הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ועמיר
החתונה של שיר ועמיר
קיץ 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

המלצות המלצות המלצות!!! כשיש ספקים כאלה מהממים למה לא לפרגן?! התחתנו ב25.6.20 לאחר חששות רבים מהקורונה וכו'.

מקום לאירוע
צל החורש
+

התחתנו בצל החורש- גן מקסים ביופיו, אנשים שעובדים ומנהלים את המקום הם אנשים טובים טובים, הכי תמכו ועזרו לאורך הדרך והיו מאוד הוגנים עם כל המצב. מעבר לזה, קיבלנו המון מחמאות על ההתנהלות של האירוע, האוכל והאווירה כולה

שמלות כלה

אלה המהממת! כזו מקסימה, זמינה, מפרגנת..היה פשוט כיף להגיע אליה כל פעם למדידה או שאלה..תמיד בחיוך ואהבה, הכי מרוצה בעולם מהשמלה, בדיוק מה שרציתי! (אגב השמלה למכירה..)

לחתן

חנות בצפון דיזנגוף, היו מקסימים, עם שירות של מכפלת, גיהוץ וכו'. גם אבא שלי אגב קנה שם והיה מרוצה מאוד

צילום סטילס

הכרתי עוד לפני וידעתי שאפשר לסמוך עליו שיביא איתו עוד חבר'ה כייפים, אז הגיעו שחר ממן -סטילס ועידן צרור - וידיאו.. מהרגע הראשון שהגיעו להתארגנות עשו אווירה כיפית, קלילה, נעימה, לאורך כל היום פשוט עשו כיף! כל כך חשוב..

אטרקציות

צלם מגנטים שהיה כייפי, נחמד, מקצועי, שמענו רק מחמאות.. מומלץ!!

Dj לחתונה

האלוף!!! את עמרי שמענו בחתונה של חברים עוד לפני איזה שנה, חתונה שלא הפסקנו לרקוד מרוב הרמות שכחנו לאכול, מאז זכרתי את השם שלו והתפללנו שיהיה זמין בתאריך. עמרי מקסים, נחמד, הכי הוגן ומרים של החיים! מחכים לרקוד איתך בעוד אירועים

איפור

המדהימה! מה שכל כלה רוצה לידה ביום הזה! נעימה, עדינה, כייפית, דואגת ועושה איפור ושיער הכי עדין ויפה שיש! שהחזיק לי עד סוף הערב!! בנוסף איפרה את אמא שלי שהייתה עדינה ומהממת! ענבל הביאה איתה את יעל איתן שאיפרה את אחיותיי שהיו הכי יפות שיש, מעבר לזה יעל הייתה כייפית ורגועה והאווירה איתה הייתה פשוט נהדרת! הסעות מתל אביב לצל החורש וחזרה עם נירים הסעות, היו ממש הוגנים, הנהג דאג שכולם חוזרים בשלום ולא שוכחים שום דבר, פרטים בפרטי! פרחים חנות מהממת בהרצליה! הזר שהכינו לי בדיוק מה שרציתי וחלמתי, שירות מדהים! בלי קשר יש להם המון דברים מדהימים לבית, תציצו..

זהו, אשמח לפרגן עוד ועוד בפרטי ולמסור פרטים נוספים, שיהיה בהצלחה לכולן בהמשך ופשוט תהנו מכל רגע!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור