הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מרינה ודניאל
החתונה של מרינה ודניאל
קיץ 2020
הפוסט של מרינה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות.... דניאל ואני התחתנו ב2.7, התאריך המקורי שלנו והאחרון לפני שסגרו שוב את האולמות. זו הייתה תקופה מורטת עצבים, את כל הארגונים התחלנו אחרי הסגר, ולאורך כל התקופה היינו ממש בחוסר וודאות טוטאלי. היו לנו קצת מעל 400 אורחים, התחייבנו ל300 אורחים, יומיים לפני הארוע אישרו הגעה כ280 אורחים והגיעו לחתונה בול 250 כמובן כל זה בשל הנסיבות התחתנו בלוקא!!!

מקום לאירוע

האולם הכי מושלם שיש! החל ממועד חתימת החוזה ועד לשבוע אחרי החתונה ידענו שבחרנו טוב. תודעת שירות מדהימה לאורך כל התהליך. ביום הארוע לא הפסיקו לקרקר סביבנו וסביב המשפחה, הצוות היה נפלא, היו אורחים שפחדו לאכול בתוך האולם והסכימו להגיש להם בחוץ. האולם עצמו מדהים ביופיו, אין צורך בהוספת אף פרט. הפרט החשוב ביותר בבחירת המקום היה האוכל שהומלץ כמובן ואין ספק היה גולת הכותרת בחתונה, אנשים עדין מדברים על זה. אין שום מסעדה שביקרתי בה (ואני חובבת אוכל) שמגישה מבחר כזה של אוכל פשוט מדהים, האוכל טרי, מגיע חם לשולחן, ההגשה היא בתפריט מסעדה כך שהאורחים אכלו כפי יכולתם ואפילו קינוחי הפרווה זכו לציון מצוין. עשינו פשוט את הבחירה הנכונה. רצינו נורא לתת לאורחים עציצי תבלין במתנה, והעיצוב היחיד שהאולם נותן הוא נרות צפים ועציצי תבלין, אני נוא שמחה על הבחירה, לא התעסקנו בבחירת עציצים, העטיפות היו כלולות וזה היה העיצוב המושלם לשולחן שמתמלא במלא אוכל טוב!

Dj לחתונה
קובי פרל - לתת למוסיקה לדבר
+

די-ג׳יי- קובי פרל! אגדה! היה אצל חברים בחתונה, וזכרתי את המסיבה ככיפית ודרכם הגענו אליו, התחברנו אליו בשניה, מבין עניין, ממש רוצה לעזור בסידורים ביום החתונה! אין מילים!

צילום ועריכת וידאו

צלם וידאו- איציק שלח לנו על פי הצרכים שלנו את עידן פוריאן- חמוד אמיתי, נהנו איתו מאוד, עדיו לא קיבלנו את הוידאו :)

צילום סטילס

צלם סטילס ומגנטים- איציק בן דוסא- לא נפגשנו עם עוד צלמים, ואני נורא שמחה על כך! איציק היה פשוט נפלא! חמוד אמיתי, הכי זורם בעולם, עושה אוירה כיפית, הגיע עם אחיו ועוד צוות למגנטים שיצאו מושלמים. אנשים לא מפסיקים להחמיא על התמונות!

שמלות כלה

שמלת כלה- ואדים מרגולין- אחרי חיפושים במספר מקומות הגעתי למסקנה שהסגנון שלי קלאסי. ואדים הוא הבחירה למילה קלאסי. העבודה שלו מושלמת ומדויקת, קיבלתי מלא מחמאות!

התארגנות וליל כלולות

מקום התארגנות- כיוון שהתחתנו בלוקא ואנחנו מהמרכז חיפשתי משהו באזור, לא יאמן כמה המחירים קופצים כאשר המילה חתונה/כלה מצטרפות לעניין. מצאתי וילה מושלמת במושב חירות שנקראת ״בוטיק החלומות במושב חירות״ הגעתי לשם בבוקר עם אחיות שלי, התפנקנו בארוחת בוקר מחנן הגבן שבמושב, היה מספיק מקום למאפרת והצלמים שהתלהבו מאוד גם הם מהמקום. נשארנו לישון שם לילה אחרי. המארחת נחמדה מאוד וזמינה. מושלם לצילומים, מושלם לכל מי שמתחתנת באזור. מתנות לאורחים, פרט לעציצים שקישטו את השולחן, כיוון ששנינו מתחום הרפואה והיה המון אלכוהול טוב, חילקנו ביציאה מהחתונה בקבוקי מים וסודה קטנים וקרים חלקם עם אקמול :) כדי לדאוג להאנגאובר של היום למחרת

זה יום שחולף ברגע, תהנו מהכלף תזרמו מהכל באותו היום ומקווה שההכנות והתהליך עצמו בדרך לשם יחזור לקדמותו במהרה מזל טוב לכולן!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קובי פרל - לתת למוסיקה לדבר+
קובי פרל - לתת למוסיקה לדבר
242 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
שמלות כלה
התארגנות וליל כלולות