הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קרן ואלכס
החתונה של קרן ואלכס
קיץ 2020
הפוסט של קרן, חברת הקבוצה הסודית:
אז הגיע גם תורנו לפוסט קרדיטים. התחתנו ב29/06, שהיה התאריך המתוכנן שלנו - אבל לא הכל הלך לפי התכנון. עוד לפני שהייתה טבעת ידענו שלא נתחתן ברבנות, אבל נרצה לעשות אירוע בארץ. הייתה לנו טיסה מתוכננת ותאריך חתונה בפראג - 06/06/2020. רצה הגורל - ולא התחתנו בפראג. במקום זה הוספנו חופה חילונית לאירוע המתוכנן והתוצאה הייתה מושלמת. רשימת האורחים שלנו לא השתנתה בעקבות ההגבלות, מאחר והייתה מצומצמת בכל מקרה. היו כמה אורחים שבחרו להגיע רק לחופה או שלא יכלו להגיע עקב בידוד והתוצאה הייתה חתונה קטנה עם האנשים היקרים לנו ביותר. והגיע הזמן לקרידיטים!
מקום לאירוע
Soul by Lago
+
אז מאחר ומלכתחילה האירוע היה אמור להיות קטן, והתחייבנו ל80 איש - אף אחד לא רצה לארח אותנו. להוסיף לזה שאנחנו מתחתנים אזרחית ואולמות הביאו לנו תירוצים למה לא לארח אותנו עקב אידיולוגיה זו או אחרת. השארנו פרטים לLago ובהתחלה קיבלנו "לא". מנהל המכירות שלהם רובי חזר אלינו ואמר ששמע את הסיפור שלנו ושישמח לארח אותנו. בלעדיו לא היה אירוע. התקשורת איתו הייתה מדהימה - היינו מאוד לחוצים והוא עזר לנו בהכל. איזור החופה שלהם נפרד מאזור קבלת הפנים, שזה מדהים. מנהל האירוע שלנו, בוריס, היה כל מה שיכולנו לבקש. דאג, היה קשוב, סידר כל בעיה ברגע. עידכן אותנו לגבי הכל. האוכל היה מושלם וכל האורחים היו מאוד מרוצים. לאחר האירוע נשארנו בסוויטה שלהם ופינקו אותנו בארוחת בוקר בבוקר שאחרי. פשוט חוויה מושלמת.
Dj לחתונה
אסי היה מצוין, בחירה מדהימה. חוץ מלהגיד שאנחנו לא מעוניינים בז'אנר מסויים - לא הייתה לנו התעסקות כלל במוזיקה. הוא עזר לנו לבחור שיר לסלואו, לא ניסה לשכנע לשום כיוון. במהלך האירוע כשראה ששיר פחות זורם ידע להחליף ולהזרים את האורחים, אפילו ניגן שיר שביקשו. את האירוע הוא סגר בדיוק בזמן, לא מוקדם מדי ולא מאוחר מדי והשאיר אותנו עם טעם מצוין מהאירוע.
צילום סטילס
בתחילת התהליך ישבנו איתם ודיברנו איתם על ההעדפות שלנו בצילום, שפחות נוח לנו מול המצלמה, שקצת קשה לנו עם הבימוי ואנחנו צריכים צלמים טבעיים. הראו לנו תיקי עבודות של צלמים, עזרו לנו להבין מה ירגיש הכי טוב והבחירה הייתה מושלמת - איתן, רוני ורודי עשו עבודה מושלמת. היה לנו מעט הכוונות ובימוי וכל השאר בא טבעי. לאחר שקיבלנו את התמונות ראיתי כמה באמת הם תפסו והתוצאה הייתה אנחנו בטבעי שלנו עם איזה הכוונה או שתיים. כשהרגשתי שמשהו ממה שביימו פחות התאים לי, הם מיד זרמו איתי והמשכנו הלאה. התוצאות מושלמות ואנחנו מאוד מרוצים. (בנוסף זה מאוד הקל עליהו שכל הדברים האלה הגיעו מאותו הספק).
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מתחילת התהליך דנה הרגישה כמו חברה יותר מאשר ספקית. היה כיף לעבוד איתה והתוצאה הייתה מדהימה. היא קלטה בדיוק מה אני מחפשת והכל יצא מושלם. קיבלנו המון מחמאות על האולם ועל העיצוב ויצאנו הכי מרוצים.
רב לחתונה
שי שרוני ('הויה') - כשהחלטנו להוסיף חופה לאירוע ידענו שאנחנו צריכים למצוא ארגון שיכול להעביר לנו חופה חילונית. על שי המליצה לנו חברה של אמא שלי ואנחנו לא יכולים להיות יותר מרוצים. אני לא יכולה לתאר במילים כמה שהטקס היה מדהים. נפגשנו עם שי בביתו בתל אביב והתחלנו לבנות את הטקס. קיבלנו תמיכה ודוגמאות ממנו וכתבנו את הטקס ואת הכתובה שלנו בעצמנו. התוצאה הייתה טקס אישי, אינטימי, שרק האורחים שלנו יוכלו באמת להבין. בשביל החלפת הטבעות כתבנו כל אחד מאיתנו כמה שורות מהלב, וגם הטקסט ששי אמר במהלך החופה נבנה על סמך שאלון ששלח לנו. הייתי מאוד לחוצה בטקס אבל מהר מאוד עם ההנחייה של שי יכולתי פשוט להנות מהחופה שלי. אני לא יכולה להמליץ עליו מספיק. (בנוסף החלטנו שנינו לשבור כוס ועכשיו אני מבינה למה גברים עושים את זה - בנות שמתחתנות אזרחי, ממליצה!! כיף לא נורמלי אחרי כל הלחץ לשבור כוס!!)
שמלות כלה
שמלות במחירים בין 2000 ל6000 ש"ח, מיובאות מאוקראינה, מדהימות ביופיין. במדידה הראשונה שלי עברתי על 8 שמלות והייתי בהתלבטות קשה. ממליצה עליהן בחום! הקטלוג שלהן מדהים, המחירים הוגנים, השמלות למכירה, ניתן להזמין שמלה ליבוא למדידה בחינם ובלי התחייבות והן גם עושות תיקונים במקום במחירים משוגעים.
איפור
איפור ועיצוב שיער - דפנה בר-אל - את האיפור של דפנה הכרתי מחתונה של חברה שהתחתנה לפני כמעט שנתיים. האיפור שלה עדין וטבעי והיא משתמשת בטכניקה שמשאירה אותה זוהרת כל הערב והאיפור נשאר עמיד לחלוטין. היא הייתה מושלמת, היה איתה נוח מאוד. המחיר שלה זול יחסית להצעות המחיר האחרות שקיבלתי (בהרבה). היה גם מאוד נוח שהייתה ספקית אחת גם לשיער וגם לאיפור.
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
שמלות כלה
איפור