הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחר ובר
החתונה של שחר ובר
קיץ 2020
הפוסט של שחר, חברת הקבוצה הסודית:

יי ושלום, אז אני ממש לא אחת שתכתוב פוסט קרדיטים, אני לא חזקה בפייסבוק, אבל אחרי שסוף סוף עברנו את החתונה אני חושבת שמגיע לכל אחד מהספקים שליוו אותנו את הפרגון, ומגיע לכן ככלות לדעת עליהם! אז בעלי ואני התארסנו בחודש יולי ותאריך החתונה המקורי שנקבע הוא 31.5, בשל הקורונה ולאחר מספר שינויים נקבע לנו תאריך חתונה חדש , 21.6.20, וזה התאריך בו התחתנו לבסוף! נתחיל בפרגונים!

מקום לאירוע

האולם המושלם! בשניה שנכנסתי לאולם הבנתי שזה המקום שבו אתחתן, אין בו פרט ופינה שלא חשבו עליהם, הכל נראה גדול, מזמין, איכותי וברמה גבוהה! אין אורח שלא דיבר איתי על נראות העולם עוד לפני האוכל. וכן, האוכל.. שמו של האולם הולך לפני בכל מה שקשור באוכל. אוכל טרי, טעים, מדהים, המקום מאפשר לאורחים לאכול מה וכמה שהם רוצים וזה ניכר אחרי האירוע. כולם מדברים על האוכל הטעים, ואומרים שלא ציפו לרמה כזו מאולם אירועים. גם בתקופת הקורונה זכינו ליחס אישי ומחמם מכל אנשי הצוות. אז תודה לכולם ואין ספק שהלוקא זה המקום הנכון להינשא בו! עיצוב אולם - ענבר שקד כפיר - מעצבת מרשימת המעצבים של האולם, אבל אין לי ספק שגם בלי הרשימה הייתי סוגרת איתה. מחיר שפוי, פיירי והגיוני לתוצאה מושלמת ומרגשת. ענבל תמכה, עודדה, שמרה על קשר לאורך כל הדרך, גם בתקופת הקורונה. הייתה גמישה לכל בקשה וזמינה לכל אסמס ושיחה. התוצאה הייתה פשוט בדיוק לטעמנו, התרגשנו לעמוד שם ולראות שענבל הצליחה לשקף את האופי שלי ושל בעלי בשולחנות ובחופה בלי שהתאמצנו יותר מידי להסביר. פשוט מושלמת!

צילום סטילס
לוז | Luz
+

הצלמים שלי היו ארקדי, שראל ויניב. לא יכולתי לבחור צוות מושלם יותר. עם יניב דיברתי בטלפון לקבל הצעת מחיר וכבר ידעתי מאווירת השיחה שאלה האנשים שאני רוצה סביבי ליותר מ12 שעות צמודים אליי. אני בחורה שמאוד לא אוהבת להצטלם ומובכת בקלות מסיטואציות בהן הפוקוס עליי ואני חייבת להודות שהם גרמו להכל להיות טבעי, נעים, נינוח ועם המון הומור כמו שאני אוהבת. גם במלך תקופת הקורונה הלוז שמרו איתנו על קשר ועזר לשמור על אופטימיות! קיבלתי מעט טעימות עד עכשיו מהחתונה ואני חייבת להגיד שהעבודה שלהם היא סופר מקצועית עם הרבה חשיבה מחוץ לקופסא, לא הצלמי חתונה הרגילים עם התוצרים הבנאליים שתראו, מדובר באומנות.

איפור

לעדי הגעתי באמצעות טל דברה, שהייתה אמורה להיות איתי ביומי המאושר אך בשל הקורונה נאלצנו להיפרד. חייבת להגיד שלאורך כל הדרך טל הייתה מקסימה ומהממת והלב עדיין נחמץ שלא זכינו להיות יחד. אבל הכל גורל כי קיבלתי את עדי! כבר בפגישה, שלושה שבועות לפני החתונה ידעתי שהגעתי למקום טוב ונכון. עדי פשוט מבינה מה מתאים ונכון לך בלי שהתחלת להסביר! קשובה, מקצועית, יצירתית והכי חשוב כנה, לא תיתן לך לצאת בלי שאת והיא מרוצות, ערה ורגישה לכל הבעה ופרצוף שתוציאי. והכי חשוב, עדי גרמה לי להרגיש הכי טוב בעולם ביום החתונה שלי, מה שלא חשבתי שיקרה בכזו פשטות. השיער והאיפור היו כ"כ אני, טבעיים, נקיים, פשוטים אבל ברמה של כלה! אין לי מילים שיתארו כמה נהננו יחד, כמה צחקנו ופטפטנו, אני באמת חושבת שעדי היא הבחירה המושלמת ליום שכזה!

