הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה וצבי
החתונה של הילה וצבי
קיץ 2020
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות חתונת קורונה ממש לא תכננתי לכתוב כזה, ואם החתונה המקורית הייתה מתקיימת כמתוכנן, כנראה שהפוסט היה מתייתר.. אבל עכשיו אני מרגישה שזו ממש שליחות לשתף כלות אבודות שמתלבטות מה לעשות בתקופה הזאת, כמו שאני הייתי עד לפני שבוע. אני אתייחס לספקים ש *הצילו* אותנו, למרות שהייתי מרוצה מכל הספקים (באמת) מאד רציתי להתחתן בתאריך המקורי שסגרנו כבר לפני כמעט שנה, אבל לא הצלחנו למצוא מקום שיכיל אנשים בהתאם למגבלות ונוכל להיות רגועים וכשחשבנו לסגור מאפס מקום פתוח הבנו שזו הפקה לא אפשרית וגם לא נכונה עבורנו. חמישה ימים לפני החתונה הלכנו לבדוק את מלון אינדיגו ברמת גן. וואו וואו וואו וואו!!!

מקום לאירוע

הגענו לאלון כשאנחנו כבר מיואשים ובטוחים שלא נצליח להתחתן בתאריך המקורי והוא פשוט חייך ואמר ״אל תדאגו, נפתור הכל״. כמובן שאחרי החוזים הדרקוניים שחתמנו עליהם עם האולם לא האמנו עד הסוף, אבל הוא צדק. אלון הציע שנערוך טקס חופה למשפחה וחברים קרובים בתאריך המקורי (13.08, יום חמישי) ובגלל שהרגשנו שלא נצליח להתמודד עם מגבלת האנשים (ומצד שני גם לנו וגם לו היה חשוב שהכל יהיה חוקי ותקין), הוא הציע שנעשה למחרת מסיבת חתונה לחברים. בחמישה ימים ארגנו שני אירועים (עדיין לא מאמינה שהצלחנו), כשברקע אלון מזכיר לנו מה חסר ומה צריך לעשות. האוכל בחתונה היה של מסעדת קאמאקורה (מעולה מעולה מעולה), הנוף היה מושלם, האירועים היו מוקפדים ושמחים ברמות והבריכה הייתה בשימוש בסוף של כל אחד משני האירועים לאורך כל האירוע אלון תקתק את הכל, לא נח לדקה, נענה לכל בקשה, היה הוגן והשאיר אותנו עם ראש שקט. כל כך שמחה שבחרנו לעשות שם את האירוע, וממליצה לכן בעיניים עצומות.

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

חשוב לא פחות לציין ספקים שהיו מוכנים לביטול והחזירו כספים במלואם. סגרתי שמלה באייזנשטיין וחלי (ועדי)היו הרבה יותר מעוגן בתקופה הזאת חלי, מעבר להיותה מעצבת מוכשרת ויצירתית ברמות, הייתה הכי מתחשבת בתקופה הזאת, הציעה לי שמלה בהשאלה ללא עלות ככל שנקיים חתונה קטנה ואז גדולה. כשבסופו של דבר ארגנו חתונת בזק והודעתי לה שאני מוותרת על השמלה חלי אמרה לי, בלי שום ויכוח ובהבנה מלאה, שלא התחילו לתפור את השמלה ולכן היא תחזיר לי את הכסף ששילמתי במלואו. וכך היה

עיצוב שיער

שקד מוכשרת ברמות, עשתה לי את השיער מהמם ברמות וגם הוייבים המושלמים שלה היו תוספת חשובה ליום הזה. מרימה, מרגיעה, מצלמת, מסדרת, אין כאלה פשוט. הרגיש שהיא גם חברה מאז ומתמיד.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

הדי ג׳יי המוכשר והמושלםםםםם שלנו היה אלי מתנה מאטיסוטו והוא הרים לנו את שני הערבים וקרא את הקהל בצורה הכי מדוייקת שאפשר לבקש ובאופן כללי הוא כזה נסיך שאני הכי ממליצה בחום

איפור

ספקיות נוספות שנתנו את כל הלב והנשמה ביום הזה הן ענבל בנצור ושקד צמות. גילוי נאות- ענבל היא אישתו של חבר טוב שלי מהלימודים אבל אני מתה על איפור ותמיד הערכתי את העבודה שלה, ורק חיכיתי ליום שאזכה להתאפר אצלה. הכלות שמגיעות לענבל רוצות בדרך כלל איפור עדין, ואני ביקשתי ממנה איפור טיפה פחות עדין עם טוויסט זוהר. האינסטגרם שלה לא משקף עשירית מהכשרון שלה בעיניי ואין אחד שלא החמיא לי על האיפור המושלם שלה. אני שמה בצד רגע את הוייבים המרגיעים והמרימים והמהממים שלה, ואומרת לכן- אין התלבטות. הבחורה גוש של קסם וכישרון ובאמת אין לי מילים. ענבל הייתה בחופשת לידה והוקפצה להציל את הרגע, אז היא לא הספיקה לעצב לי גם שיער וכאן מגיעה ספקית מהממת נוספת- שקד צמות.

צילום ועריכת וידאו

צלם הוידאו שלנו גם עשה קסמים, וגם היה קשוב וסבלני לכל בקשת עריכה. אין לי מילים, שווה כל שקל ששילמנו ובא לעבוד קשה ולתעד את הרגעים שלנו בצורה מושלמת את ההזמנות עיצבה חברה מוכשרת ומהממת! תראו בעצמכם :) Yaara Nusboim

הכי חשוב- אל תתייאשו מהמצב. החתונה הייתה מרגשת ואני לא מרגישה שהתפשרנו על שום דבר בה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
עיצוב שיער
Dj לחתונה
איפור
צילום ועריכת וידאו