הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיכל ודביר
החתונה של מיכל ודביר
קיץ 2020
הפוסט של מיכל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות ❤ אני ודביר היינו צריכים להתחתן בטרויה ב-14.12.20 עם 450 מוזמנים ובעקבות המצב החלטתנו דווקא להקדים ולעשות מצומצם. קודם כל אני חייבת לציין שהאולם היה הוגן ולא יצאנו בקנס בכלל, אז מי שבכל זאת רוצה לחכות לאירועים הגדולים בהחלט יש מקום לשבח ולהמליץ על היחס והשירות. התחתנו ב-31.8.20 ב מקום בים באשקלון עם 115 מוזמנים ברישיון מסעדה (יש להם גם לאולם גם למסעדה).

מקום לאירוע
מקום בים
+

תקשיבו טוב- אחד המקומות היפים עם אוכל מעולה! המחירים הוגנים מאוד גם לתקופה וגם לחתונה על הים. יחס ושירות מדהים! אין משהו שביקשנו ולא קרה.

Dj לחתונה

הגענו אליו במקרה שבוע לפני החתונה והוא אחת הבחירות הטובות שעשינו. מעבר לזה שמדובר בדיגיי מעולה , יובל הוא בן אדם מדהים ומתחשב והמחיר שהוא לוקח הוגן מאוד ביחס לשוק.

צילום סטילס

כשמו כן הוא והוא מוכשר ברמות !

שמלות כלה

קיבלתי המון מחמאות על השמלה , הצוות בקלייר נתנו לי הרגשה טובה והיחס היה מדהים. למרות שבאתי יחסית מאוחר בחרתי שמלה מהקיימות בסטודיו התאימו לי אותה ב2 מדידות כאילו היא נתפרה בשבילי .

לחתן

בקרית גת . ביום של החתונה דביר התארגן שם עם המלווים, שתו אכלו ועשו לו שם שמח והחליפה וואו הכי מיוחדת שראינו.

איפור

מי שהייתה צריכה לעשות לי במקור היא הדר אהרון שיטרית המקסימה שלא הייתה פנויה בתאריך החדש - המלצה שלי תעקובו אחריה :) מי שבסוף עשתה לי ויצא מושלם ברמות זאת רחלי בובליל-פרץ מוכשרת וזריזה , עשתה גם לאמא שלי את האיפור ויצא מושלם.

אטרקציות

עשינו חינה אחרי המנה העיקרית וזה ממש הוסיף ועשה שמח . מי שאחראית על הכל (תלבושות, טקס, עוגיות) היא סוליקה - כהן אסנת והיה מושלם ! אלכוהול- קנינו אצל *דורון משקאות* באשקלון, המחירים טובים וזאת העסקה הכי הוגנת שיש , לא משלמים עד אחרי החתונה (משאירים שיק ליום שאחרי) ואחכ שיודעים מה סגור מחזירים ומשלמים על הפתוח. דורון ידע להתאים לנו כמות מדוייקת ולא היה חסר כלום. את עיצוב החופה והזר אמא שלי עשתה ואחותי את ההזמנה וברכת כלה- מכושרות

בנימה אישית חשוב לי להגיד, תעשו מה שטוב לכם, כל החלטה היא נכונה כי היא שלכם . אם יש למישהי שאלה אשמח לענות באהבה !

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
איפור
אטרקציות