרווחת והשירות באמת 5/5!! המקום גם עבר שימור כמה פעמים ופשוט יפה להצטלם שם.

תכשיטים ואקססוריז

נמצא בבאר שבע. זול ויש מבחר גדול. הסעות לאירוע: המוביל הדרומי צביקה. גם מבאר שבע.

אם שרדתן עד כאן אהובות, אני רוצה להגיד לכן שתלכו עם תחושות הבטן ותבחרו בספקים שגורמים לכן להרגיש בנוח! זה יום שעובר מהר אז תהנו מכל רגע, אל תסתכלו על הקטנות כי תמיד יהיו ופשוט תזרמו! המון מזל טוב לכל מי שלא התחתנה ואני אפילו קצת מקנאה בכן שכל האירוע עוד לפניכן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
תכשיטים ואקססוריז