רב לחתונה

הרב שלמה נפתלי. הגענו אליו דרך הרב אריאל, אחרי שבשל דחיית הקורונה הרב אריאל לא היה פנוי. שניהם פשוט אלופים,מצחיקים, קלילים, נעימים. החופה של הרב שלמה נפתלי הייתה פשוט קלילה, מצחיקה, בטוב טעם מכל הבחינות. לא חייב אותי לשים שכמייה או את שאר הבנות בחופה ונתן לי להעניק טבעת.

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

צח זיו המלך שלנו! אין אנשים כמו האיש הנדיר הזה! הדיג'יי הראשון שפגשנו ואיתו מיד סגרנו, מעולם לא היינו בחתונה שלו פשוט לא הפסקנו לשמוע דברים טובים! כבר בפגישה הראשונה רף האנרגיה חצה כל כלי מדידה אפשרי, פשוט עפנו עליו. במהלך הקורונה צח ליווה אותנו בכל רגע נתון, בשיחות טלפון, אסמסים, ודאג לשמור על אווירה טובה. כל אורח בחתונה דיבר על צח אחרי האירוע, כולם חשבו שהוא כ"כ התפרע ורקד כי הוא לא עבד הרבה זמן בגלל הקורונה, אז חברים תנו לי לספר לכם, גם אחרי 8 חתונות ביממה אחת צח ירקוד לכם בחתונה כאילו אין מחר! פשוט הספק המושלם!

שמלות כלה

לא יודעת איך להתחיל. מגיל 18 אני עוקבת אחרי פלורה ויודעת שזה המקום שבו אמצא את עצמי. אני גרה במרכז ולהגיע לחיפה לא היה דבר פשוט אלא אם כן לא הייתי מאוהבת עד כלות בשמלות ובאנשים. עידית, כוכבית, ורינת המהממות עשו את הכל כ"כ נעים, כיפי, לא הפסיקו לפרגן ועזרו לי להרגיש הכי שלמה ומושלמת. הנסיעה חד משמעית שווה את זה, המחירים הוגנים והגיוניים לאיכות המוצר המטורפת שקיבלתי. אין לי מושג איך אפרד מהשמלה שלי שפשוט שיקפה אותי ואת האישיות שלי בלי מילים.

אטרקציות

מגנטים - אורלי מפלאשבק - אורלי הייתה השיחת טלפון החמישית שלי להצעת מחיר. כבר מהשיחה אפשר להבין שאורלי אוהבת את העבודה שלה ויודעת לתת מענה ללקוח, עבורנו הבחירה בה הייתה קלה מאוד! לאורך כל הדרך שמרנו על קשר, אורלי תמיד הייתה אחראית ונתנה מענה לכל בקשה או שאלה, הכי חשוב שכל האורחים אמרו בלב שלם שמעולם לא היה להם כ"כ נוח עם צלם מגנטים ככה ברחבה, שתמיד היה זמין לצלם ועשה זאת עם חיוך ורצון אמיתי! פשוט תענוג לבלות לצידה באירוע של עצמי. העבודה מקצועית, המגנטים מושלמים ואלוהים יודע איך היא הצליחה להוציא אותי טוב בתמונות בדרך לחופה עם כל הבכי.

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטים - דנה מנצור - מהממת, הייתה קשובה לי לשרשרתְ שלא קיימת ועזרה לי לעצב אותה ולהפוך אותה מדמיון למציאות!

לחתן

חליפת חתן - אסי סגל כיכר המדינה - אולי מחירים טיפה מעל הממוצע אבל בעלי עובד עם חליפה באופן יומיומי ולכן ידענו שחשוב לנו שהחליפה שלו תהיה איכותית כדי שתשמש אותו בהמשך. חווית קניה מושלמתת, עם אסי המקסים שנתן שירות מעל ומעבר!

מעצבי טבעות

טבעות - דניאל מתת - גם טבעת האירוסין משם וגם טבעות הנישואין. צוות מדהים, שירות מהיר, אדיב ומקצועי. התוצאות מושלמות! נעליים - דנילו בדיזינגוף - מבחר ענק של נעלי ריפבליק נוחות ומושלמות! בגדול בנות זהו,

אני יודעת שהתקופה היו קשה במיוחד, מעבר לכל תקופת אירוסין שהיא לא פשוטה. אני יודעת שכל הקלישאות מעצבנות, שמעתי אותן לאורך כל הדרך והן לא הקלו עליי ולכן לא אפרוט אותן בפניכן אבל אני שמחה שבסוף שזה מה שקרה ויצא לנו ואני מאמינה ומקווה שהכל יהיה מושלם גם לכן בזמן הנכון והמתאים לכולן! אל תשכחו לחייך והכי חשוב לחבק את בעלכן כי בשביל זה כולנו התכנסנו פה, בשביל אהבה 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שחר
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לוז | Luz+
לוז | Luz
508 ממליצים
צילום סטילס
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
Dj לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
מעצבי טבעות