הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבל וגרמן
החתונה של ענבל וגרמן
סתיו 2020
הפוסט של ענבל, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגיע גם זמני לכתוב המלצות, הקבוצה הזאת מדהימה, אי של שפיות בתוך כאוס הקורונה לזוגות שמתחתנים... ואשמח לעזור ולתרום מהידע שלי לזוגות שמתחתנים בקרוב התחתנו ב11.11.20, החתונה הייתה אמורה להיות בוילה נונה בקיסריה אך לאור המצב נאלצנו לשנות מיקום שבועיים לפני החתונה- חשוב לציין שההתנהלות מולם הייתה מדהימה והם לא חייבו אותנו בשום צורה והיו אדיבים ושירותיים בימים לא פשוטים אלה. בסוף התחתנו במלון אינתא ביפו

מקום לאירוע

המקום היה מדהים, הצוות היה אדיב, המחיר משתלם ולא לקרוע את הכיס ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום ועל הקסם שהיה שם.

שמלות כלה

את השמלה שלי קניתי בClair בכפר סבא שהיו מדהימות ואדיבות, השמלה הייתה נסיכותית וקיבלתי עלייה כל כך הרבה מחמאות , אחרי החתונה תרמתי את השמלה לאהבת הדס, אין כמו להתחיל את החיים במעשה טוב ☺️ איפור ושיער- את האיפור עשיתי אצל זיוות הרשקו ואת השיער אצל טל גלילי : שתיהן היו מדהימות , הרימו את האווירה ונהנו איתן מאוד, התחשבו במחיר בתקופה זו, אמצעי התשלום היו גמישים ונוחים, זזו איתי למקום החדש ואין מה לומר ממליצה עליהן מאוד!

Dj לחתונה

עמית קורן היה הדי ג׳י שלנו, ספק שעבר איתנו מהוילה נונה, המחיר שלו משתלם ומתאים לתקופת הקורונה, ללא מקדמה , היה נוח אדיב ואמפטי, קרא את הקהל והיה לנו באמת כיף איתו באירוע ובתהליך לפני זה, ממליצה בחום.

צילום סטילס

הוא לא מומלץ הרבה פה בקבוצה וחבל! הוא פשוט אמן, התמונות מדברות בעד עצמן, הוא מזהה לוקישנים מטורפים, קיבלנו את כל התמונות אחרי כמה ימים , היה כיף לעבוד איתו והאווירה שהוא השרה הייתה נעימה וזה כל כך חשוב ביום הזה.

קייטרינג ושירותי בר

סגרנו קיטרינג עם מלצרים, מפות ומפיות, בהגשה כולל קבלת פנים, מנה ראשונה , מנה עיקרית וקינוחים, חשוב לדעת שעם הקייטרינג סוגרים כמות מראש של אורחים ואם מגיעים פחות עדיין משלמים את אותה כמות - מה שנשאר הוא ארז לנו והיה טעים בטירוף! האורחים שיבחו את האוכל וקיבלנו מלא ביקורות טובות

אטרקציות

מתנה לאורחים - רצינו לתת מתנה לאורחים שתהיה עם אמירה שמאפיינת אותנו , הגענו ל״עציץ טרי״ זה מקום שמעסיק אנשים עם מוגבלויות והם הכינו לנו עציצים מדהימים עם מיתוג לחתונה ומאחורי המיתוג יש פתק שמסביר על עציץ טרי ומה מהות המקום , לקנות מהם את העציצים העלה לנו חיוך וגם לאורחים

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

על העיצוב ניצחה Nati Design , אין מילים, המקום היה חלומי , הרבה מעבר למה שציפינו, נתי עיצבה לנו את המקום לפי תקציב שהגדרתי מראש, היא הגיעה לסיור מקדים והיינו בהלם מכמה שהמקום נראה אלוהי ובמחיר נוח לכל כיס.

התארגנתי בפנטאהוז ביפו של Bridy המקום ענק וישנו שם 5 בנות בלילה לפני, המקום מדהים ביופיו מאפשר מלא מקומות לצילומים ורעיונות, האנשים שם היו מקסימים והיה ממש כיף להתארגן ולהשתחרר ערב לפני.


לסיכום , הייתה לנו חתונת חלומות, למרות כל הלחצים לפני האירוע היה מדהים ולא הרגשתי פספוס או החמצה לרגע, הכי חשוב תלכו עם הלב שלכן, אתן והבני זוג שלכן יודעים הכי טוב מה נכון עבורכם, שיהיה במזל טוב לכולן ושנדע ימים טובים יותר והכי חשוב בריאות!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים