הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר ודניאל
החתונה של ענבר ודניאל
סתיו 2021
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

(מאוחר וחופר מאוד (עמכן הסליחה) אך שווה כל דקה!)

עברו שלושה חודשים מהחתונה שלנו (9/9/21) וכשנה וחודש מהצעת הנישואין שלנו (13/11/20), מאז אני נמצאת גם בקבוצה וקיבלתי השראה ומענה מדהים מכולן,

**הגיע הזמן לפרגן לכל הספקים האלופים שלנו ולנסות לעזור לכלות הבאות** !

**לפני הכל, חייבת לציין שבעלי היה איש חיי לילה ומפיק מסיבות, רוב הספקים שלנו הם חברים לתעשייה שהפכו חברים טובים שלנו עם השנים וזכינו שילוו אותנו ביום המושלם שלנו ויסגרו איתנו מעגל ! עם זאת, אין ספק שבחרנו אותם בפינצטה ולא התפשרנו על אף ספק כי אנחנו מכירים, אלא אך ורק בגלל המקצוענים שהם !

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

**התחתנו בתאריך 9/9/21** 
בעלי היקר ידע שאין לו ספק איפה הוא רוצה להתחתן ובחרנו הכי טוב שאפשר!! הטיפול המסור שלהם בכל התהליך בחתונה היה ראוי לשבח, השירות, האווירה, היופי, פינות הישיבה, האוכלל! על הכל קיבלנו תגובות טובות מעבר לכל הציפיות!!! המפיק של האולם מור פשוט מהמם, גם לפני כשישב איתנו על סקיצות הושבה בחג(ראש השנה) ובשעות הקטנות של הלילה!! וגם באולם ניצח על הכל ביד רמה יחד עם המפיק החיצוני המושלם שלנו אורי (המלצה בהמשך).

איפור

לאולגה גם כן הגעתי דרך המלצות רבות כאן בקבוצה, צפיתי באינסטגרם שלה והתאהבתי!!! היה לי חשוב מאוד מישהי שתלווה אותי לאולם כי רציתי להחליף תסרוקת לאסוף גבוה ובבחירת השיער הראשונה שלי חלמתי על beach waves שכולל צמת מפל. אולגה הייתה קשובה לי לאורך כל הדרך, הגעתי לפגישת ייעוץ (ללא ניסיון) בה הראיתי לה בדיוק את הסטייל. ביום האירוע – אולגה הגיעה בדיוק בזמן, בוויב מושלם וזורם הוציאה אותי בדיוק כמו שחלמתי. האיפור- עדין ובובתי והשיער לא זז מילימטר. הגיעה ב20:00 לאולם והסתובבה אחרי לנגב לי זיעה, עמדה מאחורי החופה כדי להוריד לי את ההינומה ברגע שבירת הכוס וזרמה איתי עד שעה מאוחרת להחלפת התסרוקת. פשוט מושלמת!!! לצערכן היום כבר לא עושה ליוויים.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

אחלה שירות וחליפות בצבעים מהממים, בעלי המושלם זרם איתי על הצבע שחלמתי.

Dj לחתונה

את דור אנחנו מכירים במשך שנים, חבר ואח שלנו משנותינו הראשונות כזוג צעיר.. דור הוא מקצוען על מהחלל, נתנו לו יד חופשית וסמכנו עליו לאורך כל הדרך, גם כשהמליץ לנו להשתדרג (עם הגברה+במות+תאורה שלא היו מביישים טומורולנד- המלצה בהמשך). דור ידע לקרוא אותנו ואת הקהל, האורחים שלנו לא ישבו לרגע!! קיבלנו תגובות משוגעות על חתונה שאכן לא ביישה את המסיבות הגדולות בארץ!! מאז קיבלנו לא מעט הודעות לגביו ושמחים להמילץ בפה מלא -כל מי שתבחר בו - אין ספק שתהיו בידיים הכי טובות שיש, נשמה ענקית ומקצוען עללל! לא הייתי עוברת חתונה בלעדיו, ובע"ה נתראה בברית/ה !

הפקת אירועים
FASS PRODUCTIONS | אורי פס
+

המנצח על התזמורת שלנו, אלוף האלופים ואח שלנו בלב !!! אורי ובעלי היו שותפים בחיי הלילה עד שכל אחד נפרד לדרכו, ואין ספק שאורי בחר בדרך הנכונה לו ביותר - מפיק אירועים מקצוען!!!!! אם אתן רוצות לעשות לעצמכן טובה! לחסוך כאבי ראש לפני ובמהלך האירוע, מישהו שידאג לכן לפרטים הכי קטנים שתוכלו, זה שידאג שכל הספקים ידברו אך ורק איתו (ואין לכן ספק כמה זה הכרחי לא להתעסק בזה במהלך האירוע), שידאג לכיס שלכם וכמובן שהלו"ז יתקתק, אל תחשבו פעמיים וקחו לכן מפיק, בעיקר בחתונות גדולות. ניצח על התזמורת בגדול!

צילום ועריכת וידאו

מתוך המלצה חמה של ניצן הגענו לרפאל, האיש והאגדה!! הבחור הינדס אותי לאורך כל היום וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לי, מרמת השערה שלא הייתה במקום ועד הצחוקים איתו שגרמו לצילומים ולאווירה להיות בווייב הכי כיפי ולתוצאה הכי מושלמת שיש! כל החבר'ה שלנו התאהבו בו במהלך יום הצילום וגם אח"כ. כשראיתי את הוידאו לא זכרתי עד כמה היה נוכח איתנו ברחבה, בלי שהרגשנו, ובעיקר הוציא לנו את הסרטונים הכי אותנטיים שיש!

אטרקציות

את לירן כולן מכירות פה ממליון ואחד המלצות בקבוצה הזו, ובאמת שיש סיבה! גם לירן הוא חבר ואח שמכיר אותנו ועבד עם בעלי עוד מימי חיי הלילה שם היה צלם מסיבות... בתכל'ס? שמו הולך לפניו. התמונות שהוא מוציא שוות ערך לתמונות סטילס, ברמה הכי גבוהה שיש, פינק אותנו גם במגנטים גדולים עבורנו ועבור המשפחה, הוספנו כמה בלוקים והכי כיף שיומיים אחרי החתונה כ-ל התמונות היו אצלנו על המחשב!

שמלות כלה

שמלה ראשונה - את שיר הכרתי דרך ההמלצות כאן בקבוצה, כאשר רשמתי פוסט עזרה לשמלת חלומותיי- שמלת סינדרלה מנוצנצת ונפוחה! הגעתי לשיר ומצאתי את שחשקה נפשי!!! אין מילים לתאר קודם כל את הבחורה הזו, הספקית הכי מושלמת ורגועה וכיפית שיצא לי לעבוד איתה לאורך כל הדרך, זורמת איתך על כל בקשה, לא מעקמת פרצוף (בכל זאת, השכרתי ולא קניתי) ונותנת לך הרגשה שאת הנסיכה!!! הסטודיו שלה מלא בשמלות שלמות מלאות נצנצים ובדיוק מה שחלמתי. השוס הוא- לי קשה מאוד לבחור והגעתי אליה ראשונה.. שיר הבינה ולא נתנה לי לבחור כלום עד שלא אלך לסיבוב בעוד סטודיו אחד לפחות כדי שאהיה שלמה. אין לכן ספק שחזרתי אליה ובגדול!! בנוסף לשמלה קיבלתי ממנה הינומה ושובל (3 מטרים של נצנצים) ופשוט הייתי סינדרלה ליום אחד, קיבלתי כל כך הרבה מחמאות ועד היום...פשוט שמלה חלום!

