הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קרן ונתנאל
החתונה של קרן ונתנאל
קיץ 2020
הפוסט של קרן, חברת הקבוצה הסודית:

#חתונת #הקורנה #שלנו #ותמיכה #לכלותולחתנים פלוס קרדיטים לספקים המהממים שליוו אותנו החתונה המקורית הייתה אמורה להתקיים בשישי בצהריים בגן אירועים בקיסריה ב5.6.2020.
הכל תוכנן לפי הספר, סגרנו עם כל הספקים מספיק זמן מראש. מבסוטים ומאושרים עד הגג. מפה לשם קורונה. החתונה בקיסריה בוטלה, ואיתה גם הספקים. אבל אנחנו לא רצינו לדחות את היום שלנו- מתחתנים בראבק!
#תוכנית2-חודשיים לפני החתונה בהתאם להנחיות- חתונה בגינה של המשפחה, 19 איש עם המשפחה והחברים הקרובים קרובים. ואחרי זה זה נחגוג את האהבה שלנו במסיבת חתונה.
#תוכנית3-חודש לפני החתונה הנחיות חדשות- מותר 50 אנשים, ממשיכים עם אותה התוכנית, רק מגדילים את מספר המוזמנים.
#תוכנית4-שבועיים לפני החתונה הקלות בהנחיות- בחדשות מעדכנים שתכף יצאו הנחיות חדשות, 100 אנשים בשטח פתוח. הבעיה שבגינה זה כבר יותר מידיי אנשים. המחשבה משתנה כי שמלה ל-50 ושמלה ל-100 זו לא אותה שמלה, אוכל לא יכול להיות בקטנה, בידורית זה כבר לא פיתרון למוזיקה, בר אלכוהול לא יכול להיות על שולחן מתקפל, וההשקעה כבר לא קטנה. החלטנו לעשות הפקה של חתונה אחת ודי. בקיצור צריך למצוא מקום חדש. כמו שאמרנו חתונה בראבק הגענו לקיבוץ יפעת, מקום יפייפה עם נוף לעמק, מה שכן צריך להקים את החתונה מאפס-חתונת שטח. יאללה מתחילים לתכנן את החתונה מחדש. הודענו לכולם, מאושרים ושמחים.
#תוכנית5 #יומיים #לפני #החתונה, ביטלו אותנו. סרט חדש, בלגאן שלם. מחשבים מסלול מחדש. מתחילים לחשוב מה לעשות, מחפשים מקום חדש. הגענו לבת הגלבוע. שזה בעצם סגירת מעגל כי זה גם המקום בו אני ונתנאל הכרנו.
הבנו שזה המקום, והכל גורל, לכל דבר יש סיבה, והכל באמת משתבש לטובה. יומיים לפני החתונה מתחילים הכל מחדש. מזיזים את הספקים בפעם השלישית, משנים את ההזמנות ומתחילים לנשום.
בכל אופן משתדלים לנשום. תקופה עמוסה מבחינה רגשית עם הרבה ירידות, אבל גם הרבה עליות ותובנות. וכמו שהרב שלנו אמר לנו בחופה ״גם בני ישראל מתחילים את המסע לארץ ישראל ופתאום הכל משתבש. השאלה היא מה עושים עם זה? האם מתאוננים ובוכים? או עושים כל מה שאפשר להגשים את החלום?״ הבטנו זה בזו בחופה, מחוייכים, התעטפנו בטלית ואמרנו ״שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה!״
תודה על הזכות להילחם,לחלום ולהגשים ביחד! שנזכה לחלום ולהגשים מעתה ועד עולם. אוהבת אותך בעלי.
#תודהענקית לספקים המדהימים שלנו שהיו איתנו לאורך כל התקופה, לא יכולנו לבחור טוב ממכם

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

באגו - מהרגע הראשון באולפן נוצר בינינו קליל. יוצר ענק ומקצועי ברמה. הרמת אותנו ואת כולם. עד היום לא מפסיקים לדבר עליך ולהרעיף מחמאות ושבחים.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

תמיד ידעתי ששמלת הכלה תיהיה מאלון. הגשמת חלום עבורי. יופי. איכות. נקי וקלאסי. התמונות מדברות בפני עצמן.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

איפור

איפור ושיער - אני לא בחורה שמתאפרת בדרך כלל, לכן היה לי חשוב לשמור על קו נקי וטבעי ככל שניתן. אז תודה לך שהשארת אותי אני, רק עם מלא אור והדגשות במקומות הנכונים. חייבת לציין, שהאיפור והשיער לא זזו לאורך כל האירוע.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

זר פרחים, עיצוב שולחנות ועמדת שזירה*-מעבר לכך שאת שופעת סטייל ורגש, את מדהימה בעבודתך! תוספת נהדרת לחתונה. האורחים עפו על העמדה, ודאגו להתקשט בפרחים.

רב לחתונה

נתנאל אפק - התהליך מול צוהר היה נוח. ידעו להתאים לנו רב שקרא אותנו, קיבל והכיל לאורך כל הדרך. המילים שלך בחופה ריגשו אותנו, והדרך בה העברת את החופה הייתה מושלמת עבורנו.

צילום ועריכת וידאו

צלמים צוות של רז- איפשרתם לנו להיות אנחנו מול המצלמה, השרתם אווירה נוחה, נעימה וקלילה מלאת הומור וסטייל. עדיין לא קיבלנו את התמונות אבל בטוחים שיצא מהמם!!

אטרקציות

תיעדת את הרגעים הכי יפים ואותנטיים שלנו. מעבר לכך שהאיכות מעולה!

הפקת אירועים

שירות מעולה, אחלה איכות, אנשים עם לב ענק אפילו קפצו לבקר במהלך האירוע.

תודה ענקית לחברים ולמשפחה שבאתם לשמוח ולחגוג איתנו, וזרמתם עם השטויות שלנו ובאתם לבושים בלבן אתם חלק בלתי נפרד מהיום הזה!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קרן
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
מקום לאירוע
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
הפקת אירועים