שמלות כלה

שמלה שנייה - הלכתי עם הבסטי שהתחתנה גם היא בהפרש קצר ממני (ואגב קנתה מהם את שתי השמלות שלה) למכירה של סמארט בריידס – מי שלא מכירה, שמלות של עונה שעברה של מעצבים גדולים מאוד כמו **אייזנשטיין** (השמלה שלי) למכירה במחירים מעולים! הם עובדים עם תופרת מדהימה בשם מירי, את השמלה שלי קניתי כשהיא ענקית עלי וסגורה לגמרי בחזה, עם מירי תיקנתי ופתחתי אותה לגמרי, הצרתי ויצא שמלת ברבי, מנוצנצת וקצרה בדיוק כמו שחלמתי !

**גשר תאורה + במה **– Albert Erba & Daniel Isakov
ללא ספק הפך לנו את האולם לאווירת טומורולנד!!! לא מפסיקים לקבל מחמאות על הוויב והאווירה שהגשר תאורה המטורף הזה הוסיף לנו למסיבה של החיים שלנו וכמובן הבמה שרקדנו עליה כמעט כל האפטר (כמקובל אצל ילדי מועדונים)!! מומלץ בטירוף ושווה כל שקל.


**בתמונות מטה תוכלו לראות את כל חברי הילדות המושלמים של בעלי, שזרמו עם הבקשה שלו!!! והגיעו כולם לבושים באותה חליפה כיאה למלווים. יצא פשוט מהמם!!!!

**ועוד כמה מילים ממני אליכן:**

*תבחרו טוב טוב את המלוות שלכן ומי שנמצאות איתכן לאורך כל היום.. הן השרו עלי כל כך הרבה רוגע, זרמו איתי ועם הבקשות המופרעות שלי (לקחת שובל של 3 מטר לצילומי חוץ), צילמו כל רגע גם לפני שהצלמים הגיעו ופשוט היו שם עבורי.

*תשחררו. חשבתי שאהיה לחוצה כמו טמפון והקשבתי למה שאמרו לי כאן בקבוצה בעיקר למפיק שלי – ת.ש.ח.ר.ר.י !! היום הזה עובר כל כך מהר, ממליצה לכן להנות מכל דקה ושניה ממנו עד תום כי אלו רגעים שלא חוזרים. אז אם אין לכן מפיק, כמה ימים לפני תחלקו משימות בין האחים/החברות או מישהו שאתם הכי סומכים עליו שידאג עד לרמת הסיכה וכדי שלא תצטרכו באותו יום לחשוב על כלום ופשוט להנות חברות!!

*בלתמים קורים ויקרו תמיד. מדברת מי שלא הייתה בטוחה שתתחתן עד לכמה ימים לפני האירוע (תקופת קורונה וזה..) בעלי חלה כשבועיים לפני ומה לאאא... לא אשקר שהתקופה לפני החתונה הייתה קשוחה אבל צריך ללמוד לא לפוצץ את הכלים ובעיקר לזכות בבעל שיכיל את הלחצים שלך .

*אל תפחדו להזמין שטויות ומתנות מעלי-אקספרס. הכי שווה ומשתלם בעולם!! הזמנו מניפות עם חריטה ומתנות לאורחים – מחזיקי מפתחות בשילוב פותחן עם חריטה של השמות שלנו ותאריך החתונה. גם את השלטים הנדבקים לכניסה.

עד היום לא נרגעת מהחתונה שלנו, בקרוב מלא חברות טובות שלי מתחתנות ולכן אשאר בקבוצה עוד קצת ואלווה אותן בהכל. מוזמנות להציק לי גם כן ואשמח לעזור בעוד שאלות 
 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
צילום: ניצן גור | צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
ניצן גור |  צילום+
ניצן גור | צילום
16 ממליצים
צילום סטילס
FASS PRODUCTIONS | אורי פס+
FASS PRODUCTIONS | אורי פס
7 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
לחתן
Dj לחתונה
הפקת אירועים
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
שמלות כלה
שמלות כלה